Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 25, 2024, 23:28:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: TT Circuit schrapt 20 circuitdagen a.g.v. milieuterreur!!  (gelezen 15224 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Maart 27, 2008, 20:30:24 »

actie!!!
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:02:40 »

Hmm Den Haag heeft geen zin want daar zit het pijnpuntje niet. De provincie moet dit repareren volgens mij. De heer Baas is een van de gedeputeerde Staten en wellicht kunnen we hem allemaal om toelichting vragen hoe het nu zo ver gekomen is en wat hij ons motorsportliefhebbers adviseert?  angel angel

Zijn email:   mailto:h.baas@drenthe.nl
Zijn adres:   Postemastraat 22, 9301 EN Roden

Uiteindelijk zit je in de politiek om wat te betekenen voor je medeburgers dus ik ga hem zeker een "bezorgde" brief sturen . Mocht iemand hem willen bellen kan dat ongetwijffeld ook zijn prive nr is gewoon vindbaar en zakelijk zal hij wel te vinden zijn ter kantore van zijn bedrijf,  Security-adviesbureau VERBA. Hierbij een voorbeeld van een brief.................. Wink

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer Baas,


Ik schrijf u deze brief als bezorgde motorsportfan.

Hoe heeft het nu zover kunnen komen dat de provincie en het TT circuit rollend over straat gaan en dat u zo kwistig met dwangsommen moet strooien?  U en uw mede-bobo's laten zich zo graag zien op het circuit tijdens de MotoGP races alwaar u in de VIP tent menig stukje paling wegwerkt maar u begrijpt toch ook wel dat een circuit niet op 1 race per jaar kan draaien?

Al die motorsportliefhebbers die met hun straatlegale uitlaat een rondje op het circuit willen maken moeten nu voor hun gerechtvaardigde vermaak naar andere locaties uitwijken. Rare van de situatie vind ik dat we wel met 40 (of meer....) motoren met straatlegale uitlaten door de wijk baggelshuisen of het mooie Roden mogen rijden maar niet over het circuit. Ik heb getracht dit aan mijn kleine zoontje van 7 uit te leggen echter hij schudde meewarig met zijn hoofdje.

U vind het toch ook fijn als wij de door u gewenste zondagsrust respecteren en eerbiedigen in uw straat? Evenzo kunt u respect opbrengen voor de wensen en verlangens van uw medeburgers die een andere hobby hebben dan de uwe. Uw optreden in deze zaak suggereert het tegendeel.

Gaarne verneem ik van u welke actie u kunt aanbevelen teneinde een normaal gebruik van het circuit door ons motorsportliefhebbers mogelijk te maken. Ik hoop dat u zich niet verschuilt achter de regeltjes en wetten die u in het gelijk stellen maar meer kijkt naar de geest die ten grondslag ligt aan deze regelgeving. Ik wil hierbij verwijzen naar de woorden van Apostel Paulus: We waren aan de wet geketend, maar nu zijn we bevrijd; we zijn dood voor de wet, zodat we de nieuwe orde van de Geest dienen.(Rom 7:4-6)

Gaarne Verneem ik van u............

Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:06:47 »

afijn brief is verstuurd... Cool  ik zal jullie op de hoogte houden over de antwoorden (zullen wel niet komen) Natuurlijk geef ik de copyrights over dit schrijven graag op dus ik zou zeggen kopieer en vermenigvuldig en mail en post en zegt het voort!!! (er zijn ongetwijfeld meer fora.....)

wat de actie met de motoren betreft wellicht............. Roden??? Grin
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #18 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:07:39 »

geweldige brief 

Ik wijzig hem lichtjes en verstuur hem ook. Thanks voor de suggestie Rob 
Gelogd
jimi
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 262

Dit forum is het helemaal !

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:09:00 »

http://anti-stichting-geluidhinder-baggelhuizen.hyves.nl/adres/ Grin
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #20 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:13:38 »

geweldige brief 

Ik wijzig hem lichtjes en verstuur hem ook. Thanks voor de suggestie Rob 

thx. voor de bijbeltekst moest ik wel effe googelen..... Roll Eyes  maar tja het zit toch voor de christenunie dus leek me wel een leuke touch!  Grin
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #21 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:23:43 »

Supertouch


Ik heb de mijne net verstuurd. Veel van jou gejat, maar toch net even anders  Grin

Geachte heer Baas,


Naar aanleiding van de recente gebeurtenissen rondom het TT-circuit schrijf ik u deze brief

Het is mijns insziens tragisch om te zien dat de provincie en het TT-circuit lijnrecht tegenover elkaar staan. De boetes die nu worden uitgedeeld zijn wellicht gerechtvaardigd doordat er begin Februari een geluidsnorm is overschreden, maar ook U zal begrijpen dat de mensen die afhankelijk zijn van het TT-circuit (danwel in de vorm van werkgever, danwel als gebruikmaker teneinde een sport uit te oefenen) nu de dupe dreigen te geraken van een zeer nauwe visie op een regel.
 
