Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 02, 2024, 10:08:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Power commander  (gelezen 43470 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
v-TWim
Gast
« Antwoord #105 Gepost op: Maart 26, 2008, 12:14:03 »

In een pc kun je meerdere mappings laten programmeren. Verschilt geloof ik wel per type. Daarmee kun je dit soort problemen tackelen. Een meer "dichte" pijp op een "open" mapping zetten betekent dat ie iets te rijk staat. Da's niet zo erg. Andersom kan wel problemen opleveren omdat langdurig arm lopen blokschade kan veroorzaken.
Gelogd
Den The Man
Gast
« Antwoord #106 Gepost op: Maart 26, 2008, 12:24:37 »

Met de originele demper zal ie alleen iets rijker gaan lopen. Zolang het niet extreem is is dat niet erg. Gewoon eens de originele demper erop zetten en testrijden.
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #107 Gepost op: Maart 26, 2008, 12:46:05 »


Tot zover dank. Dat van "rijk - arm" öpen - dicht" was me bekend. Vroeg me af of die PC misschien op een wijze nog roet in 't eten kon gooien. Maar heeft dus simpelweg allemaal met de afstelling te maken.

Dat proefrijden zou dan illegaal bij mij in de straat moeten........ er mist aan de achterzijde iets   Grin
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #108 Gepost op: Maart 26, 2008, 13:15:57 »

Je hebt er toch ook een staan mét..... angel ik suggereer verder niets hoor.... 
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #109 Gepost op: Maart 26, 2008, 13:40:57 »

Je hebt er toch ook een staan mét..... angel ik suggereer verder niets hoor.... 

Ik proef hier aanzetten tot......ingevolge WvSR stafbaar gesteld....... aangifte gaat volgen......foei foei, valt mij dit tegen        angel

buiten dit..... moet ik die houder er ook weer opzetten.............
Gelogd
Den The Man
Gast
« Antwoord #110 Gepost op: Maart 26, 2008, 13:57:41 »

Moet m'n open airbox ook nog even afmaken Roll Eyes
Misschien nog de CO afstellen, RB finetunen op de open airbox en nog een keer een run doen.
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #111 Gepost op: Maart 26, 2008, 14:43:46 »

Je hebt er toch ook een staan mét..... angel ik suggereer verder niets hoor.... 

Ik proef hier aanzetten tot......ingevolge WvSR stafbaar gesteld....... aangifte gaat volgen......foei foei, valt mij dit tegen        angel

buiten dit..... moet ik die houder er ook weer opzetten.............

Zit niet voor niets bij de resjersje...  Grin Intellectuele dader noemen ze dat toch? Verkeer is niet echt mijn ding zeg maar. Ja, sommige mensen zijn rijdende chicanes... Dat levert dan wel weer lol op zeg maar.
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #112 Gepost op: Maart 26, 2008, 16:03:50 »

Wat zijn de overéénkomsten c.q. verschillen tussen een marechaussee en een politieman ?

A. Ze praten over hetzelfde
B. Ze praten bij elkaar langs
C. Ze hebben er beide geen verstand van
D. De éne weet het beter dan de ander
 

 Grin Grin Grin Grin Grin
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #113 Gepost op: Maart 26, 2008, 18:36:05 »

Wat zijn de overéénkomsten c.q. verschillen tussen een marechaussee en een politieman ?

A. Ze praten over hetzelfde
B. Ze praten bij elkaar langs
C. Ze hebben er beide geen verstand van
D. De éne weet het beter dan de ander
 

 Grin Grin Grin Grin Grin

 Grin Grin Grin

Iwabjes noemen we dat: IK Weet Alles Beter. Hebben we er héél veel van rondlopen hier. Ikke niet hoor... Grin
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #114 Gepost op: Maart 27, 2008, 22:55:44 »

Wat zijn de overéénkomsten c.q. verschillen tussen een marechaussee en een politieman ?

A. Ze praten over hetzelfde
B. Ze praten bij elkaar langs
C. Ze hebben er beide geen verstand van
D. De éne weet het beter dan de ander
 

 Grin Grin Grin Grin Grin

En toen.....................

Ik weet in ieder geval dat de PC bij mij werkt..... de lampies gaan aan en knipperen als ik contact aan zet......... zoveel weet ik in ieder geval al wel. Wat hij verder doet ga ik op z'n vroegst op 15 april merken........... ook dat denk ik zeker te weten.

En verder gaat het tussen KMar en Politie (althans is mijn mening) best wel redelijk goed hoor.....maar da's verder totaal iets anders
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #115 Gepost op: Maart 28, 2008, 08:22:14 »

 
ik wil in ieder geval door beide niet aangehouden worden 
Gelogd

if it runs , race it
wolly
Gast
« Antwoord #116 Gepost op: Maart 29, 2008, 19:44:05 »


ik wil in ieder geval door beide niet aangehouden worden 

zorgen dus dat je altijd je ARA clubpas bij je hebt voor de korting  Grin
Gelogd
Tuono GR66
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.878


Netherlands
« Antwoord #117 Gepost op: Maart 30, 2008, 21:25:34 »

Vandaag op de bank geweest bij Motoport Rockanje.
Als ik het plaatje bekijk van TDmark heb ik minimaal deze curve .
Echter zonder power commander of rapid bike
De motor (Tuono 2003/5) heeft:
Laser duotech
snorkel type 1999/2000
deristricted
16/42
Verder standaard en nog geen eens "los"gereden (4000km)

Koppel  96nm bij 4000rpm  loopt iets op tot 102nm  zakt iets tot ca 96 bij 5500rpm.
Daarna max 111nm  tot 9000rpm en bouwt daarna wat af tot 96.

Vermogen :  55pk bij 4000  gaat met een rechte lijn omhoog tot 130pk bij 9000rpm en blijft daar.

Thanks  Motor2000 voor de goede afstelling
Gelogd

TUONO GR66 1e Italiaan
TUONO GT12 2e Italiaan
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #118 Gepost op: Maart 31, 2008, 07:46:21 »


Vermogen :  55pk bij 4000  gaat met een rechte lijn omhoog tot 130pk bij 9000rpm en blijft daar.

Thanks  Motor2000 voor de goede afstelling

en dat bedoel ik
Gelogd
Scoobymax
Gast
« Antwoord #119 Gepost op: November 10, 2008, 22:24:29 »

Ben Afgelopen vrijdag bij Ruud Fredriks geweest om mijn rapidbike2 module te laten afstellen en ik ben uiterst tevreden.

Het volgende heb ik als eerste zelf al gemonteerd
K&N luchtfilter
LeoVince SBK oval evoII titanium zonder killers

Daarna naar Ruud om de rapidbike module te laten plaatsen en afstellen.
Het verschil is op de uitdraai niet zo groot maar ik moet zeggen dat het toch behoorlijk scheelt pakt nu veel directer op.
Helaas heb ik geen run met mijn standaard pijpen dus kan ik niet zeggen wat de uitlaten aan bonus geven maar de waren zijn niet verkeerd.

 


* Rapidbike2.JPG (175.36 KB, 1024x724 - bekeken 258 keer.)

* Rapidbike2a.JPG (172.32 KB, 1024x724 - bekeken 234 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10082 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182758 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8941 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19489 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Show je Shiver! « 1 2 ... 18 19 » Jordi 272 81908 Laatste bericht Januari 04, 2014, 12:26:57
door motorgirl

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!