Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 16, 2024, 10:28:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 17   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Internationaal Appie treffen in Duitsland  (gelezen 82342 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: December 03, 2007, 13:49:16 »


Xanten ligt, zeg maar, 30 km achter Emmerich / Kleve, en zal zeker in die buurt toch niet zo'n vaart lopen (mbt controles).

Ik heb 'm ook genoteerd, desnoods enkel 1 dag even kijken..... bijv. de 14e Huh

 

Ik ga de 14e maybe ook even kijken, kan ik gelijk de mille even testen angel Grin
Tegen die tijd misschien met een hele ARA delegatie die kant op?

Waarschijnlijk ga ik ook wel effe, het is tenslotte in onze achtertuin!!!!
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #16 Gepost op: December 03, 2007, 16:19:11 »


Xanten ligt, zeg maar, 30 km achter Emmerich / Kleve, en zal zeker in die buurt toch niet zo'n vaart lopen (mbt controles).

Ik heb 'm ook genoteerd, desnoods enkel 1 dag even kijken..... bijv. de 14e Huh

 

Ik ga de 14e maybe ook even kijken, kan ik gelijk de mille even testen angel Grin
Tegen die tijd misschien met een hele ARA delegatie die kant op?

Waarschijnlijk ga ik ook wel effe, het is tenslotte in onze achtertuin!!!!

 
Gelogd

jimi
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 262

Dit forum is het helemaal !

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: December 10, 2007, 00:13:47 »


Xanten ligt, zeg maar, 30 km achter Emmerich / Kleve, en zal zeker in die buurt toch niet zo'n vaart lopen (mbt controles).

Ik heb 'm ook genoteerd, desnoods enkel 1 dag even kijken..... bijv. de 14e Huh

 

Ik ga de 14e maybe ook even kijken, kan ik gelijk de mille even testen angel Grin
Tegen die tijd misschien met een hele ARA delegatie die kant op?

Met een beetje redelijk weer denk ik dat ik de 14e ook wel even die kant op ga.
Gelogd
Bonetec
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: December 16, 2007, 13:31:47 »

Thank you for the Thread !

to the ask =>  open pijpen from "Black Bee"


altijd leuk een ritje naar duitsland weet alleen niet of ik met open pijpen ga daar ze erg streng zijn tegenwoordig 

if your pijpen are orginal ( or with E-Number ) and too loud you pay 25 Euros
if your pijpen are a Racetrack pijpen a german Biker must pay 50 euros and 3 points
and the bike or pijpen can be confiscate.


bonetec






Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #19 Gepost op: December 16, 2007, 14:19:35 »

if your pijpen are orginal ( or with E-Number ) and too loud you pay 25 Euros
if your pijpen are a Racetrack pijpen a german Biker must pay 50 euros and 3 points
and the bike or pijpen can be confiscate.

Waren die boeteprijzen hier ook maar zo hoog Grin
Gelogd

Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #20 Gepost op: December 16, 2007, 14:28:14 »

Dear Bonetec    ,

Member RenéBagpipe wants to coordinate the details on our group arriving at the German event(s). Could you please update in this topic, who, when, where, how many, where to meet with you etc?

Thanks in advance & good warning indeed on the pipes thing. Especially with the fines!

Ciao ciao

Deefski 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
jurgen
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: December 16, 2007, 17:27:36 »

Hallo ,liebe Apriliagemeinde in Holland.
Ich bin der Organisator aus Xanten , Jürgen  (KASAMI )
Ich habe mit Boentek über unser Treffen gesprochen und wüede mich sehr freuen wenn der eine oder andere Holländer zu dem Treffen kommen würde.
Die Hompage lautet  www.apriliatreffen2008.de.vu , wo ihr alles findet was ihr braucht. Das Treffen findet vom 13.06--15.06.2008 statt im großen Zelt.
Es wird eine Live Band spielen es gibt eine Verlosung und vieles mehr . es werden auch Östereicher , Schweitzer , Dänen ,und  Luxemburger kommen. Mit der Sprache dürfte es auch kein Prolem geben  , ich spreche zu 60% Hölländisch , nur schreiben kann ich es nicht und ihr werdet mit Sicherheit ein wenig Deutsch sprechen und der Rest geht halt in Englisch.
Also ihr dürft euch auch in der Deutschen List bei uns eintragen das sieht immer gut aus.

Ich rechne mit euch und hoffe das viele kommen werden.

Jürgen
Gelogd
Bonetec
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: December 16, 2007, 20:10:53 »

Jürgen is the Coordinator,
he speaks NL but writing is the same like me Smiley
You can inscribe in our List @ this topic or write Jürgen / Kasami a PN and he inscribe you in the list. ( Deefski can inscipe you too - he is User of our Forum )
I update you Smiley and RenéBagpipe

edit :

=> We make our own Exhaust on Aprilia base with e-number  made by Jürgen ( Kasami )



greetz Bonetec 

« Laatste verandering: December 16, 2007, 21:00:22 door Bonetec » Gelogd
jurgen
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: December 17, 2007, 20:27:41 »

Hallo,
ich hätte da eine Bitte , das ihr euch in der Liste eintragt und mal auf unserer Hompage geht wo auch Schlafplätze drinstehen ,wenn ihr nicht Zelten wollt.
Hotels habe ich noch nicht eingesetzt weil die bei uns sehr Teuer sind so ab 60 euro.
Ihr könnt mich aber auch anrufen wenn ihr mehr Info braucht.
 
