Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 09:04:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: TT Circuit schrapt 20 circuitdagen a.g.v. milieuterreur!!  (gelezen 15086 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Gepost op: Maart 27, 2008, 11:32:27 »

We worden in dit land geregeerd door ambtenaren op gemeentekantoren en provinciehuizen die met een orgastisch genot met hun (zelfverzonnen) regeltjes wellustig hun minder zielige medeburgers terroriseren!!  waarvan akte
Agv een geluidovertreding bij een auto event op 3-2 dit jaar gebeurt nu hetvolgende: lees:

 
Drama voor de motorsport in Nederland ! ! !

 

Op grond van overschrijding van de geluidsnorm heeft de provincie Drenthe een boete van

10.000 euro opgelegd aan het TT-circuit. Het bestuur van het circuit heeft hiertegen bezwaar aangetekend bij de hoogst mogelijke instantie hiervoor, namelijk de Raad van Staten (RvS).

De RvS heeft de provincie in dezen in het gelijk gesteld. De provincie heeft vandaag (26 maart 2008) aan het bestuur van het TT-circuit aangegeven strikt te zullen handhaven.

 

Dit noodzaakt het bestuur van het TT-circuit om de kalender van 2008 drastisch te strippen om hiermee te voorkomen met exorbitante boetes te worden geconfronteerd. Consequentie is dat

zo'n 20 circuitdagen uit de kalender vooralsnog geschrapt moeten worden waaronder de

KNMV Cupraces.

De eerste Cuprace die gepland staat voor 5 april as. zal dan ook geen doorgang vinden.

Alle rijders zullen hierover door CRT per mail van in kennis gesteld worden.

 

De KNMV, CRT en het TT-circuit zetten alles op alles om uit deze afschuwelijke situatie een oplossing te creëren voor de ruim 400 Cuprijders. We zullen betrokkenen hierover uiteraard informeren zodra er ontwikkelingen zijn.

De huidige situatie is voor alle betrokkenen onverkwikkelijk omdat dit onrecht doet aan zowel breedtesport als talentontwikkeling en een streep is door de rekening van hen die zoveel plezier beleven aan het beoefenen van motorsport.

 

Vriendelijke groeten,

KNMV


CRT
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 27, 2008, 11:35:48 »

het is duidelijk mijns inziens dat er ergens een regeltje verandert moet worden want conform de wet heeft de provincie gelijk.

vraag is:  hoe kan dat bereikt worden?
hoe lang duurt dat, en
kunnen wij motorrijders nog op een of andere manier invloed/ pressie uitoefenen??
Gelogd
Erck
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 27, 2008, 11:50:05 »

het is duidelijk mijns inziens dat er ergens een regeltje verandert moet worden want conform de wet heeft de provincie gelijk.

vraag is:  hoe kan dat bereikt worden?
hoe lang duurt dat, en
kunnen wij motorrijders nog op een of andere manier invloed/ pressie uitoefenen??

Het komt omdat de eisen van de huidige vergunning niet zijn aangepast aan de nieuwe lay-out van de noordlus -de meetpaal meet nu meer geluid, want de noordlus ligt er nu dichter bij-, dus er moet een nieuwe vergunning komen. Dat schijnt een jaar of drie te moeten gaan duren (en het heeft al drie jaar geduurd!!).  Angry

Gelukkig maakt het heel wat los, alleen hier al drie topics angel
Gelogd
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 27, 2008, 13:04:36 »

We worden in dit land geregeerd door ambtenaren op gemeentekantoren en provinciehuizen die met een orgastisch genot met hun (zelfverzonnen) regeltjes wellustig hun minder zielige medeburgers terroriseren!! 

Wat een mooi zin is dit. Een zin die niet alleen verteld maar die ook spreekt.
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
rsvjan
Twin sound 4 ever
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 629


R1 crossplane

Luxembourg
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 27, 2008, 14:04:06 »

Welja !  Huh Huh 

Emigratie naar Frankrijk of Spanje komt steeds dichterbij voor mij, we worden gewoon weggepest door de burelen  Angry
Gelogd
v-TWim
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 27, 2008, 18:02:00 »

De oorzaak was een AUTO event.... Dat maakt het niet echt beter he? Ik geloof ook niet dat ze dat nu schrappen. Diep triest voor de mensen die zich allemaal verheugd hebben op een mooi seizoen.
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 27, 2008, 19:40:48 »

  en nog eens 
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 27, 2008, 19:40:58 »



K*t ambtenaren
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 27, 2008, 19:47:30 »

Dames en Heren. Het word tijd voor een landelijke actiedag met zo'n 20.000 motoren ri. Den Haag op een door de weekse dag en dan het verkeer lam leggen. Ik ben Ă©Ă©n van de eerste in ieder geval
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 27, 2008, 19:52:25 »

Ik doe mee

 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 27, 2008, 19:59:46 »

ik doe mee

rolf
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 27, 2008, 20:01:55 »

Op het MF word al gesproken over 5 april a.s.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 27, 2008, 20:22:34 »

ik ook!

Verder heb ik eens nagedacht wat ervoor zou kunnen zorgen dat een dergelijk "proces" ietwat versneld gaat worden.  Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil

Ik heb eens 3 weken lang elke middag de gemeentelijk afdeling verkeer gebeld om ze op vriendelijke toon ( altijd beleefd blijven  angel)  af te zeiken over een bepaald knelpunt totdat er actie genomen werd. Wellicht kunnen we zo'n actie op landelijke schaal opzetten met als doelwit de afdeling verkeer/ milieuvergunning ( ff uitzoeken....) van de provincie Drenthe. Dat zou best wel eens tot een telefoon-overload kunnen leiden!! Grin

Verder heb ik begrepen dat een van de meest fanatieke tegenstanders van het circuit bij gedeputeerde staten de heer Henk Baas is (christenunie). Hij is onder meer verantwoordelijk voor de handhaving en de dwangsommen.

Dit is het gezicht achter het gezeik:




* henkbaas.jpg (57.32 KB, 300x200 - bekeken 217 keer.)
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 27, 2008, 20:24:56 »

Aan zen meelis te zien al een keer een probleem gehad met iemand. Verbaast me niks.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Vincent
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 27, 2008, 20:28:12 »

Hee is dat niet 1 van die oude baasjes van de muppetshow  .

Vind het maar mooi kl@@en voor de TT baan. Stelletje zeikerds. Als ik vrij ben rijd ik mee naar Den Haag.

Vincent
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8795 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 49963 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8884 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19364 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Danny's RS 250 topic (Dilemma, twijfels 20-02-2014) « 1 2 ... 8 9 » Danduy 122 45052 Laatste bericht Juni 04, 2014, 20:42:12
door zert

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!