Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 25, 2024, 23:39:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Plaatjes leeuwekop Aprilia  (gelezen 15695 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: Januari 28, 2008, 18:40:11 »

Hallo allemaal,


zomaar een ideetje, sleutel hanger voor 10 jarig bestaan ,


grtjes arius

Dat is wel een goeie, maar hoe en hoeveel? Dat moeten er aardig wat worden volgens mij 

Bart, we hebben binnenkort wel ff contact over wat voor mogelijkheden er zijn en wat de kosten zijn.

groeten,

Jelmer
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #46 Gepost op: Januari 28, 2008, 21:32:12 »

Is goed, want met 350 stuks loopt het al aardig uit de klauwen, dan bem ik alleen voor het laseren al zo'n 12u kwijt 

Heb vandaag de nieuwe kop ook gemaakt, dus die gaan we aankomende zaterdag maar is proberen te fabriceren  Grin
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Vincent
Gast
« Antwoord #47 Gepost op: Januari 28, 2008, 21:35:38 »

Ach een beetje overwerk ......  Grin op zondag moet kunnen. Ik vind alle ontwerpen wel gaaf maar zou zelf een kiezen zonder motortype alleen aprilia het logo en de club natuurlijk. ALs mijn vrouw hem maar niet als boodschappenwagenmuntje gaat gebruiken  Grin.
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #48 Gepost op: Januari 28, 2008, 21:36:17 »

Is goed, want met 350 stuks loopt het al aardig uit de klauwen, dan bem ik alleen voor het laseren al zo'n 12u kwijt 

Heb vandaag de nieuwe kop ook gemaakt, dus die gaan we aankomende zaterdag maar is proberen te fabriceren  Grin

Oeh, interessant! En dan ga ik toch weer z*iken... Mag www.aprilia bla bla ook met allemaal kleine letters? Tikkie autistisch en dan hou je van gelijkmatigheid... No offence...
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #49 Gepost op: Januari 28, 2008, 21:38:59 »

Is goed, want met 350 stuks loopt het al aardig uit de klauwen, dan bem ik alleen voor het laseren al zo'n 12u kwijt 

Heb vandaag de nieuwe kop ook gemaakt, dus die gaan we aankomende zaterdag maar is proberen te fabriceren  Grin

Oeh, interessant! En dan ga ik toch weer z*iken... Mag www.aprilia bla bla ook met allemaal kleine letters? Tikkie autistisch en dan hou je van gelijkmatigheid... No offence...
tikkie?!  Grin
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #50 Gepost op: Januari 28, 2008, 22:10:49 »


Oeh, interessant! En dan ga ik toch weer z*iken... Mag www.aprilia bla bla ook met allemaal kleine letters? Tikkie autistisch en dan hou je van gelijkmatigheid... No offence...

Oei jij hebt al echt de symptomen  maare, jou wil is wet hoor 
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
v-TWim
Gast
« Antwoord #51 Gepost op: Januari 28, 2008, 22:18:34 »

Pilletjes zijn onderweg...
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #52 Gepost op: Januari 28, 2008, 22:53:33 »

dat zou jij toch nooit doen en oeverlose discussie beginnen  Grin Grin Grin Grin (daar hebben we sjaak voor 

SJAKIE..... grijp'm... ik help je wel.....sta (vierkant) achter je.... (ja, ik durf wel)
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #53 Gepost op: Januari 28, 2008, 22:58:55 »


@Bart, ik heb danwel geen idee wat het technisch allemaal inhoud (mocht dit doorgaan), maar als je een paar extra 'handjes' nodig mocht hebben (die over het algemeen niet verkeerd staan) , bij deze.....

 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #54 Gepost op: Januari 29, 2008, 21:40:03 »

dat zou jij toch nooit doen en oeverlose discussie beginnen  Grin Grin Grin Grin (daar hebben we sjaak voor 

SJAKIE..... grijp'm... ik help je wel.....sta (vierkant) achter je.... (ja, ik durf wel)
durf je wel schuilen achter een oudere man 
Gelogd

if it runs , race it
leonsnek
Gast
« Antwoord #55 Gepost op: Maart 28, 2008, 00:13:58 »

geweldig i.d. die hangers,maareh hoe staat 't er nu mee? Huh
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #56 Gepost op: Maart 28, 2008, 07:42:40 »

geweldig i.d. die hangers,maareh hoe staat 't er nu mee? Huh

Die we gemaakt hadden, mocht niet  Nog ander ontwerpje gemaakt, daarna is het stil gevallen...


* LogoARA1.JPG (45.96 KB, 1169x727 - bekeken 233 keer.)
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
leonsnek
Gast
« Antwoord #57 Gepost op: Maart 28, 2008, 21:25:06 »

ok het is stil gevallen...en toen..geen hangers? Huh wel jamer maar ja je hebt je best gedaan,mochten ze 'der toch komen,hoe me op de hoogte
Gelogd
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #58 Gepost op: Maart 29, 2008, 02:24:54 »

Als je dan toch aan het rondmailen bent raptor...
Je kunt hem wellicht in de download sectie zetten van de site.
Dan is tie voor ieder lid terug te vinden.

Wellicht kunnen daar de andere leeuwekoppen ook geplaatst worden?
Ga mijn licht beschadigde zijkappen maar bestickeren, verbergt de krasjes, en dan kan ik eens een mooie kop er voor uit kiezen.

Thanks!


Goed plan. Is dat te doen Eric, in die download sectie? Anders mag je mij een hi-res van de nieuwe leeuw sturen, voor de zijkant van de circuit Falco Smiley

Tombaaaaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #59 Gepost op: Maart 29, 2008, 09:44:58 »

Ja,kan dat? ik wil die leeuwekop ook nog een keer gaan gebruiken 
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
temperatuur 2004 Mille « 1 2 » cees 23 16608 Laatste bericht Juni 25, 2010, 21:41:00
door rsvjan
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39567 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
15 juni, 3 uurs race van oude motoren in Elst « 1 2 3 » rolf 35 21864 Laatste bericht Juni 24, 2013, 18:35:36
door rolf
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35519 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19450 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!