Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 19:48:33 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Plannen voor C-licentiecursus?  (gelezen 57730 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #90 Gepost op: December 10, 2008, 23:43:31 »


Even kleine up-date vwb der CRT-dag van zaterdag 4 april (Assen)
de kosten hiervoor zijn E. 220,-.

Begrijp dat in ieder geval Jan, Stefan en ikzelf deze dag wel willen Huh


Misschien sluit ik ook nog aan. Even sudderen nog...

Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #91 Gepost op: December 11, 2008, 01:28:02 »


Even kleine up-date vwb der CRT-dag van zaterdag 4 april (Assen)
de kosten hiervoor zijn E. 220,-.

Begrijp dat in ieder geval Jan, Stefan en ikzelf deze dag wel willen Huh


Misschien sluit ik ook nog aan. Even sudderen nog...

Tombaaa

Geef je mij ff een seintje wanneer het klaar is............. vind draadjesvlees enorm lekker... vooral de jus......


 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #92 Gepost op: December 11, 2008, 09:40:29 »

ook ik ben 4 april van de partij 
Gelogd

if it runs , race it
Gramigni
Gast
« Antwoord #93 Gepost op: December 11, 2008, 11:57:12 »

Oja als er weinig plek is voor nieuwe C licentie houders bij de ZAC.
Zeg Ria maar dat ik # 675 volgend jaar A licentie heb en dus geen ZAC wedstrijden meer rijdt in 2009
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #94 Gepost op: December 12, 2008, 00:42:32 »


Dus..... Stefan.... Jan.... is dit nummer wat voor jullie ??

ja... ik meld het toch..... Jan is 4 april ook van de partij op Assen, als z'n 'waterkoeler' tenminste dicht is tegen die tijd.

Er is dus al sprake van een "ARA-trio"

 Wink
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #95 Gepost op: December 12, 2008, 08:56:32 »

heb geen flauw idee , wel nummer ik krijg 

maar wordt wel gezellig , hoewel ik toch aan een andere samenstelling denk bij een trio dan aan 3 gasten 
Gelogd

if it runs , race it
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #96 Gepost op: December 12, 2008, 12:05:16 »

en na afsluiting van de CRT-dag heb je....  Huh
Gelogd

Renébagpipe
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: December 13, 2008, 01:15:50 »

en na afsluiting van de CRT-dag heb je....  Huh

In dit geval een certificaat, waarmee je dus je C-Licentie kunt aanvragen....................
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #98 Gepost op: Januari 24, 2009, 17:56:39 »

bron mmf:

je moet er met een B licentie van uit gaan dat je niet mee kan doen helaas.
Zelfs als je een C licentie hebt en nieuw of relatief nieuw bent bij de ZAC moet je je hart vasthouden als je ZAC wedstrijden wilt rijden.
De KNMV heeft voor zover we hebben begrepen 4 organisaties toestemming gegeven om op te mogen leiden tot een C Licentie, en met de C Licentie zou je ZAC moeten kunnen rijden. Maar de ZAC kan maar 200 mensen op een racedag toelaten, terwijl er een veelvoud aan C licenties worden aangevraagd door cursisten die een C-licentie opleiding hebben gevolgd. Dit gaat naar verwachting tot grote teleurstellingen leiden,oa omdat de circuits geen extra racedagen beschikbaar kunnen maken voor al die nieuwe (aspirant) racers, domweg omdat ze vol zitten.
Er komt binnenkort meer informatie hieromtrent op de website van DNRT motoren.
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #99 Gepost op: Januari 26, 2009, 20:01:02 »

de aanbetaling is afgeschreven dus assen here we come 
Gelogd

if it runs , race it
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #100 Gepost op: Januari 26, 2009, 21:10:45 »

de aanbetaling is afgeschreven dus assen here we come 

same here............
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: Januari 30, 2009, 12:50:27 »

en na afsluiting van de CRT-dag heb je....  Huh

Trouwens even een korte aanvulling............

ook na een 'normale' CRT-dag krijg je een certificaat, ook in de langzamere groepen, als tenminste in de laatste sessie een tijdwaarneming heeft plaatsgevonden.
Deze wordt dan gebruikt (die tijd) om je bij een volgende deelname beter bij gelijkgestemden in te kunnen delen.