Nederland is al een klein land en het TT-circuit is een icoon van de Nederlandse motorsportwereld. Nu wordt de indruk gewekt dat Nederland en de provincie Drenthe totaal geen waarde hechten aan een unieke faciliteit, doordat door het opleggen van dwangsommen niet wordt gekeken naar een oplossing, maar naar regelgeving.
Daarnaast is het zo dat de  motorsportliefhebbers die met hun straatlegale uitlaat een rondje op het circuit willen maken, nu moeten uitwijken naar alternatieven. Het merkwaardige van deze situatie is dat het wel wordt toegestaan dat er motorrijders met velen door rustige dorpen mogen rijden, maar niet met z'n allen op het circuit mogen.
U vind het toch ook fijn als wij de door u gewenste zondagsrust respecteren en eerbiedigen in uw straat? Evenzo kunt u respect opbrengen voor de wensen en verlangens van uw medeburgers die een andere hobby hebben dan de uwe. Uw optreden in deze zaak suggereert het tegendeel.


Gaarne verneem ik van u welke actie u kunt aanbevelen teneinde een normaal gebruik van het circuit door ons motorsportliefhebbers mogelijk te maken. Ik hoop dat u zich niet verschuilt achter de regeltjes en wetten die u in het gelijk stellen maar meer kijkt naar de geest die ten grondslag ligt aan deze regelgeving.
Mijn wens is het dat er redelijkerwijs wordt gekeken naar oplossingen in plaats van het uitdelen van dwangsommen wat resulteert in het schrappen van circuitevenementen voor de burgers.
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:29:30 »

Supertouch


precies!  het is ambtenarij, mijn ervaring is dat je daar VEEEEEEEL papier in moet duwen Als alleen al alle forumleden hier hem versturen zit de postbus daar tot het einde van het jaar verstopt!! Cool

nog leuker wordt het als iemand iets doorzet naar MF ofzo (tip  angel )

nog leuker wordt het als we een leuke straatlegale toertocht gaan houden in de Postemastraat in Roden!! 
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:39:28 »

Supertouch


nog leuker wordt het als iemand iets doorzet naar MF ofzo (tip  angel )

done
Gelogd
Tops
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:48:10 »

Supertouch


...

Gemaild aan dhr. Baas.
Gelogd
andreb
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431

Netherlands
WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:49:46 »

ik rij ook mee   te zot voor woorden dat het afgelast word 8dgn voor de eerste wedstrijd
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 27, 2008, 21:57:49 »

mail gestuurd, beetje kopie van zeeslot Evil

Nu maar afwachten, maar wanneer schroeven de uitlaten compleet eraf en gaan we toeren door rustige woonwijken Evil

grtjs rolf
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #27 Gepost op: Maart 27, 2008, 22:01:11 »

Meel verzonden. Die word morgen niet goed als zen meelbox opent. De L*L
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 27, 2008, 22:13:05 »

Nog een mail er bij  Grin
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 27, 2008, 22:24:13 »

Ik ga hierover niet  'quoten', maar Den Haag heeft hierin zeker geen zin om een actie op touw te zetten. Inderdaad ligt de 'pijn' in Drente. Maar om nu een persoonlijke hetze te beginnen tegen 1 persoon.... daar zie ik het nut ook niet van in, denk niet dat dit enig resultaat zal hebben.

Inderdaad een brief sturen of mailen naar de heet die genoemd is (zal ook door mij gedaan worden) en een soort actie bij de Prov.Staten Drente lijkt mij meer nut te hebben.

Je wordt inderdaad zo langzamerhand werkelijk gestoord van al die regeltjes hier (hoewel ikzelf daar weinig last van heb), je mag vervuilen (milieu, geluid en noem maar op), mits je daar maar vergunning voor hebt en een redelijk hoog bedrag daarvoor betaald.......

Natuurlijk moeten we op alle gebieden rekening met elkaar houden, maar welke "schade" brengt nu een sport, die een paar keer per jaar voor geluids-overlast zorgt, aan ....... aan het milieu.

Dan een laatste opmerking over een eventuele actie...... lijkt mij dat dit dan zo geruisloos als mogelijk dient te gebeuren..... en dus niet met 'open-uitlaten'  ..... want dan geef je waarschijnlijk nog meer aanleiding.... wordt er gezegd...... zie ( in dit geval hoor) je wel,
wat een herrie...............

Straks maar even MF hierover doorlezen

 
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8844 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50171 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8917 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19450 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Danny's RS 250 topic (Dilemma, twijfels 20-02-2014) « 1 2 ... 8 9 » Danduy 122 45347 Laatste bericht Juni 04, 2014, 20:42:12
door zert

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!