Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 26, 2024, 00:56:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: onderhoudsplan shiver  (gelezen 24509 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #60 Gepost op: Juni 03, 2008, 21:18:21 »

Net de motor weggebracht, het probleem lijkt hem te zitten in de startknop zelf, deze blijft hangen als je hem indrukt, dus voor de mensen met een Shiver wel even de moeite waard om te controleren of je startknop wel goed en helemaal terugspringt na het induwen. Voor degene die alleen de startmotor hebben vervangen misschien ook wel goed om dat nog even te controleren.
en kan wilco het nog regelen voor zondag als het niet lukt mijn aanbod geld nog steeds

Hij zou zijn best doen, als nieuwe onderdelen op voorraad zouden zijn zou het wel lukken mits er niet meer aan de hand is buiten de startknop en de startmotor dus ik vrees er een beetje voor. Heb hem ook gezegd dat ik liever heb dat de motor straks 100% in orde is in plaats van dat hij half werk moet leveren om voor zondag klaar te zijn.

Als het niet lukt zou ik graag van je aanbod gebruik maken, anders even contact houden aan het einde van de week?
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #61 Gepost op: Juni 03, 2008, 22:02:31 »

ok geen probleem heb je nr anders bel ik je nog wel
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
Grandia
Gast
« Antwoord #62 Gepost op: Juni 04, 2008, 17:58:42 »

Net de motor weggebracht, het probleem lijkt hem te zitten in de startknop zelf, deze blijft hangen als je hem indrukt, dus voor de mensen met een Shiver wel even de moeite waard om te controleren of je startknop wel goed en helemaal terugspringt na het induwen. Voor degene die alleen de startmotor hebben vervangen misschien ook wel goed om dat nog even te controleren.
Fijn om te bedenken dat je de die startknop ook moet gebruiken om van mapping te wisselen. Da's dus vragen om problemen.
Gelogd
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #63 Gepost op: Juni 04, 2008, 18:02:36 »

Net de motor weggebracht, het probleem lijkt hem te zitten in de startknop zelf, deze blijft hangen als je hem indrukt, dus voor de mensen met een Shiver wel even de moeite waard om te controleren of je startknop wel goed en helemaal terugspringt na het induwen. Voor degene die alleen de startmotor hebben vervangen misschien ook wel goed om dat nog even te controleren.
Fijn om te bedenken dat je de die startknop ook moet gebruiken om van mapping te wisselen. Da's dus vragen om problemen.

Ik en de dealer vermoeden dat zodra de startknop na het starten terugspringt op dat moment verandert van functie en de startmotor niet meer bedient tot het moment dat je de motor weer uit zou zetten.... klinkt voor mij wel logisch.
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
Grandia
Gast
« Antwoord #64 Gepost op: Juni 04, 2008, 18:13:39 »

Net de motor weggebracht, het probleem lijkt hem te zitten in de startknop zelf, deze blijft hangen als je hem indrukt, dus voor de mensen met een Shiver wel even de moeite waard om te controleren of je startknop wel goed en helemaal terugspringt na het induwen. Voor degene die alleen de startmotor hebben vervangen misschien ook wel goed om dat nog even te controleren.
Fijn om te bedenken dat je de die startknop ook moet gebruiken om van mapping te wisselen. Da's dus vragen om problemen.

Ik en de dealer vermoeden dat zodra de startknop na het starten terugspringt op dat moment verandert van functie en de startmotor niet meer bedient tot het moment dat je de motor weer uit zou zetten.... klinkt voor mij wel logisch.
Ik hoop het inderdaad.

Goed nieuws over het startersprobleem overigens op het internationale forum:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=151870
Gelogd
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #65 Gepost op: Juni 05, 2008, 20:32:55 »

W.b.het starterprobleem (starter blijft mogelijk hangen): heb even gecontroleerd op de aanwezigheidvan een witte of groene stip aan de onderzijde van de behuizing van de starterknop. En inderdaad ik heb zo'n groene stip, wat zou betekenen dat mijn starter niet blijft hangen (zie voor verdere uitleg het internationale forum). Maar mijn startmotor was dus wel naar de kloten; ook met een groene stip.

Harrie van Til, shiverslaafd
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #66 Gepost op: Juni 18, 2008, 07:39:45 »

gisteren een dagje aan het sleutelen geweest heel het uitlaatsytheem eraf wilde mijn kathalisator er van tussen hebben maar helaas was niet zo makkelijk als ik gehoopt had hij zit namelijk vast op het spaghettie stuk waar twee naar een gaan dus zal een keer een compleet stuk moeten laten maken waardoor de kathalisator er van tussen is dus heb mijn shiver weer gemonteerd ff kijken wat ik er van gaan maken 
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Internationaal Appie treffen in Duitsland « 1 2 ... 16 17 » Deefski 253 82466 Laatste bericht Juni 22, 2008, 21:16:05
door Bonetec
Re: Waar ben je ooit mee begonnen en waar ben je mee verder gegaan????? « 1 2 ... 7 8 » zeeslot 111 44339 Laatste bericht December 13, 2014, 08:56:42
door Capo dei Capi
Eerste keer Zolder: Erg leuke dag gehad. « 1 2 » Danduy 19 7547 Laatste bericht September 14, 2011, 08:36:24
door Deefski
Radiator Falco = Radiator Mille? Benn 6 6886 Laatste bericht Mei 16, 2010, 23:04:24
door Kefke
RSV 4 motor van het jaar 2009 « 1 2 » Sjaakie 28 18314 Laatste bericht Mei 03, 2009, 16:43:12
door Henk RS 250

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!