Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 09:44:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 28 29 [30] 31   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ARA Landmark Rallye 2008, info + discussie  (gelezen 104840 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Roy R
Gast
« Antwoord #435 Gepost op: Januari 02, 2009, 17:46:19 »

Nou organisatie!!!!

Waar staat dat klere ding  Huh Huh

Ik ga er nog langs rijden als ik toch eens die hoek in kom...
Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #436 Gepost op: Januari 11, 2009, 13:48:55 »

Zo, mijn verslag van de zoektocht dan maar even:
Een paar dingen wist ik zo, veel dingen zijn mij door bekenden aangedragen maar sommige zijn leuk om even extra te vermelden.
- Op een gegeven ogenblik van iemand de tip dat veel dingen sponsoren van het ARA forum waren.
- De zwarte hond was echter wel goed zoeken, net 1 foto op de site van de zaak in kwestie.
- De steen was puur omdat ik in de fotoreeks (en dus rit) van een ander zag dat hij in deze buurt moest staan dat ik ben gaan zoeken met nieuwe steekwoorden en hem zo kon vinden.
- De duikboot was ik dus al eens geweest en daar is toen mijn auto opengebroken.
- Het schoonvizier was een directe tip dat hij daar was. Anders had ik hem nĆ³Ć³it gevonden!
- De plaquette in Stavelot, nog een 2e keer extra heen gereden! Ik heb er letterlijk 2Ɣ300m vanaf gestaan! En geen hond in dat gat kende hem!
- De Ruine was ook een toeval maar toch nog zoeken. We hebben hier eens een fotoshoot gedaan met mijn toenmalige nieuwe GSX-R750 k4. Ik ben toen alleen dom achter de anderen aangereden en dus nergens op gelet. Ook in het oude topic was hier niets meer over te vinden. Uiteindelijk via Google maps aan het zoeken geweest in de hoek waar ik wist dat we zaten en zo gevonden.

- DE STIER!!!!!! Wat een pleurisbeest... ik heb er wel 1 gevonden, maar die was omsingeld door bebouwing. Ik heb degene die in het artikel genoemd werd gebeld (http://www.wijkkranten.dordt.nl/polderkrant/data/0704/p7.htm) En zelfs de kunstenaar gebeld (Hans Morselt, aardige man trouwens). Ik heb iedereen gemaild die ik kende en ook die hebben nog tig mensen gemaild (die nu allemaal willen weten waar dat kreng staat) en ik heb diverse VVV kantoor in de hoek waar hij moest staan gemaild met een noodkreet, zelf taart aangeboden voor de gouden tip! No such luck...

Hier overigens mijn lijst met wat ik gevonden had:

01-De tank. Stond aan zee in Westkappelle.
02-De ingang van Circuit Park Zandvoort.
03-De stier. Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh
04-De bierbrouwerij Brand in Wijlre.
05-De zwarte hond. Bij JMD motorparts in Nuth.
06-Het kanon. Dat was fort Kijkduin in Den Helder.
07-De brug. Dat was "de Harp" brug in de Noordelijke Randweg bij Nieuw-Vennep over de Hoofdvaart.
08-Het motorbeeld. Het TT monument in centrum Assen.
09-De steen. Op de Wooldseweg vlakbij Winterswijk.
10-De Motor 6.5 op de paal. In Hilversum op het wagenmakersplein.
11-De motorzaak met witte lijnen op de etalage. Moto Strada in Amersfoort, Arnhemseweg.
12-De paddestoel. Op een kleine weg vlakbij Poppel onder Tilburg.
13-De witte overal. Het Wil Hartog museum in Hoogwoud.
14-De Afsluitdijk. Het monument ri Friesland.
15-De ijzeren geit. Stond in Friesland, Olderberkoop.
16-Bronzen beeld van Hans Brinker. In Spaarndam de IJdijk.
17-Holland Amerika Lijn. Hotel in Rotterdam aan de Wilhelminakade.
18-Paso op de paal. Startwin motoren in Loenen langs het kanaal.
19-Duikboot. Den Helder bij het Marinemuseum net voor je de boot op kan naar Texel.
20-Sluizen. De sluizen bij Driel.
21-Pont. Pont van Schoonhoven.
22-De Ferrari voor de slagboom. De ingang van de Nordschleife.
23-Swiebertje beeld. Staat in Oudewater in 1 van de kleine straatjes.
24-Schoonvizier. Camping in den Hof in Heerlen.
25-Spa Francorchamps de achterkant van de pitstraat.
26-Witte paard. Het paard van ome Loek voor het station in Groningen.
27-De paal voor de motorzaak. Roke motors in Mijdrecht.
28-De plaquette. In Stavelot belgiƫ vanaf het centrumplein ri het zuiden onder de boom.
29-De hand. Aan de dijk van Termunten - Oterdum.
30-De man met 2 hoeden. In Apeldoorn, kruising Loolaan en Jachtlaan.
31-Vuurtoren. Vuurtoren bij Breskens.
32-Beeld van de man. Bij Pannerden op de dijk.
33-3 stenen klokken. In Asten, de Schoolstraat.
34-Vrouw met puntmuts. In Ootmarsum voor de kerk. Uienvrouwtje.
35-Toren. Radio Kootwijk in Kootwijk.
36-Kerk/toren. In Hoorn de haven.
37-Kasteel. Kasteel in Vorden als je via Doetinchem Vorden in rijd voor de rotonde rechts.
38-3 palen. Het 3 landenpunt in Vaals.
39-Vrouwtje op de uitkijk. Vrouwtje van Stavoren in Stavoren.
40-Ruine. Bij Batenburg.
« Laatste verandering: Januari 11, 2009, 13:50:42 door Roy R » Gelogd
tuono-w
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 759

