Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 09:20:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Eerste proefrit....  (gelezen 49313 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
cwalker
Gast
« Antwoord #90 Gepost op: Februari 05, 2008, 18:00:44 »

Nogmaals bedankt voor het aanbod Olivier zal je zeker nog eens opbellen:ok:.

De dealer is een aprilia dealer dat is zeker, en m'n shiver  is  de eerste week van december 2007 geleverd aan mij.

k'weet nu echt niet of die update van die mappings nodig waren maar ik denk van wel.

olivier nogmaals bedankt man

greetz peter

tegelijk gepost.... december, dan rijdt je dus meer dan 99% zeker nog met de oude..

Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #91 Gepost op: Februari 05, 2008, 18:09:59 »

k'zal maar stoppen met bomen over de mappings en dealer k'weet het nu zeker zijn alle twee niet up to date

cwalker

heb je al iets gedaan aan het stuureigenschap of vind je hem goed sturen zo


« Laatste verandering: Februari 05, 2008, 20:10:03 door debulte » Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #92 Gepost op: Februari 06, 2008, 01:07:57 »

sturen is niet slecht, maar kan altijd beter, ja.

maar daarvoor hebben we nog niet echt de tijd gehad. in feite ben ik nog even op zoek naar een rsv of tuono voorvork met bevestiging voor radiale klauwen, om die eens in de shiver te passen. als ik die niet snel vind, gaan we zelf met de originele vork aan de slag. achtervering bekijken we dan tegelijk ook.
Gelogd
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #93 Gepost op: Februari 08, 2008, 17:16:50 »

Ik ga morgen bij motorport Leek mijn eerste proefrit op de shiver maken. Had hem (haar?) op de beurs in Utrecht voor het eerst in levende lijve gezien en gevoeld en was danig onder de indruk. Ben erg benieuwd naar prestaties en m.n. de zitpositie voor mijn 1.89m.
Zal morgen verslag doen.

Harrie van Til, nu nog Caponerd
Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #94 Gepost op: Februari 08, 2008, 18:57:23 »

hoi allemaal

bedoel je het zo xrv rider die aanpassing


* vering voor ..JPG (70.42 KB, 1113x834 - bekeken 320 keer.)
Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #95 Gepost op: Februari 08, 2008, 19:25:24 »

volgende week beginnen we aan de vork... bovenpoten en binnenwerk van een showa rsv vork, onderpoten met de radiale klauwen van de shiver. zo wordt heel de handel tegelijk ook volledig instelbaar...
« Laatste verandering: Februari 08, 2008, 21:16:51 door cwalker » Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #96 Gepost op: Februari 08, 2008, 19:28:19 »

Ik ga morgen bij motorport Leek mijn eerste proefrit op de shiver maken. Had hem (haar?) op de beurs in Utrecht voor het eerst in levende lijve gezien en gevoeld en was danig onder de indruk. Ben erg benieuwd naar prestaties en m.n. de zitpositie voor mijn 1.89m.
Zal morgen verslag doen.

Harrie van Til, nu nog Caponerd

veel plezier en we zijn benieuwd, trouwens nog de groeten !
Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: Februari 08, 2008, 20:28:00 »

zoals altijd zal weer dik in orde zijn die tunning

ben benieuwd
Gelogd
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #98 Gepost op: Februari 09, 2008, 16:37:24 »

Goed: vanmiddag een half uurtje gereden op de shiver.En zoals we hier in Groningen zeggen: 't kon minder (wat dan eigenlijk wil zeggen: geweldig! )
De zitpositie is echt heel erg prettig, ook voor mijn lengte van 1.89m. Wel een volle bak wind op de kop en de borst. Ben benieuwd of er al iemand ervaring heeft met het flyscreen, of dat veel druk wegneemt. Heerlijke sound uit die pijpjes btw.
Ik lag op de eerste rotonde al bijna op mijn plaat. Het voorwiel begon flink te glijden. De banden bleken nog echt splinternieuw en dus glad te zijn. Verder viel me op dat in bochten de voorkant wat zoekerig en nerveus was, zoals al eerder beschreven. De oplossing daarvoor is trouwens ook al beschreven dus dat moet wel goed komen. Ook hier 2 ringen zichtbaar boven de kroonplaat.
Of de nieuwe mappings er al op zaten waag ik te betwijfelen. Gasrespons was wat laat. Maar als ie reageert gaat het ook als de brandweer
Helaas mocht ik de toeren niet boven de 6k trekken, maar goed, nu ook al een prima gevoel van de kracht van de motor.
Daarnaast vind ik het echt een geweldig mooie motor. Nu komen alleen weer andere vragen om de hoek: wat kan ik qua inruil van mijn Capo uitonderhandelen? En is het wel een geschikte motor voor mij, dit ivm toeren in binnen- en vooral buitenland.
Het wordt wel weer veel gemakkelijker de motor achter op de aanhanger te krijgen in vergelijking met de Capo. Ik wil ook graag wat lichters, in kilo's uitgedrukt.
Alles maar even laten bezinken en verder de verschillende ervaringen op de fori volgen. Zeer leerzaam altijd.

Harrie van Til, bijna geen Caponerd meer.