Tel 0049 2801 1231

Tot Ziens
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: December 17, 2007, 21:12:08 »


Even naar aanleiding van de berichten van Jurgen en Bonetec (danke für die update):

Zijn er al mensen die nu al kunnen en willen aangeven of ze de gehele periode willen ( 13 t/m 15 juni '08) of wellicht 1 of 2 dagen. Het is dus van vrijdag t/m zondag.

Ikzelf zit er op voorhand aan te denken om zaterdag (redelijk vroeg) die kant op te gaan en dan (weersafhankelijk) tentje mee voor de nacht.
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #25 Gepost op: December 17, 2007, 22:16:59 »


Even naar aanleiding van de berichten van Jurgen en Bonetec (danke für die update):

Zijn er al mensen die nu al kunnen en willen aangeven of ze de gehele periode willen ( 13 t/m 15 juni '08) of wellicht 1 of 2 dagen. Het is dus van vrijdag t/m zondag.

Ikzelf zit er op voorhand aan te denken om zaterdag (redelijk vroeg) die kant op te gaan en dan (weersafhankelijk) tentje mee voor de nacht.

Ik ben ga er alleen zaterdag heen denk, de 14e dus 
Gelogd

black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: December 18, 2007, 08:45:00 »

door mij maar een hotel , hebben ze tenminste koud bier uit de tap en je hoeft het niet zelf te halen 
Gelogd

if it runs , race it
jurgen
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: December 20, 2007, 20:38:38 »

Hi Renebagpipe,
es hört sich gut an , das ihr mit 8- 10 leuten kommen wollt nur am Samstag haben wir eine Ausfahrt von 11.00 Uhr bis ca. 16.00 Uhr
Ich würde euch empfehlen ein Zelt mit zu bringen , das wir am Samstagabend gut feiern können.
denn für einen Tag lohnt es sich fast nicht , zumal wir am Samstag Abend eine Live Band da haben mit guter Rock Musik.

Ich freue mich schon Riesig euch kennen zu lehrnen
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: December 21, 2007, 10:26:53 »


Om even de vaart erin te houden, ik heb mij dus aangemeld op het Duitse Forum en daar 'gemeld' dat we mss met 8 - 10 personen zouden kunnen komen. Hopelijk ben ik daarin niet te voorbarig geweest, heb me laten leiden door de reacties van leden in dit Topic.


Voor degenen die de Duitse taal niet geheel machtig zijn:

Overgenomen (en vrij vertaald) vanaf het Forum Duitse Appie-vrienden:

“Het programma is nog niet helemaal rond, maar de grote lijnen zijn bekend.

Aankomst op de vrijdag , met gelegenheid om de spullen voor de nacht gereed te maken, opzetten tent / inchecken hotel/pension. Verzamelen en er een gezellige avond van maken, met wat eten, drinken, kennismaken en kletsen.

Zaterdag, na het ontbijt, zo tegen 11 uur een tourtje maken van max. 1,5 uur. Dan gaan we lunchen, ergens onderweg. Daarna volgen we weer een mooie route van max. 2 uur, waarna we eindigen op de ‘Feest-locatie’. Op dat moment een mooie gelegenheid voor een groepsfoto.

’s-Avonds is er een programma met live-muziek, een verloting en nog veel meer, rondom een gezellig kampvuur.

Zondag is het dan al weer afgelopen en kan men na het ontbijt, opruimen, uitchecken en wederom huiswaarts keren. “

Tot zover het globale programma.

Voor de prijzen van het e.e.a. en meer info check:

http://www.apriliatreffen2008.de.vu/

 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: December 21, 2007, 10:46:00 »

zolang het in juni blijft ben ik erbij , zal mijn duits een beetje oppoetsen tijdens de wintersport , eins zwei drei bier bitte , a gaat nog goed 
rene dus jou idee is het om op vrijdag heen te gaan en zondag terug ?
Gelogd

if it runs , race it
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 17   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10329 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
uitje met de Tuono... in de sneeuw! « 1 2 » P-TÀ 22 12147 Laatste bericht Maart 01, 2011, 16:21:47
door P-TÀ
vreemd geluid, tikkent geluid warme motor « 1 2 » Gerard-030 24 13831 Laatste bericht April 14, 2011, 23:45:23
door Isdatzo
Eerste proefrit.... « 1 2 ... 8 9 » XRV rider 130 49219 Laatste bericht Juni 06, 2008, 18:02:22
door debulte
Winterproject RSV 2002 « 1 2 ... 12 13 » Technieker 192 51125 Laatste bericht Juni 10, 2010, 12:05:22
door Technieker

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!