Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 30, 2024, 07:04:05 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Technische avond, 22 april '08 in Bodegraven (Goedhart Motoren)  (gelezen 30021 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Renébagpipe
Gast
« Gepost op: Februari 26, 2008, 00:40:35 »

Hij staat nog niet op de ARA-Agenda, maar hier is dus de datum + locatie van de 'voorjaars-Technische avond'.

Door onze voorzitter is dit, zoals we gewend zijn, wederom fantastisch geregeld.
Met uiteraart dank aan Goedhart-Motoren voor hun medewerking.

Aan mij de 'moeilijke taak' om e.e.a. kenbaar te maken:

Het programma is o.m. toegespitst op een aantal problemen die de afgelopen tijd op het forum aan de orde zijn geweest.
Verwachting is, gezien de expertice die aanwezig is, dat hierin voor eens en altijd duidelijk in gebracht kan en gaat worden.

Nieuw voor een 'Technische avond' is, dat het mogelijk is, om voor liefhebbers van dit type op een 2-tal type motoren 'proef te rijden'.


PROGRAMMA:

Deur open vanaf:   18.30u
Aanvang:             19.30u
Einde:            ca. 22.30u



-   proefrijden op de Shiver en Mana (korte proefrit begin avond)                                            Berry Goedhart

-   Achterrem problematiek en mogelijke oplossingen, ontluchten, etc.                                 Migael (werkplaatschef)
-   Koppeling goed ontluchten         
-   Welke olie DOT 4. 5 of 5.1                                                                   
-   Accu op lading houden, welke accu en wat vraagt een startmotor.

-   AGIP OliĂ«n, welke toepassingen, welke oliĂ«n, welke niet welke wel welke motor.             Pim van Hoorn(AGIP)



Ca. 30 personen kunnen komen. Het betreft een avond alleen voor ARA-leden.
Introducees [edit: (echtgenoot,vriendin,huisgenoot) kunnen alleen, van te voren aangemeld, en in gezelschap van een lid hieraan deelnemen.

Mocht het aantal aanmeldingen ruim boven de 30 komen, vooralsnog het maximum, dan wordt er contact met Goedhart-Motoren opgenomen wat er eventueel verder mogelijk is.
Dus laat u zich door dit genoemde aantal aantal niet weerhouden zich om op te geven.

Voor de vorige Technische-avond was de opkomst werkelijk ongekend. Hopelijk dit keer weer

Dit keer betreft een dinsdag avond, omdat dit voor de dealer dan een ideaal moment van de week is, om alle tijd en aandacht aan ons te geven.

Afsluitend zou ik zeggen....... komt u maar..... letterlijk en figuurlijk...........

Tot ziens op 22 april... in Bodegraven aan de Europaweg 1-d



OPGAVELIJST:


 1. Rolf                                                               16. @ Erik
 2. Peter (@Tuonopeet)                                         17. @Gert-Jan Tuono
 3. Jacky (@Jackske)                                             18. @herman
 4. @Gertjan                                                        19. Jelle (@donderrijder)
 5. @Tuonojack                                                    20. @Sterrie
 6. @Grrrsv                                                          21. @RSV Mille Mart
 7. @Han                                                             22. @jeremiah
 8. @Michell                                                         23. John (@jojo)
 9. Gerard (G Factory)                                           24. Rick (@Dikke Miel)
10. Henk (@Sjaakie)                                              25. @r1ckie
11. Anne (@Motorbeer)                                          26. Daniel (@kanonskop)
12. @Gerrit                                                          27. Jarno (@FastJ)
13. @plutomille                                                     28. Chris Koolschijn
14. Aad (@Tuana)                                                 29. @juf
15. Paul (@Speentje)                                             30. @Wilco
                                                                         31. @BlueVFRank
                                                                         32. Jaap de Wit
                                                                          33. Theo Meijer (?)
                                                                          34+35 opgave via Rolf
                                                                          36. Gerrit v. K.
                                                                          37. RenĂ©-sleutelbeen (maar ff een nieuwe verzonnen  Grin)
                                                                                indien vervoer beschikbaar.....

De totaal-nummering dient dus minus 2 te zijn, anders moest ik alles gaan aanpassen.
« Laatste verandering: April 21, 2008, 10:14:23 door rolf » Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 26, 2008, 07:00:06 »

ik meldt me aan Wink

rolf
Gelogd
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 26, 2008, 07:23:07 »

Ik wil daar ook wel bij zijn, op het lijstje zetten s.v.p,
nooit te oud om wat te leren

Peter
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 26, 2008, 08:16:20 »

Ik ben er ook bij
Gelogd

koekeroe
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 26, 2008, 15:12:10 »

doe deze keer niet mee Grin
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 26, 2008, 15:13:44 »

Mag ik onder voorbehoud  Roll Eyes  Huh
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
herman
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 26, 2008, 17:24:22 »

Ik kom ook met Erik tuono rijder,  meld zich vandaag of morgen aan als officieel lid

gr Herman
Gelogd
plutomille
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 337


geduld is een schone zaak; heb het helaas niet.

Netherlands
WWW
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 26, 2008, 17:55:14 »

ik meld mij aan.
Gelogd
Gertjan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 782


RSV4 >> Italien rules....

Italy
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 26, 2008, 17:57:16 »

YES 
Gelogd

The most important things in live ..... aren't things.
Tuonojack
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 225

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 26, 2008, 17:57:36 »

Graag meld ik Tuonojack en Grrrsv aan.

Alvast bedankt heb er zin in.
Gelogd

Tuono Factory 07, Akra`s, AF1 linkplates, gsxr zijstandaard, Osco.
Kawa W650, Yamaha TW125
Han
Aprilia Falco SL1000
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 918


Black&Blue Falco is the Best

United Arab Emirates
WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 26, 2008, 19:03:56 »

Ik meld me bij deze ook aan

Mvg, Han
Gelogd

Tuana
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 26, 2008, 19:45:32 »

Eindelijk verhuisd en weer internet,hier wil ik mij graag voor aanmelden.
Gelogd
Michell
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 26, 2008, 21:24:25 »

Ik kom ook

Michell
Gelogd
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 26, 2008, 21:54:46 »

Leuke onderwerpen, maar ik kan niet   
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Februari 26, 2008, 22:46:31 »


Ik moet er, helaas, toch nog een keer op wijzen dat deelname enkel mogelijk is voor ARA-leden, of als introducee van een lid.
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 7   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51663 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25609 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10079 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10686 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 58218 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!