Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 02, 2024, 10:47:49 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 11 12 [13] 14   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 11-Stedentocht, gek genoeg....in Friesland  (gelezen 46256 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #180 Gepost op: Mei 12, 2008, 19:25:16 »

Zo nu ff ik...het was een super gezellige avond, lekker geBBknoeit en gekletst...uiteraard over de Appies  De volgende ochtend was weer vroeg, helemaal voor RenĂ©...was volgens mij de stilte niet gewend  Op tijd vertrokken naar L 'warden, nog ff aftanken...ja want je gaat over boerenweggetjes  geen tankstation... ...ja in de dorpen zo heel af en toe en die waren dan ook druk bezet  maar ging lekker vlot. Hebben een keer zo'n 20 minuten in de brandende zon door gebracht voor een een bruggetje en een stoplicht wegens wegwerkzaamheden  ...tjonge jonge wat heet, ging bijna van mijn stokkie, ben dus ook maar voorgekropen, kon mij het schelen, ook nog door rood stoplicht oeps  Embarrassed ...moest ergen stoppen en wat drinken...leek wel kenia in mijn pakkie. Over kenia gesproken...ons keniaans kippetje viel in slaap achterop bij Peet  ...hij moest haar ff wakker schudden...enne we hebben iemand gespot...jawel RenĂ©...kon niet missen sprong zo'n beetje voor de motor... helemaal top dat je er was. De 11steden is een hele happening, al die mensen langs de kant...gasse...wheely...handjes...zwaaien, echt top maar het is ook een aanslag op jezelf, concentratie, lichaam...oh en wat dacht van je linker hand ? Steeds de koppling moeten inhouden als het ff wat "rustigetr"aan toe gaat en je geen goede tandweilen hebt ? ...Er waren trouwens toch heel wat appies die wij gespot hebben en zij ons...maar niet van het Forum. Ik zal morgen even wat foto's bij zetten...de meeste heeft onze topfotograaf gemaakt...RenĂ©... Berry, Jesse, Peet, RenĂ© en Reco...het was top en super gezellig 
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #181 Gepost op: Mei 12, 2008, 19:34:51 »

Ohh en jongens...volgend jaar moeten er toch echt wat meer appies meegaan...
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #182 Gepost op: Mei 12, 2008, 19:38:22 »

Oh en trouwens, mijn hoogst gemeten temperatuur (nee niet van mij maar van mijn mille) was 107 graden...oeps  Roll Eyes
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #183 Gepost op: Mei 12, 2008, 19:50:14 »

Oh en trouwens, mijn hoogst gemeten temperatuur (nee niet van mij maar van mijn mille) was 107 graden...oeps  Roll Eyes
Die van jou zal zowiezo wel hoger zijn Grin Grin Grin
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #184 Gepost op: Mei 12, 2008, 19:52:34 »

Oh en trouwens, mijn hoogst gemeten temperatuur (nee niet van mij maar van mijn mille) was 107 graden...oeps  Roll Eyes
Die van jou zal zowiezo wel hoger zijn Grin Grin Grin



Echt wel...hoe weet je dat Huh 
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #185 Gepost op: Mei 12, 2008, 20:41:17 »

Ik wist van te voren dat het tempo vrij laag zou liggen, dus is niet helemaal mijn ding, wel leuk dat er toch wat aprilia's mee reden 
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #186 Gepost op: Mei 12, 2008, 21:01:55 »

Ik wist van te voren dat het tempo vrij laag zou liggen, dus is niet helemaal mijn ding, wel leuk dat er toch wat aprilia's mee reden 

Ja, en niet onbelangrijk: Politie Friesland trekt alle registers open. Opvallende en onopvallende politie-auto's en motoren. De organisatie had zelf al 50 medewerkers op motoren tijdens de rit overdag. Je laat het wel om wheelies te trekken of andere gekkigheden uit te halen. Op veel plaatsen werd de snelheid gecontroleerd. Zeker het laatste stuk naar de finish. 

Het is ook een toerrit dat vergeten een aantal wel eens.

Degenen die meegedaan hebben    Je moet met plezier rijden met aandacht voor om je heen, terrasjes doen etc.

Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #187 Gepost op: Mei 13, 2008, 09:35:31 »

Foto's staan in het fotoalbum...
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #188 Gepost op: Mei 13, 2008, 11:42:44 »

Zo nu ff ik...het was een super gezellige avond, lekker geBBknoeit en gekletst...uiteraard over de Appies  De volgende ochtend was weer vroeg, helemaal voor RenĂ©...was volgens mij de stilte niet gewend  Op tijd vertrokken naar L 'warden, nog ff aftanken...ja want je gaat over boerenweggetjes  geen tankstation... ...ja in de dorpen zo heel af en toe en die waren dan ook druk bezet  maar ging lekker vlot. Hebben een keer zo'n 20 minuten in de brandende zon door gebracht voor een een bruggetje en een stoplicht wegens wegwerkzaamheden  ...tjonge jonge wat heet, ging bijna van mijn stokkie, ben dus ook maar voorgekropen, kon mij het schelen, ook nog door rood stoplicht oeps  Embarrassed ...moest ergen stoppen en wat drinken...leek wel kenia in mijn pakkie. Over kenia gesproken...ons keniaans kippetje viel in slaap achterop bij Peet  ...hij moest haar ff wakker schudden...enne we hebben iemand gespot...jawel RenĂ©...kon niet missen sprong zo'n beetje voor de motor... helemaal top dat je er was. De 11steden is een hele happening, al die mensen langs de kant...gasse...wheely...handjes...zwaaien, echt top maar het is ook een aanslag op jezelf, concentratie, lichaam...oh en wat dacht van je linker hand ? Steeds de koppling moeten inhouden als het ff wat "rustigetr"aan toe gaat en je geen goede tandweilen hebt ? ...Er waren trouwens toch heel wat appies die wij gespot hebben en zij ons...maar niet van het Forum. Ik zal morgen even wat foto's bij zetten...de meeste heeft onze topfotograaf gemaakt...RenĂ©... Berry, Jesse, Peet, RenĂ© en Reco...het was top en super gezellig 
Bedankt Silke en Reco voor de gastvrijheid en gezelligheid.

Ik ben na een hele dag "stop and Go" wel aardig gesloopt trouwens...
Gelogd
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #189 Gepost op: Mei 13, 2008, 18:04:39 »

Anders ik wel, zaterdag 270 km naar M'wier, zondag de 11 steden en 's avonds nog ff terug naar huis...ging trouwens voorspoedig, tot heerenveen samen met berry opgereden, daarna richting polder en thuis ( motortje gebruikte trouwens minder als met de 11 steden...alweer 750 km weg....)
Maar eenmaal thuis stortte ik toch vrij spoedig te ruste

dat ritje in het friesche was ondanks het lage tempo toch vrij belastend...voor het koppie, handen en zitvlak. Maar toch heel apart, hoort echt thuis in de categorie bijzonder
>> Reco, ik denk dat de 500 km Rubberbutt zeker niet zwaarder is !!! let maar op.

de zwarte kip was een prima passagier Silke, ik heb het aleens heel anders meegemaakt, totdat ik merkte dat ze zat te ronken achterop, ff ingrijpen want
ik zag al visioenen van beentjes die ineens van beneden vandaan op helmhoogte voorbijschieten, daarna heb ik d'r wel wakker kunnen houden.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat dat slingerweggetje  naar Dokkum zonder passagier net ff lekkerder gaat (ahum)

Die RenĂ© knapt op deze manier met de dag op, voor je het weet heb je weer last van hem monsieur Zeeslot  Grin
Dat zal ongetwijfeld aan de gezonde lucht in Ureterp liggen

Silke en Reco nog bedankt voor het onthaal en spijs en drank...
Jesse en Berry thanks voor de rit
René voor de ondersteuning onderweg

see you in Wesel.Xanten...maar alleen op zaterdag

Peter 



« Laatste verandering: Mei 13, 2008, 19:08:06 door TuonoPeet » Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
bERREy
Gast
« Antwoord #190 Gepost op: Mei 13, 2008, 20:26:15 »

Ik wil graag beginnen met nogmaals mijn dank en lof uitspreken voor Silke en Reco.
Sil en Rec, bedankt dus voor jullie goede zorg en zeer gastvrije onthaal!!
Het heeft mij in ieder geval aan niets geschort.

