Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 22:57:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Plannen voor C-licentiecursus?  (gelezen 57962 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Gepost op: Januari 29, 2008, 15:55:13 »

Nog iemand van plan z'n licentie te gaan halen?

Vorig jaar ivm vrijetijdsperikelen niet gelukt maar ik wil nu een 2e poging doen ;of bij msl op zandvoort of bij de crt op Assen ,er is nog steeds plek zat.

http://www.knmvcup.nl/?pagina=nieuws&nieuws_volgnr=1669



http://www.motorsportlifestyle.nl/toms.asp


http://www.motorxtra.nl/
« Laatste verandering: Januari 29, 2008, 17:22:34 door rsvfrank » Gelogd
stanley
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 29, 2008, 16:50:49 »

of bij motorXtra C-licentie cursus.

MotoXtra is mij zzer goed bevallen beter dan MSL.

Grt,
stanley
Gelogd
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 29, 2008, 18:02:03 »

wat is een C-licentie precies? ik heb wel eens gehoort zan ZAC en MAC.
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 29, 2008, 18:41:08 »


Met een C-licentie kan men  deelnemen aan Clubraces zoals bvducati clubrace of zac races.
Gelogd
cees
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 818


Belgium
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 29, 2008, 19:02:20 »

Ik heb voor de CRT in Assen opgegeven.
Gelogd

Shit doesn't happen, it's made by assholes!
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 29, 2008, 20:05:04 »

Ik was wel wat van plan dit jaar Trackday voor beginners of de THOMS

Ik zie dat motorXtra  de cursus geeft op zandvoort ?

Voor de circuit beginner   Zandvoort of Assen ? 
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
Steph
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 29, 2008, 20:19:19 »

Ik ben van plan om mijn c-licentie op Assen te halen. Kan ik teminste ook meedoen met de DCR. Daar heb je de licentie voor nodig.

Maar ik hoorde ook dat het net zo goedkoop/eenvoudig is om je b-licentie te halen en dan heb je meer mogelijkheden. Ik heb alleen nog niet gezien waar en wanneer je dat kan doen.
Gelogd
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 29, 2008, 21:01:01 »