Gas der bie !

Netherlands
« Antwoord #437 Gepost op: Januari 11, 2009, 16:26:37 »

Mijn lijstje was dezelfde.,

maar dat wist je al 

wouter
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #438 Gepost op: Januari 19, 2009, 22:45:18 »

de stier staat opgesteld nabij een oudhollands verdedigingswerk , de achtergrond hint al in deze richting. In geval van oorlog zou hij waarschijnlijk natte poten krijgen....

---------------------------------------------------

Na democratisch overleg binnen de landmarkcommissie ( lees Rene en ikke  Cool)  hebben we besloten
dat de uitslag maar gepubliceerd moet worden op dit forum.

1.  Wouter Memelink. met 39 behaalde landmarks reeds in mei
2.  Roy Ruesen, ook 39 behaalde landmarks maar later behaald.

Prijzen kunnen worden afgehaald op de clubstand tijdens de motorbeurs. Smiley Overige deelnemers merken daar vanzelf of ze nog een troostprijs hebben gescoord!
« Laatste verandering: Januari 20, 2009, 19:52:15 door robz » Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #439 Gepost op: Januari 19, 2009, 22:52:36 »

de stier staat opgesteld nabij een oudhollands verdedigingswerk , de achtergrond hint al in deze richting. In geval van oorlog zou hij waarschijnlijk natte poten krijgen....

---------------------------------------------------

Na democratisch overleg binnen de landmarkcommissie ( lees Rene en ikke  Cool)  hebben we besloten de strijd per 31/1 te beĆ«indigen.  Op 1 februari maken we de prijswinnaars bekend op dit forum.

Prijzen kunnen worden afgehaald op de clubstand tijdens de motorbeurs. Smiley

Begrijp ik het hierbij goed dat we dus tot de 31e alsnog de laatste landmark kunnen halen?

Ik kom overigens op de vrijdag naar de motorbeurs dus kom zeker nog even op de koffie/biertje!
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #440 Gepost op: Januari 19, 2009, 23:55:19 »

Roy & Wouter hebben beide 39  Landmarks gehaald!   Me dunkt een hele prestatie
Wouter had in april weinig omhanden want die heeft in deze maand genadeloos toegeslagen. Hij is ook de eerste die op 39 stond.

Klassementsleider van het eerste uur Frank is hier toch wat van geschrokken en heeft zich stil aan teruggetrokken uit de race.

Gedeeld laatste staan Jelmer en Silke die, ondanks goede voornemens , precies 0 landmarks goed hadden.....
« Laatste verandering: Januari 20, 2009, 19:52:55 door robz » Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #441 Gepost op: Januari 20, 2009, 00:04:04 »

Nog enige statistieken:

Als we een klassement zouden maken van de "eerste hits" op een bepaald landmark dan zou dit zijn:

1. Roy Ruesen,  13 landmarks wist hij als eerste te vinden . (daarvoor heeft hij wel zijn gehele familie, vriendenkring, collega's, buren etc etc maanden aangespoort het speurwerk voor hem te doen Grin )
2. Frank Wighert, 10 first hits. Hij ging als een raket van start. Nadat hij op zoek ging naar wat oostelijk gelegen landmarks heeft niemand ooit nog wat van hem vernomen... Frank alles OK?  Cheesy
3.  Wouter Memelink, 9 first hits. Kenmerkte zich voornamelijk door zijn hoge productiviteit per rit. Mbv de NASA wist hij zijn tochten met optimaal resultaat in zijn Garmin te proppen.
4. Karolina van d Winden, 7 landmarks als eerste gevonden. Gevaarlijke outsider. Raakte door overvloedig terrasbezoek toch wat van slag en begon foto's van haar man en paleis soestdijk in te sturen. Helaas de jury is onverbiddelijk.

