Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 15:54:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Motorrijdersgroet  (gelezen 43881 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
olivier
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 429


Netherlands
WWW
« Antwoord #30 Gepost op: April 28, 2009, 11:19:18 »

ALS JACK (HEEL) HARD RIJDT, GROET HIJ ZELFS NIET   
Komt ie nog wel eens achter ..........
Doet ie het wel dan blijkt het een smeris te zijn ........ police


Ik heb ook 'ns een motor police gegroet.

Had meteen 2 weken later een bon in huis! 

Bleek dat ik een inhaalverbod over het hoofd had gezien omdat ik die motoragent aan het groeten was... Stank voor dank dusss. Doen we nog eens weer, zeg ik 

Was 2 weken geleden in belgie met de motor, en daar groete 2 motor agenten mij  voordat ik ze had gegroet     in NL kijken ze gewoon strak voor zich
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #31 Gepost op: April 28, 2009, 11:22:25 »


Het bekendste verbod luidt als volgt:
Groet nooit een tweewieler die minder als 250 cc cilinderinhoud heeft.
Zoiets is geen motor.
Wie uit nonchalance scooters of lichte motoren groet, staat voor schut en verliest zijn zelfrespect.

Beetje jammer luitjes...beetje jammer... Had JIJ JACKY, dit niet ff er tussen uit kunnen laten? 
Nou...bijna iedere motorrijder groette mij altijd gewoopn 
Dus wij zijn wel ECHTE motoren en verdienen RESPECT 

Hooo...wacht ff... wij moet nu hun (hen?) zijn... Roll Eyes Diegene rijdend op een 125cc 
Want die luitjes verdienen zekeeeersss wel respect 

In mijn rs50 tijdperk werd ik ook nogal eens gegroet, 'k vond dat toen wel vet kicken Afro  Maaruh, voor een rs125 rijder vind ik het ook wel een opmerkelijk zinnetje With stupid







Nou ik groet ook motoren onder de 250cc, sterker nog als ik een aprilia rs 50 of iets soortgelijks (schakel) brommer zie groet ik deze ook! En als ik ze inhaal, trakteer ik ze op een wheely (als het even kan).
Ik vond het vroeger ook mooi als en "echte"motorrijder oog voor mijn brommer had.
En je moet niet vergeten dat bovengenoemde de motorrijders van de toekomst zijn. 
With stupid

Op de wheelie na dan, dat moet ik nog even oefenen...  Grin

Gelogd

Happy Mille
Kruimel91
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: Mei 04, 2009, 16:19:22 »


Echt super verhaal, blijft bijzonder fenomeen dat groeten.

 
Gelogd
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #33 Gepost op: Mei 06, 2009, 18:03:46 »

Ik groet iedereen(ik weet het, een beetje hippie achtig) behalve BMW rijders! 

Zijn over het algemeen altijd van die wannabee politie agenten(die ik overigens ook niet groet). Wel eens geprobeerd maar zowel de wannabees als de achtenzwaaien echt nooit terug!! Tongue

Ben overigens wel in staat om om te draaien, bij degene die niet terug groet, en vervolgens zijn helm vol te urineren. Zo mega aso als je niet terug groet!  Angry
Gelogd
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #34 Gepost op: Mei 06, 2009, 18:07:53 »

Hahahaha,

Ik groet altijd terug, behalve als ik nog met m'n koppeling bezig ben of net een bocht induik.
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
Jos
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: Mei 12, 2009, 22:05:04 »

 

Geweldig verhaal, nu begrijp ik ook beter waarom die Harley rijders nooit terug groeten.
En als Appie weer gereanimeerd is ga ik proberen om een "Rossi-groet rijder" te worden 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #36 Gepost op: Juni 01, 2009, 06:22:40 »

Speciaal voor Rob (Robz) een schop 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: Juni 01, 2009, 07:14:59 »

Nou, ik ga straks aan de route van de Elfstedentocht hier in IJlst heeeeeeeeeeeeeeel veel motorrijders groeten 

Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #38 Gepost op: Juni 01, 2009, 09:28:39 »

Hahahaha,

Ik groet altijd terug, behalve als ik nog met m'n koppeling bezig ben of net een bocht induik.