PS: sprak nog even met een man die oozijn eerste rit op de shiver ging maken. Had de motor trouwens al gekocht, maar nog niet in zijn bezit. Gewoon gekocht op de specs en de gioede berichten. Heb hem en zijn vrouw nog enthousiast gemaakt voor onze club. Dus misschien een dezer dagen wel een nieuw lid en forumgebruiker.
Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #99 Gepost op: Februari 09, 2008, 19:43:32 »

wat een verschil met die nieuwe update van die mappings

die gasrespons is nu zoals m'n r6 van 2006 super vlot wat een motor dit nu geworden is ,kan niet wachten tot hij

helemaal ingereden is dit word fun.

heb zelf de indruk dat hij anders en beter klinkt nog rauwer in lage toeren

voelt een stuk sterker aan in ieder toerental behalve boven 5500 toeren ben nog aan het inrijden

in het begin wennen met die mappings was de eerste keer op z'n achterwiel weg


bedankt olivier en team QMS
« Laatste verandering: Februari 09, 2008, 20:11:26 door debulte » Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #100 Gepost op: Februari 09, 2008, 20:18:44 »

wat een verschil met die nieuwe update van die mappings

die gasrespons is nu zoals m'n r6 van 2006 super vlot wat een motor dit nu geworden is ,kan niet wachten tot hij

helemaal ingereden is dit word fun.

heb zelf de indruk dat hij anders en beter klinkt nog rauwer in lage toeren

voelt een stuk sterker aan in ieder toerental behalve boven 5500 toeren ben nog aan het inrijden

in het begin wennen met die mappings was de eerste keer op z'n achterwiel weg


bedankt olivier en team QMS


graag gedaan, was aangenaam kennis maken!  Wink

niet slecht hĂ©, voor een 'onbestaande' mapping..  Lips Sealed 
Gelogd
debulte
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: Februari 09, 2008, 20:35:19 »

wat een geluk dat men terecht kan op een forum als deze

en bij mensen terecht kunnen met een goede technische ondersteuning, zo kan je inderdaad een bepaald type

van motor of merk een slechte reputatie bezorgen zonder goede ondersteuning van dealer of garagist

vakmanschap is de regel
« Laatste verandering: Februari 09, 2008, 22:25:42 door debulte » Gelogd
cwalker
Gast
« Antwoord #102 Gepost op: Februari 09, 2008, 20:46:39 »

wat een geluk dat men terecht kan op een forum als deze

en bij mensen terecht kunnen met een goede technische ondersteuning, zo kan je inderdaad een bepaald type

van motor of merk een slechte reputatie bezorgen zonder goede ondersteuning van dealer of garagist

vakmanshap is de regel

degelijke service geven is de gewoonste zaak van de wereld vind ik...
ik heb een gezegde: "braderen kan iedereen, specialiseren niet"

en huisspreuk qms:

"bestaat het, dan hebben we het... of kunnen we het krijgen.... bestaat het niet, dan maken we het"...  maakt het hele motor-gebeuren net nog wat interessanter en fijner vind ik..


maarrehhh volgens de dokter is mijn bloedtype 10w50 aprilia-rood.... lol......
« Laatste verandering: Oktober 17, 2008, 08:51:26 door cwalker » Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #103 Gepost op: Februari 09, 2008, 21:12:37 »


wat een geluk dat men terecht kan op een forum als deze

en bij mensen terecht kunnen met een goede technische ondersteuning, zo kan je inderdaad een bepaald type

van motor of merk een slechte reputatie bezorgen zonder goede ondersteuning van dealer of garagist

vakmanshap is de regel

degelijke service geven is de gewoonste zaak van de wereld vind ik...
ik heb een gezegde: "braderen kan iedereen, specialiseren niet"

en heusspreuk qms:

"bestaat het, dan hebben we het... of kunnen we het krijgen.... bestaat het niet, dan maken we het"...  maakt het hele motor-gebeuren net nog wat interessanter en fijner vind ik..


maarrehhh volgens de dokter is mijn bloedtype 10w50 aprilia-rood.... lol......

Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #104 Gepost op: Februari 11, 2008, 18:29:35 »

wat een verschil met die nieuwe update van die mappings

die gasrespons is nu zoals m'n r6 van 2006 super vlot wat een motor dit nu geworden is ,kan niet wachten tot hij

helemaal ingereden is dit word fun.

heb zelf de indruk dat hij anders en beter klinkt nog rauwer in lage toeren

voelt een stuk sterker aan in ieder toerental behalve boven 5500 toeren ben nog aan het inrijden

in het begin wennen met die mappings was de eerste keer op z'n achterwiel weg


bedankt olivier en team QMS


graag gedaan, was aangenaam kennis maken!  Wink

niet slecht hĂ©, voor een 'onbestaande' mapping..  Lips Sealed 

Is het een idee om een draadje te starten met de releasedata van de remaps voor de shiver en daar dan gelijk het nummer bij te vermelden?
Eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte vraag aan cwalker om zijn kennis hieromtrend te posten in dit draadje.

Harrie van Til, overtuigd van de shiver
Gelogd
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51611 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10352 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50195 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 110034 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 45131 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!