Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 16, 2024, 17:23:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Internationaal Appie treffen in Duitsland  (gelezen 82344 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #225 Gepost op: Juni 11, 2008, 16:18:11 »

Hallo,
leider bringt er die V4 nicht Sad mit,aber dafür andere schöne Moppets.

Nun Silke das Wetter in Xanten ,habe ich gerade nachgeschaut ist das ganze  :crazy:Wochenende TROCKEN so um die 19 Grad.

Kuchen fĂĽr mein Geburstag habe ich auch schon reichlich besorgt

Und televischen fĂĽr FuĂźball ist auch da im GroĂźen Zelt....

Ich Zähle auf euch

JĂĽrgen

Na da können wir doch nicht mehr nein sagen...Kuchen und Fussball...und dann auch noch ideales Wetter um Motorrad zu fahren 
Gelogd
Bonetec
Gast
« Antwoord #226 Gepost op: Juni 11, 2008, 16:26:55 »

Hallo,
leider bringt er die V4 nicht Sad mit,aber dafür andere schöne Moppets.

Nun Silke das Wetter in Xanten ,habe ich gerade nachgeschaut ist das ganze  :crazy:Wochenende TROCKEN so um die 19 Grad.

Kuchen fĂĽr mein Geburstag habe ich auch schon reichlich besorgt

Und televischen fĂĽr FuĂźball ist auch da im GroĂźen Zelt....

Ich Zähle auf euch

JĂĽrgen

Das hört sich gut an... haben die den die RXV/SXV dabei ?

Gelogd
jurgen
Gast
« Antwoord #227 Gepost op: Juni 11, 2008, 21:31:38 »

Hi Boni, nein die SXV und die RXV sind auch nicht dabei ,aber bei 8 verschiedenen Motorräder wird fĂĽr jeden etwas dabei sein 

Morgen werden schon die Hinweisschilder aufgestellt die weitesten stehen 12-15 km vorher und weisen euch dann den Weg zum Treffplatz.
Sie sind WEIS mit der Aufschrift Aprilia und einem Pfeil , dann unter dem Weißen Schild noch ein Feuerroter PFEIL mit der Aufschrift ACV ,das ist ein Automobilclub. wenn ihr diese Schider seht etwas Geschwindigkeit rausnehmen und auf die nächsten Schilder achten.
So werdet ihr schnell zum Treffen kommen
Bis Freitag
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #228 Gepost op: Juni 12, 2008, 09:58:13 »

@René...kijk ze zetten borden uit...speciaal voor ons... ...

Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #229 Gepost op: Juni 12, 2008, 10:06:31 »

@René...kijk ze zetten borden uit...speciaal voor ons... ...



Ja..... maar pas op max. 15 km afstand.................. hoop dat ik dan nog op tijd tot stilstand kan komen, als ik die "stiekume B*W's" voor probeer te blijven...............
Gelogd
Bonetec
Gast
« Antwoord #230 Gepost op: Juni 12, 2008, 11:51:57 »

 

let op mach keinen Unfall Wink

http://de.youtube.com/watch?v=zB55Irz697U

Ich glaub das war wohl einer von euch  :

http://de.youtube.com/watch?v=H60GYzI3x4s&feature=related

  http://de.youtube.com/watch?v=-XLlemwdxCM&feature=related



  bald ist Wochenende
« Laatste verandering: Juni 12, 2008, 12:14:07 door Bonetec » Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #231 Gepost op: Juni 13, 2008, 10:51:45 »

Ik ga zo vertrekken naar Xanten  Heb mijn oranje shirtje al aan    en nu maar hopen dat ze winnen....zitten tenslotte in "vijandelijk gebied"  ...
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #232 Gepost op: Juni 13, 2008, 12:50:10 »

Ik ga zo vertrekken naar Xanten  Heb mijn oranje shirtje al aan    en nu maar hopen dat ze winnen....zitten tenslotte in "vijandelijk gebied"  ...