Dan steek je toch ff je voet uit, dat doe ik in dat geval altijd  Grin Of even een knikje met je helm  , wordt ook altijd begrepen 
Gelogd

Happy Mille
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #39 Gepost op: Juni 01, 2009, 10:46:48 »

Hahahaha,

Ik groet altijd terug, behalve als ik nog met m'n koppeling bezig ben of net een bocht induik.


Dan steek je toch ff je voet uit, dat doe ik in dat geval altijd  Grin Of even een knikje met je helm  , wordt ook altijd begrepen 

Nooit je voet uitsteken in een bocht, dat doen alleen supermotards Wink
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
mvanderwoude
Gast
« Antwoord #40 Gepost op: Juni 02, 2009, 12:34:32 »

Dat van die aantal cc's grens ben ik het niet mee eens. Vaak zijn het jonge jongens die gewoon nog niet de centen hebben voor een " grote" , maar als ze daar dan straks op zitten jou misschien wel het snot voor de ogen weg rijden.

Een andere categorie die ik wel zou willen uitsluiten is die van choppers.
Ik bedoel maar, volwassen mensen die op een voertuig ( het woord motor kan ik niet uit m'n b.. krijgen) dat niet accelereert, niet remt, niet stuurt, aartslelijk is en zo zwaar is als een SMART, wat stelt dit nou voor? Alles wat een motor een motor maakt ontbreekt.
En wat doen die leren vetertjes aan het stuur? Is dat voor de SM onderweg met hun vriendjes?

Zoals Gijs Jolink ( inderdaad, zoon van) in een column in het blad MOTOR ooit schreef: " Mannen met roezeltjes aan hun stuur zijn geen mannen die van motoren houden, maar mannen die van mannen houden" Einde citaat

Motorrijders groeten elkaar omdat ze een gemeenschappelijke hobby  hebben. Met dit soort figuren voel ik mij op geen enkele manier verbonden. Met de fonkelnieuwe leren jasjes drie rond het terras en dan met veel gebaar afstappen en om zich heen kijken of iedereen hen wel ziet. Dit is geen motorrijden maar zoals ze zelf waarschijnlijk noemen Lifestyle.

Nee, dan groet ik liever de jongens( en meiden) op de RS!
Gelogd
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #41 Gepost op: Juni 02, 2009, 13:00:55 »

Zoals Gijs Jolink ( inderdaad, zoon van) in een column in het blad MOTOR ooit schreef: " Mannen met roezeltjes aan hun stuur zijn geen mannen die van motoren houden, maar mannen die van mannen houden" Einde citaat

Hahahahahahaha 

Gelogd

Triumph Street Triple 2008
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: Juni 03, 2009, 18:00:05 »

Zoals Gijs Jolink ( inderdaad, zoon van) in een column in het blad MOTOR ooit schreef: " Mannen met roezeltjes aan hun stuur zijn geen mannen die van motoren houden, maar mannen die van mannen houden" Einde citaat

Hahahahahahaha 


With stupid With stupid

Gelogd
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #43 Gepost op: Juni 04, 2009, 06:39:04 »

Ben overigens wel in staat om om te draaien, bij degene die niet terug groet, en vervolgens zijn helm vol te urineren. Zo mega aso als je niet terug groet!  Angry

Ah ha, daarom rijdt de  police tegenwoordig met gele helmen, dan valt dat niet zo op 

Groeten, 
Gert-Jan Tuono  Cry
Gelogd

MrKneedown
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431


Netherlands
« Antwoord #44 Gepost op: Augustus 28, 2010, 01:15:58 »

Ik groet iedereen die motor rijd ! behalve als ik ze inhaal..
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
motorrijdersgroet robz 2 2623 Laatste bericht Mei 31, 2009, 23:58:27
door robz

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!