Ik zou zeggen veel leesplezier en maak een keuze Cool
3
Wegracen
Als je besluit om het circuit op te gaan en in wedstrijdverband te gaan racen moet je eerst je
licentie halen. Dit is om iedereen goed voorbereid op het circuit te laten racen en daarom zijn er
verschillende cursussen die je kunt volgen om een licentie te behalen.
Elk jaar opnieuw worden de cursussen aangescherpt en wordt er ingespeeld op de laatste
ontwikkelingen. Onderstaand laten wij de voornaamste items de revue passeren, zodat je een
indruk krijgt waaruit de opleidingen bestaan.
Voordat je met een opleiding tot wegracecoureur begint is het belangrijk om uit te zoeken wat je
zelf wilt, wat je ervan verwacht, wat je ermee wilt bereiken en ook of het financieel haalbaar is.
Aan de hand daarvan maak je een keuze uit onderstaande mogelijkheden.
Drie soorten wegraces
Open Nederlands Kampioenschap /Internationaal en Nationaal Kampioenschap (A-licentie)
KNMV Cup (alleen open voor KNMV licentiehouders) (B-licentie)
Zomeravondcompetitie + Ducati Clubrace (C-licentie)
Toelichting: A- B- of C-licentie
Om in het bezit van de gewenste licentie te komen moeten de cursisten het examen met goed
gevolg hebben afgelegd. Alle licentiehouders worden als zodanig geregistreerd en kunnen bij de
KNMV een licentie aanvragen. Voor de duidelijkheid volgt hieronder een toelichting:
• Met een A-licentie kun je alleen aan het ONK, Internationaal en/of NK-races deelnemen en
niet aan de zomeravondcompetitie en KNMV Cupraces. Tevens kun je in het buitenland racen.
• Met een B-licentie kun je deelnemen aan de KNMV Cupraces en met een Euro-B-licentie kun je
tevens deelnemen aan Euro-B evenementen in het buitenland. Ook kun je onder bepaalde
voorwaarden aan een beperkt aantal ONK-wedstrijden deelnemen.
• Met een C-licentie kun je alléén deelnemen aan Clubraces (Zomeravondcompetie en/of Ducati
Clubrace). C-Licentiehouders kunnen alleen aan evenementen in Nederland deelnemen.
Raceklassen 2007: (A-licentie Open Nederlands en Nederlands Kampioenschap)
Kampioenschap en klassen:
ONK 125cc JuniorCup klasse Voor 12 t/m 17 jaar
ONK 125cc raceklasse Vanaf 13 jaar
ONK 250cc raceklasse Vanaf 15 jaar
ONK Dutch Superbikes Vanaf 17 jaar
ONK Dutch Supersport Vanaf 16 jaar
ONK Supermono Vanaf 17 jaar
ONK Zijspannen Vanaf 17 jaar
ONK Zijspanpassagiers Vanaf 15 jaar
ONK Classics Vanaf 17 jaar
Alle motoren moeten voldoen aan een reglement dat is te downloaden op www.knmv.nl
Deelnemers aan de 125cc JuniorCup klasse worden gedurende het seizoen zowel op als naast de baan
geadviseerd door ervaren coureurs. De theoriedag is ook voor hen verplicht.
Hoewel je in de 125cc JuniorCup klasse (vanaf 12 t/m 18 jaar) en in de 125cc raceklasse (vanaf 13 jaar) al
op vrij jonge leeftijd kunt gaan racen is het verplicht dat je eerst in een andere tak van motorsport
(pocketbikes, motocross, grasbaanraces en/of trial) de nodige ervaring hebt opgedaan.
4
KNMV Cup 2007: (B-licentie)
Klassen:
Damen Leathers SV Cup 15 jaar
SuperCup 600 17 jaar
SuperCup 1000 18 jaar
Alle informatie over deze KNMV Cup klassen vind je op www.knmvcup.nl.
Clubklassen 2007: (C-licentie / Zomeravond competitie + Ducati Clubrace)
Zomeravond competitie (diverse cilinderinhouden) en Ducati Clubrace 18 jaar (*)
(*) Voor deelname aan deze klassen moet je in het bezit zijn van een geldig motorrijbewijs, deel A.
Informatie over deelname aan de zomeravond competitie kun je krijgen bij Ria Waterreus. Zij is te bereiken
na 18.00 uur op 010-4713047. Meer informatie is te vinden op www.zacmotoren.com
Keuze voor cursus en mogelijkheden
Zodra je weet in welke competitie je wilt gaan deelnemen moet je een cursus volgen om je licentie
te halen. Hiervoor zijn er de volgende mogelijkheden:
Cursus cursusduur Welke licentie?
C-licentiecursus Motorxtra 1 dag theorie en praktijk C
Motorsportlifestyle 1 dag theorie en praktijk C
CRT 1 dag theorie en praktijk C
Race – Academy 3 dagen theorie en praktijk C
Speedweek 5 dagen theorie en praktijk C
KNMV Wegracecursus 1 dag theorie 2 dagen
praktijk
A, B, C
KNMV Wegracecursus Zijspannen 1 dag theorie 2 dagen
praktijk (praktijk gegeven apart van solo in Frankrijk)
A
C-licentiecursus Motorxtra
Deze cursus wordt gegeven op het circuit van Zandvoort door Motorxtra. Motorxtra gebruikt een
nieuwe techniek om je vertrouwt te laten worden op het circuit. Na afloop van de cursusdag krijg
je een certificaat waarmee je de C-licentie kunt aanvragen. Informatie over cursusdata en prijzen
vind je op www.motorxtra.nl of 0346-242186
TOMS
Motorsportlifestyle geeft deze cursus op het circuit van Zandvoort onder begeleiding van een
aantal ervaren marshalls. Na de oefening van een aantal vaardigheden en een stukje theorie krijg
je een certificaat waarmee je de C-licentie kunt aanvragen. Meer informatie over prijzen en
data: www.motorsportlifestyle.nl of 072- 5206260
CRT
CRT geeft behalve rijvaardigheidstrainingen ook een C-licentiecursus op het circuit van Assen.
Onder begeleiding van ervaren instructeurs zowel op als naast de baan en een stuk theorie leer je
het circuitrijden onder de knie te krijgen. Na de diverse oefeningen en vaardigheden ga je aan het
eind van de dag met een certificaat naar huis waarmee je de C-licentie kunt aanvragen. Meer
informatie over prijzen en data vind je op www.knmvcup.nl of via 055-5335530.
Als je deze cursus met goed gevolg hebt afgesloten krijg je voor de eerste praktijkdag van de
KNMV- wegracecursus vrijstelling.
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 29, 2008, 21:01:31 »