Zit bij mij in de tas..............  Grin
Gelogd
leon1975
Gast
« Antwoord #233 Gepost op: Juni 13, 2008, 17:17:01 »

wie gaan er morgen eventueel nog naar xanten mischien kunnen we ergens afspreken

aan de a12 bij zevenaar of de grens overgang (shell tankstation)
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #234 Gepost op: Juni 14, 2008, 13:57:27 »

en?  hoe was het?
Gelogd
Deefski
RSV Mille, er is geen betere!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.872


Je kunt beter jezelf overwinnen, dan 1000 vijanden

Kazakhstan
« Antwoord #235 Gepost op: Juni 14, 2008, 18:31:10 »

Pix, verhalen! 
Gelogd

The following are actual submissions on a series of quizzes, tests, and essays.
The moon is a planet just like the earth, only it is even deader.""
"Water is composed of two gins, Oxygin and Hydrogin. Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water."
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #236 Gepost op: Juni 15, 2008, 10:10:13 »

Ja, Silke je had aangekondigd nog wat te vertellen hier op het forum.

Het enige dat ik heb gelezen dat je heel snel weer op en neer was gereden, dezelfde dag nog thuis ?   
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #237 Gepost op: Juni 15, 2008, 10:48:42 »

http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?action=gallery;sa=view;id=1301   Foto's alvast !
Gelogd
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #238 Gepost op: Juni 15, 2008, 11:18:25 »

Voor mij was het een korte meeting,had nog andere verplichtingen.
Maar ja , als je zo dicht aan de grens woont zie je elke dag Duitsers,dus.... Wink
Leuke toertocht gehad,alleen jammer dat ik net voor het eten alweer op huis aan moest.
Op de terugweg nog even een hoosbui gehad en dan zijn kale banden toch niet zo fijn.
Dinsdag komen de nieuwe erop dus die kunnen vrijdag ingerubt/ingeRobt ;Dworden


Groetsels en tot donderdag

                                           Jos
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #239 Gepost op: Juni 15, 2008, 11:36:44 »

Mijn dag begon lekker relaxed, de avond van te voren tas gepakt en olie controleerd maar die moest nodig bijgevuld worden en uiteraard heb ik weer niets in huis  Embarrassed. De volgende dag rond een uur of 12 even naar Burgum gereden om olie te halen...dacht ik...Arjen heeft de olie even voor mij op pijl gebracht, super service  ook is het nummernplaatje vervangen...ondertussen tickte de tijd, had om 15 uur in Apeldroon afgesproken met RenĂ© maar het werd maar later en later want...verdikke mijn achterband was helemaal op  Roll Eyes Shocked...nee Silke zo kom jij Duitsland niet meer in  Dus maar vervangen na kleine 4000 km... ...RenĂ© gauw een berichtje gestuurd dat het later word...veel later  Cry Om half drie en 300 euro armer was ik eindelijk op pad in de regen met een nieuwe band en dat rijd niet echt lekker maar goed gas erop staat een man op mij te wachten  .
Om 16.15 uur was ik eindelijk op het afgesproken punt, nog snel even wat drinken en wegwezen...hoop trouwens dat ik niet geflitst ben  Roll Eyes ... Met RenĂ© door de files de grens over, Xanten in om mij in te checken in het Hotel, was er niemand aanwezig, Hotelgasten lieten ons naar binnen...na een paar keer de deurbel te hebben gemolesteerd en de telefoon overbelast te hebben stonden wij op het punt een notitie achter te laten en naar het feestgebeuren te rijden komen de dames eindelijk aan...enne waren vergeten dat ik gereserveerd had maar er was een kamer, dus gauw inchecken, rugzak verlossen van onnodige dingen, chocomel voor Bonetec erin en uiteraard mijn fototoestel...en wegwezen
Eindelijk aangekomen bij de "camping" werden wij gelijk begroet door JĂĽrgen de organisator met zijn 3-kleurig kapseltje  en werden wij getrakteerd op houten plaatjes om de motoren netjes neer te kunnen zetten en uiteraard stond mijn motor weer niet netjes in de rij en heeft RenĂ© hem ff goed neer gezet  Er waren zo'n 20-30 motoren al aanwezig en de feesttent was opgezet incl. tap en een TV voor de voetbal liefhebbers 
Er was ook een vrachtwagen van Apirilia aanwezig waar je op 8 veschillende motoren mocht rijden o.a. Dosodoru, Shiver, Tuono, Mille, Mana e.d. goed geregeld dus... Bier, worst, steak en salades waren er rijkelijk en goed verzorgd... Uiteraard hebben wij Nederlanders ons op tijd terug getrokken om het oh zo mooie spelletje Nederland-Frankrijk niet te moeten missen...de gezelligheid zat er goed in en RenĂ© ging compleet uit zijn dak bij elk doelpunt wat Nederland maakte 

