Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 15:28:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 15 16 [17]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Internationaal Appie treffen in Duitsland  (gelezen 82366 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #240 Gepost op: Juni 15, 2008, 12:35:14 »

Ik heb wel eens iets minder spannends mee gemaakt .........


Trouwens mooi telex bericht Silke 
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #241 Gepost op: Juni 15, 2008, 12:42:43 »

Ben net een uurtje thuis. Dank aan de Duitse 'collega's' voor de organisatie, opvang, en de contacten. Ik heb het goed naar m'n zin gehad, er zijn altijd wel dingen die anders gaan dan je denkt..... zo had ik van de ritten op zaterdag iets 'meer' verwacht (lees iets langer c.q meer rijden, maar je hebt er altijd zeikerds tussen zitten  Grin)

Peter, leuk dat je er vrijdag en zaterdag ook bij was, geld voor Jos ook vwb zaterdag, en voor Leon dat die zaterdag-middag nog even kwam kijken.
Het verhaal van Silke staat hierboven, jammer dat het voor haar allemaal zo verliep. Ze weet inmiddels dat ze zeker zaterdag-avond c.q. halve nacht iets heeft gemist.

Optreden van de band (Pastor of Muppetz) , heavy metal (hoop dat ik dat goed heb), totaal zeker 3 uren gespeeld..................


       

dat knalde letterlijk en figuurlijk de tent uit... het terrein af................ werkelijk grandioos.........

Het volgende Treffen staat ook inmiddels al weer op de agenda..... ik meen Westerwald (datum weet ik even niet).

Oh ja............... ook wat biertjes gedronken.......... geloof op de feestavond een liter of wat (gaat snel met die pullen  Grin)
en kreeg redelijk wat complimenten over mijn rijstijl (ondanks m'n schouder-problemen), er was speciaal een Falco + camera achter mij gaan rijden om dat eens vast te leggen............... bleek na terugkomst dat de camere 'de geest' had gegeven........... eigenlijk wel logisch............ die Duitse software kan die bewegingen van mij natuurlijk niet bijhouden             angel. Maar wel erg jammer.

Ik hoop de komende tijd wat vaker eens dingen met deze mensen samen te kunnen doen........... we moeten maar eens een 'liaison-buro' hiervoor gaan opzetten.

 
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #242 Gepost op: Juni 15, 2008, 14:33:48 »

Lekker weekend Silke :bad:volgende keer beter
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #243 Gepost op: Juni 15, 2008, 16:15:34 »

Lekker weekend Silke :bad:volgende keer beter

Komt helemaal goed...hoop ik... Roll Eyes
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #244 Gepost op: Juni 15, 2008, 16:18:47 »

Was trouwens nog vergeten om Arjen van Motodrome te bedanken, offerte zijn pauze op om mij te helpen en ondanks alle drukte monteerde hij ook nog even een nieuwe achterband...toppie...


De verst komende Aprilia rijder kwam trouwens uit Göteborg, reed ff 1012 km op een dag, zou zeggen...rubberbut here he comes...maar helaas heb hem zelf niet gezien of gesproken...
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #245 Gepost op: Juni 15, 2008, 18:35:39 »

mooi verslag, als het volgend jaar weer is hoop ik meer tijd te hebben.

rolf
Gelogd
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #246 Gepost op: Juni 15, 2008, 19:49:29 »

Nog een verhaaltje van het Treffen in Xanten, beter laat dan nooit...

was vrijdagmiddag op pad gegaan, eerst naar mijn overnachtingsadres, aan de maas in
Limburg, is familie dus je kan ook niet in een adem hallo en totziens zeggen.
Om een uur of vijf op weg naar Xanten ( tochtje duurde 17 minuten )
Daar aangekomen werd ik ontvangen door een vent met driekleurenhaar (bleek Jurgen te zijn)
de meerderheid was Duits (natuurlijk) een paar Luxemburgers stond er ook nog..de Zweed heb
ik ook niet gevonden..
Tijdje staan kwekken met enkele gasten. Na een tijdje kwamen Silke en René de wei op
tuffen..oponthoud door a-band en hotel.
De maag begon al te knorren en meteen maar "aangevallen", eten wat goed geregeld..
er stond een mini TV voor de voetbalwedstrijd..(het bleek niet echt in vijandig land te
zijn)
Vlak voor de rust terug naar het Hollandse gereden ( ff de bandenspanning gechecked
(FOUTJE)) en was net op tijd om de tweede erin te zien gaan...