5
Race-Academy
Wie een meerdaagse cursus wil volgen in kleinere groepen gaat naar de Race Academy op het
circuit van Pau Arnos in Frankrijk. In deze driedaagse cursus maak je flink wat meters op je eigen
tempo en zie je je eigen vaardigheden terug op video. Tijdens deze cursus wordt ook veel
aandacht besteed aan de dingen rondom het racen zoals de techniek. Voor meer informatie over
deze cursus kijk je op www.race-academy.nl
Als je deze cursus met goed gevolg hebt afgesloten krijg je voor de eerste praktijkdag van de
KNMV- wegracecursus vrijstelling.
Speedweek
Onder leiding van oud GP coureur Wilco Zeelenberg reis je af naar het circuit van Almeria in
Spanje waar je vijf dagen in training gaat onder begeleiding van ervaren coureurs.
Meer informatie over deze cursus vind je op www.zeelenbergracing.com
Als je deze cursus met goed gevolg hebt afgesloten krijg je voor de eerste praktijkdag van de
KNMV- wegracecursus vrijstelling.
KNMV WEGRACECURSUS
De KNMV-Wegracecursus wordt jaarlijks éénmaal gegeven aan het begin van het seizoen.
Nadat je voor de KNMV-Wegracecursus bent geslaagd, kun je zelfstandig op een rijtechnisch
verantwoorde wijze deelnemen aan de onder auspiciën van de KNMV, georganiseerde wegraces.
Voorwaarden tot toelating
Alvorens je aan de wegracecursus kunt deelnemen moet je over een redelijke motorrijvaardigheid
c.q. beheersing beschikken, het liefst opgedaan tijdens het beoefenen van een andere tak van
motorsport. Het in het bezit hebben van een geldig rijbewijs A is een pré, maar niet noodzakelijk.
Natuurlijk moet je over een goede lichamelijke conditie beschikken. Voor alle deelnemers aan de
wegraces (ONK, NK en KNMV Cup) is een sportkeuring bij een erkend SMA (Sport Medisch
Adviescentrum) of bij een door de KNMV erkende arts verplicht. Voor adressen verwijzen wij je
naar de KNMV website: www.knmv.nl (SMA-lijst).
Voor deelnemers aan de Zomeravondcompetitie alsmede aan de SAM-wedstrijden volstaat het
invullen en ondertekenen van een medische verklaring. Voor aanvragers van een euro SAM-licentie
geldt ook dat zij verplicht een medische keuring moeten ondergaan.
De uitslag van de SMA-keuring en/of de ‘eigen verklaring’ moet vóórafgaande aan het
praktijkgedeelte bij de KNMV binnen zijn. Elke deelnemer dient tevens aan zijn / haar
betalingsverplichtingen voldaan te hebben. Minderjarigen (onder de 18 jaar) zijn verplicht om
de ouderverklaring van geen bezwaar door een van de ouders of de voogd te laten
ondertekenen.
Kleding- en helmvoorschriften
Het dragen van een aaneengesloten raceoverall, rugprotector, leren handschoenen en hoge leren
laarzen met goede enkelbescherming is zowel tijdens het praktijkgedeelte van de wegracecursus
als tijdens de wedstrijden verplicht. Bovendien dien je een KNMV goedgekeurde valhelm te
dragen. De lijst van goedgekeurde helmen staat op de KNMV website: www.knmv.nl (helmen).
Inhoud van de cursus
De opleiding tot wegracecoureur is onderverdeeld in:
1.Theorielessen Verplicht voor alle deelnemers aan Wegracecursus.
6
2. Wegracecursus De Wegracecursus heeft twee praktijkdagen. Op de tweede praktijkdag
volgt aan het eind van de ochtend een schriftelijk examen. Na afloop volgt
aan het eind van de middag de uitreiking van de licenties aan de geslaagden.