BBQ was ook erg goed verzorgd en ook aan kouwe rakkers geen gebrek, jammie.
Het was een heerlijke zomeravond en heb weer nieuwe kennissen opgedaan.
Ook voor Jesse J, TuonoPeet en René Bagpipe een hartelijk dank jullie wel!

De tocht, tja...............
Ik deel alle meningen die ik tot nu toe heb mogen lezen en kan er weinig nieuws aan toevoegen.
Kan alleen maar zeggen dat ik het als positief heb ervaren.

Ook mijn schatje/meissie heeft het prima naar haar zin gehad.
Ze had in ieder geval geen last van de hitte dit in tegenstelling tot haar berijder.
Tering wat was het op sommige momenten heet!!
Maar absoluut een mooi evenement met duizenden deelnemers en nog meer toeschouwers.

René, ik heb jou wel zien staan en je straalde helemaal toen we voorbij kwamen.
Hou vast die stijgende lijn dan zit je zo weer in je zadel.

ApriliaMan, als ik wist hoe je er uitzag of waar je had gestaan had ik je ook wel toegezwaaid hoor.
Tof om te lezen dat je ons voorbij hebt zien en horen komen!!

De terugrit verliep lekker, Peter had een prima tempo.
Heb na Heerenveen het tempo nog iets naar boven bijgesteld.
Al met al een heerlijke dag gehad en weer een ervaring rijker.

Silke, ik zal je spoedig wat foto's mailen van de uitlaten.

Vanaf deze zijde een vriendelijke groet,

Berry
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #191 Gepost op: Mei 13, 2008, 20:36:43 »


ApriliaMan, als ik wist hoe je er uitzag of waar je had gestaan had ik je ook wel toegezwaaid hoor.
Tof om te lezen dat je ons voorbij hebt zien en horen komen!!


bERRy, dat doet mij echt goed zulke woorden .......

Het Friese Land is nog zo gek niet hĂ©, alleen in vlotter tempo is ie nog mooier  Grin

 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #192 Gepost op: Mei 13, 2008, 20:41:05 »

MET SPOED GEZOCHT EEN SCHRIJVER OF SCHRIJFSTER DIE EEN VERSLAGJE (VAN 1 á 2 A4) WIL SCHRIJVEN OVER DE 11STEDENTOCHT VOOR HET CLUBBLAD!!!!

DE DEADLINE IS ALLEEN WEL MORGEN AVOND UITERLIJK! WIE O WIE KAN DIT NOG REDDEN? (GAARNE OOK PAAR FOTO"S TOEVOEGEN)

LAAT HET EVEN WETEN EN MAIL HET VERSLAG DAN NAAR JHEMINEM@HOTMAIL.COM !!!
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Vincent
Gast
« Antwoord #193 Gepost op: Mei 13, 2008, 20:42:14 »

MET SPOED GEZOCHT EEN SCHRIJVER OF SCHRIJFSTER DIE EEN VERSLAGJE (VAN 1 á 2 A4) WIL SCHRIJVEN OVER DE 11STEDENTOCHT VOOR HET CLUBBLAD!!!!

DE DEADLINE IS ALLEEN WEL MORGEN AVOND UITERLIJK! WIE O WIE KAN DIT NOG REDDEN? (GAARNE OOK PAAR FOTO"S TOEVOEGEN)

LAAT HET EVEN WETEN EN MAIL HET VERSLAG DAN NAAR JHEMINEM@HOTMAIL.COM !!!

Das wel duidelijk  Grin
Gelogd
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #194 Gepost op: Mei 13, 2008, 20:50:25 »

Oke...probeer het...1 A4tje genoeg Huh      Grin
Gelogd
Pagina's: 1 ... 11 12 [13] 14   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31400 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10082 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50274 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182758 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Ernstige ongelukken door afbrekend linksysteem RSV/Tuono [VERVANGENDE LINKS p4] « 1 2 ... 23 24 » Grrrsv 351 122840 Laatste bericht April 14, 2011, 17:06:25
door steegie

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!