de volgende ochtend weer terug om op tijd voor het gezamelijke tochtje daar te zijn,
Eifeljoep bleek inmiddels gearriveerd
Om een uur of elf startte de rit en ik voelde al meteen dat het motortje niet deed wat ik
wilde, vooral op korte draaien was het hopeloos..
We kwamen zelfs nog langs voor mij bekende plaatsen (i.e. de plaatsen waren hetzelfde
alleen de wegen waren nogal verlegd in 30 jaar tijd)
Het bleef gelukkig droog totdat de hemel openging onder de lunchpauze...die trouwens HEEL
goed geregeld was
vlak na de pauze was het weer droog en toch maar even getankt en bandenspanning achter
gemeten. aha net geen 2 bar, geen wonder.....(niet meer doen dus warm meten aan een LKW
luchtpomp).
terug naar de middagpauzeplek, bleek het groepje waar we in zaten net weg te zijn, nog even
met René wat achterlichtjes achtervolgd maar als je dan een stoplicht tegen hebt kan je het
wel schudden, dan maar een kleine route uit de losse pols terug naar de treffenwei..de weg was
droog maar tussen bomen kon je nog wel verrast worden door nattigheid.

Nog wat gekwekt met wat gasten, Er was nog een halve hollander die binnenkort weer bekeert
(gaat in nederland wonen en werken) is...Leon1975 kwanm nog even voorbij, de Futuraman met de benzinelekkage bleek niet zo te
spreken over de ADAC ("van een klein probleem maken ze een echt probleem")
Tijdens het opbouwen van de band nog wat te drinken besteld....die band, niet mijn
ding...dus ben daarna weer teruggereden naar het Hollandse...

Alles bij elkaar toch wel leuk om nog eens mee te maken maar of ik alleen daarvoor naar het
westerwald zal gaan voor hetvolgende treffen weet ik niet...
of het moet weer samenvallen volgend jaar (Robz) dan is dat prima te doen.

@nitro kevin, je hebt competitie met de monkey (Bonetec), meenemen volgende keer?

Groetjes

Peet 

Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
herman
Gast
« Antwoord #247 Gepost op: Juni 16, 2008, 22:04:33 »

Ik ben zondag nog even wezen kijken werd ook vriendelijk ontvangen door jurgen leuk dat haar. vertelde mij dat rene
net was vertrokken wist ik eigenlijk al, kwam ik onderweg net buiten Xanten tegen. Ik was te laat had vrijdag moeten komen, Aprilia duitsland was er toen met demo modellen.  Zaterdag avond feest tot half twee met band.

Zondag was vertrekdag, had ik verwacht, maar bij ons vandaan 40 km binnendoor langs de Rijn is voor de zondagmorgen een hele mooie rit. dus toch niet voor niets.

Ik moet wel zeggen als je alles van te voren weet, had ik zaterdag wel gegaan met tentje het waren hele vriendelijke mensen, biertap echte Duitse b.b.q zag er goed uit. Maar bij ons is er zaterdags best wel behoorlijk wat regen gevallen, in Xanten volgens Jurgen niet 3 dagen mooi weer. Het weer hield mij ook wel tegen om met een tentje naar Xanten te gaan.

Maar de volgende keer beter, volgens Jurgen is dat in 2011 dat hij de volgende treffen wil organiseren (Westerwald)

Herman

   
 
« Laatste verandering: Juni 16, 2008, 22:09:07 door herman » Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #248 Gepost op: Juni 17, 2008, 23:14:59 »


Hoi Herman,

Wist niet dat je ook langs was geweest, heeft JĂĽrgen mij niet verteld (en heb je ook niet onderweg gezien).