► Voor iedereen die in competitieverband wil gaan racen is het verplicht om alle onderdelen
van de wegracecursus te volgen. Géén van deze onderdelen mag gemist worden.
Theoriedag
Elke cursist ontvangt het Wegracecursusboek, het KNMV Motorsport Reglement en de KNMV
Wegrace Reglementen (ONK en KNMV Cup). De theoriedag bestaat uit de volgende onderdelen:
 Organisatie en structuur van de motorsport en de KNMV
 Het functioneren van de officials en de baancommissarissen
 Technische kennis (reglementen) + veiligheidsaspecten
 Rijtechniek, rijmethodiek (theoretische uitleg)
 Training / sportmedische aspecten / voeding
 Kennis van de wedstrijdreglementen
Tijdens de theoriedag zullen de deelnemers gezamenlijk lunchen. De kosten voor de lunch zijn bij
het cursusgeld inbegrepen.
Praktijkdag(en)
De praktijkdagen worden gehouden op het TT-circuit in Assen. Aankomende coureurs komen hier
optimaal aan hun trekken want dit circuit staat voor elke rijder te boek als moeilijk en veeleisend.
Ben je als coureur snel op dit soort circuits, dan kun je ook op andere racebanen goed uit de weg.
De eerste kennismaking met het circuit is niet meteen op de baan, maar in een theorielokaal. Daar
volgt een uitgebreide instructie waarin nauwgezet uit de doeken wordt gedaan wat je op het
circuit al dan niet moet doen of laten. Na deze introductie maak je onder begeleiding van CRTinstructeurs
kennis met het circuit.
Tijdens de praktijkdag krijg je instructie op een breed rijtechnisch gebied. Hierbij ligt het
accent niet op ‘lekker hard gaan' maar wel op motorbeheersing, reactie- en concentratievermogen,
hoe te handelen in onveilige situaties, rij- en bochtentechniek, het maken van proefstarts enz.
Kortom, je wordt door een team van instructeurs 'klaargestoomd' voor deelname aan wegraces.
Na afloop van elke oefensessie volgt er een analyse door de begeleidende instructeur(s). Tijdens
de algemene evaluatie na afloop wordt alles nogmaals met de groep doorgenomen.
Cursusdata 2008(onder voorbehoud)
Theoriedag: Zaterdag 8 maart mediacenter TT circuit Assen
Praktijkdagen: Zaterdag 15 maart 09.00 – 17.30 uur – Maximaal geluid 88 dBa*
Vrijdag 21 maart 09.00 – 17.30 uur - Geluidsdag (norm volgens ONKreglement)
* alleen standaardmotoren kunnen deelnemen, dus wel JuniorCup, Damen Leathers SV en
SuperCup 600 en SuperCup 1000 motoren maar geen ONK-racemotoren.
Examen
Het examen bestaat uit een rijvaardigheidstoets, waarbij het accent op de rijtechniek ligt. Naast
deze rijvaardigheidstoets wordt er ook een theorie-examen afgenomen met een aantal multiple
choice vragen. Naast deze vragen dient de deelnemer de vragen over de betekenis van de vlaggen
in zijn eigen woorden op te schrijven. Om in aanmerking te komen voor een startlicentie is elke
7
deelnemer verplicht om aan beide examens deel te nemen. Bij een eventueel geschil bepaalt de
toetsingscommissie of al dan niet een herexamen wordt afgenomen. Na het examen met goed
gevolg te hebben afgelegd ontvangt de deelnemer zijn/haar startlicentie.
De C-licentie al en 2 jaar ervaring in de Zomeravondcompetitie
De KNMV start in 2008 met een pilot voor rijders die al een C-licentiecursus hebben gehaald en
minimaal 2 jaar ervaring hebben in de Zomeravondcompetitie.
Zij kunnen zich inschrijven voor een 1 daagse cursus met een pittig programma. Er wordt deze dag