 police
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #442 Gepost op: Januari 20, 2009, 00:08:15 »

Opvallende underperformer:

Jarno Veldkamp ( in vrije tijd: voorzitter ARA)

- Had op 29 februari uiteindelijk dealer Star Twin gevonden. Foto werd met tegenzin goedgekeurd door de jury i.v.m. ontbrekende aprilia (sticker).
- Begon zich toen te verdiepen in zijn nieuwe speeltje, een ZUMO
- Moet zijn tweede landmark nog halen. Ook de najaarscursus GPS heeft hier niets aan veranderd. Grin

Totale score:   1 landmark....... Lips Sealed
Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #443 Gepost op: Januari 20, 2009, 00:09:05 »

Ik betwijfel dat ik de enige ben die hulplijnen heeft ingeschakeld Tongue

En ik ben er vooral trots op dat ik dit allemaal op een RS250 heb gedaan! Heb toch in vrij korte tijd vrij veel landmarks afgereden. Maar goed, IK WIL DIE LAATSTE OOK!!!!!  Evil
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #444 Gepost op: Januari 20, 2009, 00:11:24 »

Ik betwijfel dat ik de enige ben die hulplijnen heeft ingeschakeld Tongue

En ik ben er vooral trots op dat ik dit allemaal op een RS250 heb gedaan! Heb toch in vrij korte tijd vrij veel landmarks afgereden. Maar goed, IK WIL DIE LAATSTE OOK!!!!!  Evil

Met die laatste is iets bijzonders aan de hand.  Het landmark blijkt nl. verplaatst........   Voor de eer kan er een foto gemaakt worden van de lege plek bij het hek...

Have FUN!! Smiley

( want daar ging het uiteindelijk om!  Wink )
« Laatste verandering: Januari 20, 2009, 19:54:25 door robz » Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #445 Gepost op: Januari 20, 2009, 00:18:30 »

Fun heb ik er zeker mee gehad. Alleen nu alweer door weer aan het zoeken te zijn geslagen!

Heb nu alleen een grote handicap... Ik heb de RS250 die ik hiervoor had verkocht en heb inmiddels een andere, maar daar heb ik nog geen rit mee gemaakt, dus ik ben me nog niet zeker van de kwaliteit. Dus als ik ga kan ik zowaar stil komen te vallen  Shocked

Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #446 Gepost op: Januari 20, 2009, 00:20:03 »

Fun heb ik er zeker mee gehad. Alleen nu alweer door weer aan het zoeken te zijn geslagen!

Heb nu alleen een grote handicap... Ik heb de RS250 die ik hiervoor had verkocht en heb inmiddels een andere, maar daar heb ik nog geen rit mee gemaakt, dus ik ben me nog niet zeker van de kwaliteit. Dus als ik ga kan ik zowaar stil komen te vallen  Shocked

dan solliciteer je in ieder geval naar de doorbijtprijs.... angel
Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #447 Gepost op: Januari 20, 2009, 00:22:26 »

Ja, de laatste 50km duwen Tongue
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #448 Gepost op: Januari 20, 2009, 20:03:42 »

Een sportieve strijd moet sportief eindigen. Van verschillende kanten is de landmarkcommissie in persoon van ondergetekende er op geattendeerd dat het best leuk bedoeld is zo'n eindsprint maar dat er naar de reglementen al lang een winnaar is. En dat is natuurlijk ook zo.

De trotse winnaar is Woute Memelink. Op zijn rode tuono had Wouter tot 12 mei nodig om de 39 winnende marks bijeen te rijden.

Hij wint voor 150 euro aan kleding uit de clubwinkel!    De prijs zal aan Wouter worden overhandigd tijdens de motorbeurs.
Gelogd
Roy R
Gast
« Antwoord #449 Gepost op: Januari 20, 2009, 20:05:34 »

Een sportieve strijd moet sportief eindigen. Van verschillende kanten is de landmarkcommissie in persoon van ondergetekende er op geattendeerd dat het best leuk bedoeld is zo'n eindsprint maar dat er naar de reglementen al lang een winnaar is. En dat is natuurlijk ook zo.

De trotse winnaar is Woute Memelink. Op zijn rode tuono had Wouter tot 12 mei nodig om de 39 winnende marks bijeen te rijden.

Hij wint voor 150 euro aan kleding uit de clubwinkel!    De prijs zal aan Wouter worden overhandigd tijdens de motorbeurs.


Je bent 3.42 te laat!  police
Gelogd
Pagina's: 1 ... 28 29 [30] 31   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8795 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25448 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102789 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 121803 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!