Het Treffen is echt volgend jaar (2009) in Westerwald................... in 2011 gaat het weer plaatsvinden in Xanten, als JĂĽrgen de kar weer trekt.

 
Gelogd
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #249 Gepost op: Juni 18, 2008, 01:00:26 »

Klinkt allemaal goed.

Doen zij nou in ruil mee met de Rubberbutt? Wink


Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #250 Gepost op: Juni 18, 2008, 01:31:18 »

Klinkt allemaal goed.

Doen zij nou in ruil mee met de Rubberbutt? Wink


Tombaaa

Heb ik het wel over gehad.................... 1e vraag was: "Geht das ubers wochende,oder dauert es 3 tagen" 

Konden zich niet voorstellen dat 1000 km op 1 dag werd gereden...................... daarom, mocht 'oranje' Die Mannschaft im Finale entgegen kommen................. uitslag staat op voorhand al vast... 
Gelogd
Bonetec
Gast
« Antwoord #251 Gepost op: Juni 18, 2008, 09:44:44 »

Ich möchte mich bei allen nochmal bedanken, ich habe mich sehr
gefreut das ihr bei uns in Xanten wart. 
Das mit Silkes Hotel ist mir immernoch peinlich
und ist kein gutes Beispiel fĂĽr deutsche GrĂĽndlichkeit 
Ihr könnt gerne eure Events bei uns in den "Touren und Treffen" Bereich reinposten.
Sobald ich wieder eine intakte Aprilia hab werde ich bei euren Treffen vorbeikommen.

Ich möchte noch anmerken das Holland Europameister wird und
ich hab auch noch ein paar Bilder vom Treffen in Xanten.
Ihr findet sie unter "Bildergallerie" auf unserer Seite : http://apriliatreffen2008.de.vu/

Gruss Nils
« Laatste verandering: Juni 18, 2008, 14:22:37 door Bonetec » Gelogd
jurgen
Gast
« Antwoord #252 Gepost op: Juni 22, 2008, 09:37:44 »

hallo alle ,die da waren in Xanten ,DANKE; DANKE ich habe mich sehr gefreut das ihr  da gewesen seit .
Eins muĂź ich klarstellen ,das 6.Treffen ist nicht im Westerwald ,sondern in RĂĽdesheim am Rhein , da wo es den leckeren Wein gibt.
Aber bis da ist noch ein bischen Zeit.
Auf jeden Fall ist mein Treffen so gelaufen wie ich es mir vorgestellt habe, bis auf kleinigkeiten  die ich beim nächsten mal (2014 !! ) noch besser machen möchte.
Wenn ihr nochmehr Bilder habt setzt sie rein ins Forum .
Ich hoffe nur das wir uns vieleicht jetzt öffter sehen werden ,vieleicht schon ab Donnerstag in Assen .
Eigentlich könnt ihr mich nicht übersehen denn die Farbe in meinen Haaren ist noch gut zu sehen .
Schönen Sonntag noch euer Jürgen
Gelogd
Bonetec
Gast
« Antwoord #253 Gepost op: Juni 22, 2008, 21:16:05 »

Gelogd
Pagina's: 1 ... 15 16 [17]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10336 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
uitje met de Tuono... in de sneeuw! « 1 2 » P-TĂ€ 22 12159 Laatste bericht Maart 01, 2011, 16:21:47
door P-TĂ€
vreemd geluid, tikkent geluid warme motor « 1 2 » Gerard-030 24 13844 Laatste bericht April 14, 2011, 23:45:23
door Isdatzo
Eerste proefrit.... « 1 2 ... 8 9 » XRV rider 130 49250 Laatste bericht Juni 06, 2008, 18:02:22
door debulte
Winterproject RSV 2002 « 1 2 ... 12 13 » Technieker 192 51198 Laatste bericht Juni 10, 2010, 12:05:22
door Technieker

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!