ook een theorie-examen afgenomen. Na het met goed gevolg afleggen van alle onderdelen van deze
dag kan men de B- of A-licentie aanvragen.
Inschrijven gaat via dezelfde weg als de normale cursus samen met een kopie van het certificaat
en 2 jaar aantoonbare race-ervaring.
Er is slechts een beperkt aantal plaatsen dus schrijf je snel in! De datum waarop deze pilot wordt
georganiseerd tijdens één van de praktijkdagen van de wegracecursus afhankelijk van het aantal
inschrijvingen.
Kosten
De kosten van de opleiding(en) zijn opgebouwd uit 3 delen namelijk 1 theoriedag en 2
praktijkdagen. Alle andere kosten zoals aanschaf van de motor, brandstof, reis- en
verblijfskosten, een aanvullende verzekering etc. zijn voor eigen rekening. Om een indicatie te
geven volgt hieronder een weergave:
Kostenoverzicht (2008):
Wegracecursus (theoriedag + 2 praktijkdagen) € 600 ,=
Aanvullende cursus(beperkt aantal plaatsen) € 250,=
Lidmaatschap KNMV - zonder het blad ‘Motor’ € 49,50
Lidmaatschap KNMV - inclusief het blad ‘Motor’ € 115,65
A-licentie (Dutch Open + NK wegraces) € 254,=
B-licentie (KNMV-Cup) € 153,=
C-licentie (Zomeravondcompetitie + Ducati clubrace) € 153,=
Deelnemers aan de 125cc JuniorCup betalen voor de complete cursus € 470,=
Zijspanrijders en bakkenisten betalen een apart cursustarief i.v.m. rijtrainingen in het
buitenland. Zij nemen deel aan het theoriegedeelte op 3 maart en volgen de praktijk op het
circuit van Val des Viennes. Meer informatie over beginnen met zijspanracen vind je op
www.dsra.nu.
Verzekeringen
Tijdens de praktijkdagen op het circuit zijn de deelnemers verzekerd volgens de
‘Standaardverzekering KNMV-licentiehouders’,. Het is verstandig om een aanvullende verzekering
af te sluiten. Hierover vind je alle informatie op www.knmv.nl.
Wijze van inschrijving
Bijgaand ontvang je een inschrijfformulier voor het aanmelden voor de Wegracecursus waarmee
je tevens een KNMV-startlicentie kunt aanvragen. Nadat wij het compleet ingevulde formulier
hebben ontvangen, sturen wij je na de sluitingsdatum een bevestiging met acceptgiro en het
programma van de cursus. De inschrijving voor de Wegracecursus sluit 23 februari 2008 Wees er
op tijd bij want vol = vol!
8
Je licentie gehaald en dan?
Nadat je de theoriedag hebt gevolgd, de praktijkdagen met goed gevolg hebt afgelegd en een
voldoende voor je theorie-examen hebt gehaald ontvang je je licentie.
Op je licentie staat je licentienummer waarmee je je kan inschrijven voor de races. Dit
licentienummer is ook altijd al vermeld op de factuur en de overige correspondentie wanneer je je
hebt ingeschreven voor de wegracecursus.
Inschrijven voor alle KNMV Cupklassen doe je bij CRT via www.knmvcup.nl Je maakt op deze site
een logincode aan waarmee je al je gegevens online kan zien en wijzigen.
Voor de ONK schrijf je je in bij de desbetreffende organisator waarvan de gegevens in het blad
Motor bekend worden gemaakt. In onderstaande overzicht vind je de websites van alle ONK
organisatoren.
SMA Assen www.sma-races.nl
MC Assen Assen www.mc-assen.nl
CRT Assen / Oschersleben www.knmvcup.nl
Hamove Hengelo(gld) www.hamove.nl
Oss Oss www.wegraceoss.nl
Eemshaven Eemshaven www.mac-sme.nl
Ducati Club Assen www.ducaticlub.nl
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 29, 2008, 23:10:17 »

