Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 28, 2024, 20:33:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Reacties en foto's Folembray en Crois  (gelezen 39028 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: April 16, 2008, 09:16:54 »

Huuhh, ben jij de vriend van Zeeslot met het rode Dainese pak?.............dat besef ik me nu pas.

René, van harte beterschap met je pijnlijke ontmaagding op Folembray. "kampfspuren" horen er eenmaal bij, hebben we allemaal last van.

Croix vond ik vorig jaar leuk en dit jaar niet. De motor voelde hobbelig aan en reed daarom nogal lomp rond naar mijn idee. Vond het niet echt leuk..............tot het ging regenen: ik wist niet dat ik zoveel plezier kon hebben in de regen. Het is te zien aan de zwarte strepen op het asfalt! Ik heb geen tijd om foto's te maken maar er zal zeker iemand een plaatje gemaakt hebben.

Folembray is erg primitief qua paddock. Jammer dat het paddock niet zo ingericht is dat je met zijn allen bij elkaar kunt staan.
Maar de funfactor op de baan is gewoon geweldig............Croix viel geheel in het niet naar mijn mening. Het blijft altijd toch een beetje speciaal om zo'n ARA dag op Folembray te doen. Volgende keer neem ik mama mee.............kan ze mee in de endurance

loat goan mannu we willen foto's zien
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: April 16, 2008, 09:50:26 »

En de BBQ is ook weer voor herhaling vatbaar! Zou ik bijna vergeten zijn. Was leuk om alvast voorpret te hebben.

Ik heb alleen nog niets betaald aan de heren die de boodschappen gedaan hebben. Willen die svp even hier melden waar ik het geld naar toe kan overmaken?

Groeten, Jarno
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Party Marty
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: April 16, 2008, 09:52:05 »

Goed om te horen dat de meesten het naar hun zin hebben gehad. Jammer van de valpartijen, maar dat hoort er inderdaad bij (ben op Val de Vienne een paar weken geleden ook ontmaagd ). Mocht ik op Spa weer op m'n plaat gaan dan zijn er zo te lezen genoeg mensen die me bij kunnen staan Wink Leuk groepje zo te lezen, krijg steeds meer zin in Spa Grin

@ de brokkenpiloten: suc6 met de motor opknappen

@ Rene: sterkte met je schouder, snel genezen want je moet er op Zolder wel bij zijn he. Hopelijk haal je Spa ook, maar dat is wel erg kort dag denk ik Ernstige schade aan de Mille ?

Maarten
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: April 16, 2008, 10:27:03 »

klinkt goed mannen...

Beterschap met oplappen enzo.  Undecided


Anyway,... foto's foto's foto's!!!!!
Gelogd

Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: April 16, 2008, 10:34:47 »

En de BBQ is ook weer voor herhaling vatbaar! Zou ik bijna vergeten zijn. Was leuk om alvast voorpret te hebben.

Ik heb alleen nog niets betaald aan de heren die de boodschappen gedaan hebben. Willen die svp even hier melden waar ik het geld naar toe kan overmaken?

Groeten, Jarno

Inderdaad, daar dacht ik ook aan in de auto: de BBQ kosten! ik lees het wel.

Zoals gewoonlijk word het beste paard van de stal vergeten. Nu gebuerd het mij dat ik het kaalste paard vergeten ben. Rob bedankt.
Speciale dank is voor Rolf weggelegd...........BBQ-en, koffie zetten, inschrijftafel bemannen, algemene coördinatie, trauma team spelen enzo.....Thanks!
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
cees
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 818


Belgium
« Antwoord #20 Gepost op: April 16, 2008, 11:08:43 »

Organisatie was inderdaad strak. En ook de barbeque was erg geslaagd, hoewel ik liever met Jarno op de baan in de clinch lig dan met zijn rundsvlees.......
Gelogd

Shit doesn't happen, it's made by assholes!
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: April 16, 2008, 11:13:22 »

Organisatie was inderdaad strak. En ook de barbeque was erg geslaagd, hoewel ik liever met Jarno op de baan in de clinch lig dan met zijn rundsvlees.......
Nou, het vlees kreeg je wel te pakken.... Wink

Off-topic: wil je svp je Naam, adres etc in een mail sturen naar ledenadm@aprilia-riders.nl ? Dan komt het helemaal goed.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #22 Gepost op: April 16, 2008, 11:45:31 »

Mijn eerste keer op mijn race Mille, eerste keer op Folembray en met Frankie op stap. Ik moet zeggen: een geweldige ervaring.