Is dus iets anders dan Certificaat welke je ontvangt bij goed afsluiten van cursus voor C-licentie (of TOMS-cursus).

Die van 4 april a.s. hiervoor (bij CRT) is trouwens vol........... enkel nog reservelijst, mochten er nog liefhebbers zijn.
Of kijken bij andere Organisatie, zoals MSL

 
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #102 Gepost op: April 05, 2009, 13:39:33 »


Hoi,

De ARA is weer 3 C-licentie houders rijker:

Stefan, Jan en ikzelf.

De dag begon niet al te best, mistig, veel vocht dus wat beslagen vizieren opleverde. Zelfs zo erg, dat ik in ieder geval 1 keer een gele vlag niet had opgemerkt............  Angry  , voor mezelf bedoeld dan.
   Laatste 3 sessies, na de middag, met een aantal proefstarts met de complete groep van 35 gingen gelukkig stuk beter.

Het viel de Organisatie wel op dat er niet al te vlot gereden werd. Slechts 11 van de 35 reden als snelste onder de 2.11 min.......... en laat ik nu net die 11e zijn .......... !! Jan reed, zoals te verwachten vlotter rond (2.05 min) Stefan deed het , voor de 1e keer Assen heelerg netjes, net onder de 2.12 min ( of klinkt een ruime 2.11 min beter............ ??)

IK mocht wel het genoegen proefen om bij de starts steeds Jan voorbij te steken................ maar dat trok hij binnen een halve ronde weer recht, om toch de 'rangorde' weer zo neer te zetten zoals het hoort.

De 1e strart vond ik best wel beetje 'angstig' en was daarom ook helemaal achteraan gaan staan. Maar ja, het starten ging mij dermate goed af, dat ik bij ingaan 1e bocht bijna het halve veld al was voorbij gestoken. Dus mijn opzet, om niet teveel 'Kamikaze-gasten' achter mij te hebben, ging niet op. Maar het ging allemaal goed. Iedereen hield rekening met elkaar, geen rare acties.

Oh ja, met de geluids-restricties op Assen valt het best wel mee. In de 2 na laatste ronde van 4e sessie begon mijn motor ineens behoorlijk wat meer geluid te produceren. Bleek later dat er een verbindings-pijp van het Arrow-systeem in de onderkuip was los-geschoten). IK heb dus 2 ronden met een echt open systeem rond-gereden........................ was wel erg gaaf.............  

Nu de Licentie aanvragen................... en de 15e april voor het echie.......................
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #103 Gepost op: April 05, 2009, 15:10:20 »

mooi verslag en top dat jullie de C-licentie gaan aanvragen.
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #104 Gepost op: April 05, 2009, 15:37:22 »

een eerste keer assen verkennen in de mist met geen zicht is toch wel heel apart , heb zelfs een paar bochten

op de achterlichten van mijn voorrijder gereden  , het was ook smerig koud 

in de middag ging het beter , helaas kon ik mij in de laatste sessie niet meer verbeteren en ben ik op een zeer ruime 2.11 blijven hangen 

nu reden er ook mensen rond die in mijn visie niet echt iets in deze groep te maken hadden , tegen de tijd dat je aan het einde van de

dag nog steeds 2.35+ rijd en ook nog eens heel voorzichtig de bochten door gaat ja dan heb ik nog niet het lef om

deze mensen buitenom dan wel binnendoor te steken daar ze ook niet altijd even netjes op de lijn bleven (ik soms ook niet  Embarrassed)

maar goed , uiteindelijk twee lekker rondjes in een beetje ritme gezeten en dit leverde dus de 2.11 op , nu op naar zandvoort en

daar ga ik toch echt voor onder de 2.15 en @ rene , dat belletje en maitlje naar maudi gaat er morgen uit want dit stonk wel weer

heel erg naar de misdaad 
Gelogd

if it runs , race it
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
autoscout 24 arius 14 15289 Laatste bericht Januari 27, 2013, 10:40:46
door rsvfrank
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 163696 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
Re: Overzicht circuit-dagen 2010: wie is waar? « 1 2 ... 7 8 » teddek 116 45593 Laatste bericht Juni 19, 2011, 15:36:46
door B-Art
RSV 4 motor van het jaar 2009 « 1 2 » Sjaakie 28 18227 Laatste bericht Mei 03, 2009, 16:43:12
door Henk RS 250
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!