Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 12:49:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Plannen voor C-licentiecursus?  (gelezen 57724 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 01, 2008, 22:25:22 »


deze 50+-er gaat volgend jaar nu toch echt voor de volgende stap. C-licentie (wat ik mijn inziens toch moet kunnen redden, gezien de inhoud van de cursus) en dan aanmelden voor de ZAC.

Jij hebt met jouw ervaring toch geen cursus nodig René. Er zijn hier mensen op het forum die een C-licentie hebben en nog steeds niet kunnen rijden en dat wel denken. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 01, 2008, 23:05:10 »


deze 50+-er gaat volgend jaar nu toch echt voor de volgende stap. C-licentie (wat ik mijn inziens toch moet kunnen redden, gezien de inhoud van de cursus) en dan aanmelden voor de ZAC.

Jij hebt met jouw ervaring toch geen cursus nodig René. Er zijn hier mensen op het forum die een C-licentie hebben en nog steeds niet kunnen rijden en dat wel denken. 

Ervaring genoeg............... snelheid.. ook wel redelijk (als ik er tenminste op blijf zitten...... zal alvast sommigen de mond  eehh iets met wind of gras....), bedoelde meer het 'examen-deel' v.w.b. verklaren van de vlaggen-signalen.

V.w.b. 2e opmerking................ geen verdere commentaar.

Heb trouwens vraag omtrent 'ledenstop'  via mail gesteld......... wacht op antwoord. Dank voor deze opmerking, is inderdaad natuurlijk belangrijk, gezien de problematiek van de vergunningen. 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Oktober 02, 2008, 05:39:13 »

vlaggenseinen laat ik daar nou net goed in zijn  Grin Grin

maar rene laat me ff weten bij wie jij de licencie gaat halen en wanneer want als je dan over je
schouder kijkt zie je misschien wel een bekende 
Gelogd

if it runs , race it
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: Oktober 02, 2008, 06:05:59 »

vlaggenseinen laat ik daar nou net goed in zijn  Grin Grin

maar rene laat me ff weten bij wie jij de licencie gaat halen en wanneer want als je dan over je
schouder kijkt zie je misschien wel een bekende 

Moet die wel over zijn goeie schouder kijken. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #19 Gepost op: Oktober 02, 2008, 07:50:55 »

vlaggenseinen laat ik daar nou net goed in zijn  Grin Grin


je bedoelt die blauwe?   angel Evil
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Oktober 02, 2008, 09:22:24 »

ja maar dan wel met een wit  kruis erin , beter bekend als vlag MIKE

en ach die andere blauwe vlag dat komt allemaal goed met wat meer trainig
Gelogd

if it runs , race it
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Oktober 02, 2008, 12:16:07 »

vlaggenseinen laat ik daar nou net goed in zijn  Grin Grin

maar rene laat me ff weten bij wie jij de licencie gaat halen en wanneer want als je dan over je
schouder kijkt zie je misschien wel een bekende 


Je gaat er vanuit dat we in dezelfde volgorde blijven rijden als vorige week op Zandvoort....... eerst 203....... dan 204.....   Grin

Zijn nog geen data bekend, neem aan dat het weer in april gaat beginnen. Welke baan weet ik ook nog niet, ligt eraan welke club m.i. het beste / mooiste programma leverd voor die centen.
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Oktober 02, 2008, 12:18:32 »

vlaggenseinen laat ik daar nou net goed in zijn  Grin Grin

maar rene laat me ff weten bij wie jij de licencie gaat halen en wanneer want als je dan over je
schouder kijkt zie je misschien wel een bekende 

Moet die wel over zijn goeie schouder kijken. 

Je kijkt op de baan toch altijd over links terug.......... anders moet je je gas loslaten....... en dat doe ik .... dus niet  Grin
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Oktober 02, 2008, 13:37:02 »

maak je geen zorgen rene , je zal nog vaak genoeg de achterkant van mijn mille zien 

op dit moment is het gewoon puur beleefdheid dat ik je voor laat gaan, heb geleerd dat je oudere mensen

en vrouwen voor moet laten, maar daar gaan we nu dus ook mee stoppen 
Gelogd

if it runs , race it
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Oktober 02, 2008, 14:57:07 »

maak je geen zorgen rene , je zal nog vaak genoeg de achterkant van mijn mille zien 

op dit moment is het gewoon puur beleefdheid dat ik je voor laat gaan, heb geleerd dat je oudere mensen

en vrouwen voor moet laten, maar daar gaan we nu dus ook mee stoppen 

Om bij de titel van dit Topic te blijven :  "Goed plan" ............
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 02, 2008, 15:49:05 »

Als het uitkomt qua data , dan wil ik ook aanhaken (ben tenslotte de topicstarter Tongue angel).
Ik denk dat we ene buurtgenoot van mij ook wel zover kunnen krijgen 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 02, 2008, 15:57:34 »

kijk zo wordt het nog eens gezellig, kunnen we de winter niet gewoon overslaan 
Gelogd

if it runs , race it
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 02, 2008, 16:47:53 »

kijk zo wordt het nog eens gezellig, kunnen we de winter niet gewoon overslaan 

winter overslaan ??........... nee nee..... moet nog het e.e.a. laten doen aan de racer:

- vering voor moet wat aan gebeuren, heb al contact met Roosken hierover;
- de Arrow-demper in orde maken, opnieuw bekelden (van binnen dan) en een Db-killer zien te scoren of laten maken;
- kuipwerk opknappen
- nog banden zien te krijgen....... alhoewel... heb er net weer 2 (achter) op de kop getikt (weet ff niet meer van wie....  Grin
- last but not least....conditie weer op redelijk peil zien te krijgen, heb een leuk fitness-hok in de buurt op kazerne.... 

Moet toch een beetje goed voorbereid zijn om na de start in de S0..... snel naar S1..... en dan S2 zien te komen  angel  Shocked 

Maar zoals ik al eerder zei... elkaar een beetje op de hoogte houden............... Jan............. ook wakker, of ben je aan het sleutelen
 Tongue

 
Gelogd
rsvjan
Twin sound 4 ever
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 629


R1 crossplane

Luxembourg
WWW
« Antwoord #28 Gepost op: Oktober 02, 2008, 20:59:48 »

ja, ja wakker wel... ant denken (ja ook dat kan) over een andere motor en proberen mijn lieftallige vechtgenoot ook hiervoor warm te.....
en c licentie, ja natuurlijk, maar is er weer plaats in de zac?
ach, anders gaan we gelijk naar onk, paar sponsors zoeken voor een ton budget, oeps weer wakker Grin Grin
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Oktober 02, 2008, 21:48:16 »


Heb zojuist bericht van Huub Vermeulen, DNRT/ZAC gekregen.

Deze gaan "volgend jaar weer beperkt nieuwe deelnemers registreren van de Toms (C-licentie) "

Heb direct daarop gereageerd of het mogelijk is om op voorhand een aantal plaatsen 'te reserveren', hierbij heb ik 3 genoemd  angel
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
autoscout 24 arius 14 15289 Laatste bericht Januari 27, 2013, 10:40:46
door rsvfrank
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 163686 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
Re: Overzicht circuit-dagen 2010: wie is waar? « 1 2 ... 7 8 » teddek 116 45586 Laatste bericht Juni 19, 2011, 15:36:46
door B-Art
RSV 4 motor van het jaar 2009 « 1 2 » Sjaakie 28 18227 Laatste bericht Mei 03, 2009, 16:43:12
door Henk RS 250
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!