Helaas zat er ook een pechgeval tussen de geparkeerde motoren, een Futura waar de snelsluiting van de benzinetoevoer was gebroken of iets dergelijks en getrouw naast hem stond even later een gelijke motor met een kapot startrelais  Typsch Futura werd mij verteld...

k ben uiteindelijk om 23 uur vertrokken naar mijn Hotelletje met een Taxi, mjin Mille bij RenĂ© achterlatend...Na een ontzettend slechte nacht gauw maar gaan douchen en om 8.45 uur na beneden om met RenĂ© te ontbijten...zit hij aan het barretje en het eerste wat erbij hem uitkomt is, Silke ik heb slecht nieuws voor jou...ik natuurlijk gelijk denken, shit mijn motor heeft de nacht niet overleefd, is gevallen ofzo maar nee dat was het niet, ik moest het Hotel weer uit ze hadden geen plek voor mij  Shocked Had toch echt al in december gereserveerd, hoe kan dat nou Huh Na lang zoeken konden zij eindelijk mijn email vinden waar ze de twee kamers bevestigt hadden maar helaas geen plek meer  Evil Evil Evil als compensatie hoefde ik maar 40 euro te betalen en was het ontbijt voor RenĂ© gratis. Spullen gepakt, met een taxi naar de camping...Oh er werd mij trouwens wel de privĂ©logeer kamer aangeboden maar met de mededeling dat mevrouw wel door de muren heen kon snurken...nou nee bedankt  Baalde als en stekker wetend dat heel Xanten en omgeving volgeboekt was door 3 evenementen die tegelijk liepen. Op de camping zelf was ook geen plek en ik had sowieso al geen slapzak mee, besloot dus maar weer naar huis te rijden. Op een gegeven moment werd begonnen aan de toertocht, aankleden e.d. ik had er echt geen zin meer in en bleef achter samen met 2 kapotte Futura's en Bonetec...wij hebben nog wel van het zonnetje kunnen genieten  Soms kwamen er nog wat late rijders aan waar we nog even mee aan het kletsen waren o.a. ook eentje met een mooie Mille Factory  maar ohoh...die viel in slowmotion in het gras, geen houden meer aan, gevolg...verbogen koppelingshendel, kapotte spiegel en de demper zat er ook een beetje vreemd op  Hij nam het gelaten op (schijn bedriegt) en reed even later weg...voor mij was het ook tijd om te vertrekken aangezien het weer omsloeg, er kwamen donkere wolken aan dus besloot ik maar op pad te gaan en niet meer op RenĂ© en de rest te wachten...heb 80% in de regen gereden en was toch enigzins bekaf toen thuis aan kwam...zo en de rest moeten de Boys maar vertellen want er was nog een groots feest die avond en ik hoop dat RenĂ© nu wel heeft kunnen slapen 
 

Gelogd
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10329 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
uitje met de Tuono... in de sneeuw! « 1 2 » P-TĂ€ 22 12148 Laatste bericht Maart 01, 2011, 16:21:47
door P-TĂ€
vreemd geluid, tikkent geluid warme motor « 1 2 » Gerard-030 24 13831 Laatste bericht April 14, 2011, 23:45:23
door Isdatzo
Eerste proefrit.... « 1 2 ... 8 9 » XRV rider 130 49219 Laatste bericht Juni 06, 2008, 18:02:22
door debulte
Winterproject RSV 2002 « 1 2 ... 12 13 » Technieker 192 51125 Laatste bericht Juni 10, 2010, 12:05:22
door Technieker

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!