Supergezellig en ik heb veel geleerd met rijden. Mannen, bedankt voor alle tips. Het was alleen jammer dat er toch aardig wat mannen venaf zijn geschoten. Vooral mijn maatje Frank die tot 2 keer toe het gras opzocht. Maar Frankie pakte het wel zeer relaxed op!! Even knutselen en vrijdag weer de baan op he, Frank?


Ik heb heerlijk gereden met Rene in de laatste sessie. Leuk om een beeetje te stoeien met elkaar. Jammer dat Rene nu uitgeschakeld is, mmmaaarrrrr die kerel kan wel goed rijden zeg. Sterkte met het herstel Rene 

Ik wil ook even de orga bedanken voor de goede zorgen. Rob 
@Breed: TOPFIETS    Je hebt niets teveel gezegd. Die smile is nu nog niet van mijn hoofd af  Grin

En Rolf pakt toch nog steeds de verantwoordlijkheid op als het nodig is.  en Jackske: Toppie gereden. Ik heb genoten van je toen je die Duke inhaalde. Ik stond vol bewondering te kijken met Breed Grin

Is toch echt wel een hele gezellige club dit. Mijns insziens voor herhaling vatbaar 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: April 16, 2008, 11:52:18 »

 Huh Huh Ik krijg geen foto's ge-upload?? Hij geeft iedere keer upload  map vol Huh
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: April 16, 2008, 12:01:14 »

Huh Huh Ik krijg geen foto's ge-upload?? Hij geeft iedere keer upload  map vol Huh

Het beste is om ze eerst te uploaden naar mijnalbum.nl en dan de link copieren naar je bericht
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
IvoSchrage
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: April 16, 2008, 12:01:29 »

Genoten van Folembray. Mooie baan en goed verzorgd. Goede organisatie !!! Inderdaad jammer van de pits. Was leuker geweest als wij met zijn alle bij elkaar zouden staan. Maar Folembray is voor herhaling vatbaar.
Ik wil vanavond starten met uploaden. Had mijn camera uitgeleend aan een zekere mister King en deze heeft foto's gemaakt. Wil ze uploaden naar mijnalbum of heeft iemand een beter idee ??

Rene beterschap. Sommige spreken van ontmaagding, maar daar heb ik een ander beeld bij !!

Ivo
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #26 Gepost op: April 16, 2008, 12:36:34 »

1e sessie dus onderuit op het het natte gras doordat ik van de baan moest om m'n voorganger niet te raken in de chicane (eigen schuld natuurlijk ,te dicht erop ,leermomentje)
2e sessie overgeslagen en de derde sessie ging voor m'n gevoel heel lekker eerste 2 a 3 rondjes rustig aan tempo op proberen te bouwen maar helaas achterin de meest verre bocht zeg maar, ineens bij lage snelheid en langzaam op het gas gaan ,weg achterkant bij het 7e rondje ,heel vreemd voorband mooi getekend en achter spiegelglad en niet geruld  Huh Huh

Van die eerste keer wist ik, maar dat je nog een keer bent gegaan was mij niet bekend Sad
Succes met het herstellen van de RSV

De BBQ was inderdaad gezellig, maar volgende keer toch ander vlees meenemen
Gelogd

rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: April 16, 2008, 14:11:02 »

Hier staan wat foto's (als het is gelukt):

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums

Volgens mij wel Grin
« Laatste verandering: April 16, 2008, 14:12:53 door rsvfrank » Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: April 16, 2008, 14:22:49 »

Hier staan wat foto's (als het is gelukt):

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums

Volgens mij wel Grin
En hoe kan ik die dan bekijken?
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #29 Gepost op: April 16, 2008, 14:28:01 »

Hier staan wat foto's (als het is gelukt):

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums

Volgens mij wel Grin

 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51610 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25572 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35533 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
19 juli CPZ « 1 2 ... 5 6 » Melanie. 86 25968 Laatste bericht Juli 21, 2011, 08:27:59
door Deefski
TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG Sjaakie 12 6786 Laatste bericht Juni 22, 2010, 16:32:45
door B-Art

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!