Thanks GJ
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 30, 2008, 21:59:17 »


Ik wil eerst even tot na de zomer afwachten, of het me bevalt. Of ik er überhaupt een beetje 'aanleg' voor heb en of het financieël een beetje te behappen is.

De Thundercat die ik nu hiervoor heb aangeschaft is/was puur om het uit te proberen, bevalt het niet c.q. kan het niet, dan valt voor mij de schade mee.

Mocht ik ermee door willen gaan, dan is toch de bedoeling dat er een andere / betere racer komt.

Maar laat ik niet te hard van stapel lopen, eerst maar eens datgeen wat nu in de pijplijn zit gaan 'uitvoeren'.

 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 30, 2008, 22:08:25 »


Ik wil eerst even tot na de zomer afwachten, of het me bevalt. Of ik er überhaupt een beetje 'aanleg' voor heb en of het financieël een beetje te behappen is.

De Thundercat die ik nu hiervoor heb aangeschaft is/was puur om het uit te proberen, bevalt het niet c.q. kan het niet, dan valt voor mij de schade mee.

Mocht ik ermee door willen gaan, dan is toch de bedoeling dat er een andere / betere racer komt.

Maar laat ik niet te hard van stapel lopen, eerst maar eens datgeen wat nu in de pijplijn zit gaan 'uitvoeren'.

 

nee ik ga niks zeggen over een tweede jeugd syndroom  Grin
Gelogd

if it runs , race it
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Januari 30, 2008, 22:16:06 »


Ik wil eerst even tot na de zomer afwachten, of het me bevalt. Of ik er überhaupt een beetje 'aanleg' voor heb en of het financieël een beetje te behappen is.

De Thundercat die ik nu hiervoor heb aangeschaft is/was puur om het uit te proberen, bevalt het niet c.q. kan het niet, dan valt voor mij de schade mee.

Mocht ik ermee door willen gaan, dan is toch de bedoeling dat er een andere / betere racer komt.

Maar laat ik niet te hard van stapel lopen, eerst maar eens datgeen wat nu in de pijplijn zit gaan 'uitvoeren'.

 

nee ik ga niks zeggen over een tweede jeugd syndroom  Grin

Blijft het wel lekker rustig van hier........ maar volgens mij ben ik met m'n "3e fase" bezig... toen nu toe wel de leukste   
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 18, 2008, 20:42:07 »


Plannen maar weer een van stal gehaald. Het mooie daarvan is, dat ik een mailtje van RSVjan kreeg hierover, op het moment dat ik weer de TOMS-cursus aan het zoeken was. Dus nog een potentiele klant.

4 april Assen zit al vol, 8 april Zandvoort nog wel plek. Komende dagen nog maar eens flink gaan uitzoeken. In augustus ook nog gelegenheid, maar ja, wil ik daar op wachten HuhHuhHuh

Wat kan het leven soms toch mooi zijn....... m.b.t. het maken van keuzes............ Evil
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 01, 2008, 22:07:45 »


Soms lopen bepaalde zaken / plannen wat vertraging op, in dit geval dus een 'botbreukje'. En wellicht was dit voornemen voor mij, zo rond april van 2008, ook op dat moment gezien feit dat ik net was begonnen met het circuitrijden, een beetje te vroeg (lees ook: beetje grote mond hebben).

Maar nu ik de draad, v.w.b. dit fenomeen "rijden" gelukkig weer heb kunnen oppakken, er giga-funn aan beleef en de vorige maand voor de 1e keer op Assen en Zandvoort toch redelijk in de rondte kon komen.....

deze 50+-er gaat volgend jaar nu toch echt voor de volgende stap. C-licentie (wat ik mijn inziens toch moet kunnen redden, gezien de inhoud van de cursus) en dan aanmelden voor de ZAC.

Ik heb het e.e.a. op papier gezet, in 1e instantie voor mezelf, maar ( bij nader inzien) ook voor anderen die er mogelijk belang bij hebben.

Als ik het nu niet doe...... krijg ik er wellicht over een aantal jaren spijt van..... kan het (zeker financieel gezien) nu nog allemaal behappen, wie weet hoe het er over 2, 3.... 4 jaar uitziet.

En nu de verschillende sites voor het voorjaar van 2009 in de gaten blijven houden... wie helpt me daarbij Huh Nog meer liefhebbers Huh

Een zeker Jan bijv.  Grin




* Zomer Avond Competitie.doc (21.5 KB - gedownload 306 keer.)
* Links ZAC en Licentie.doc (27 KB - gedownload 309 keer.)
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
autoscout 24 arius 14 15315 Laatste bericht Januari 27, 2013, 10:40:46
door rsvfrank
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 164388 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
Re: Overzicht circuit-dagen 2010: wie is waar? « 1 2 ... 7 8 » teddek 116 45717 Laatste bericht Juni 19, 2011, 15:36:46
door B-Art
RSV 4 motor van het jaar 2009 « 1 2 » Sjaakie 28 18274 Laatste bericht Mei 03, 2009, 16:43:12
door Henk RS 250
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16998 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!