Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 15:22:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gaat de MGP in China wel of niet door.  (gelezen 2584 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: April 18, 2008, 07:42:18 »

http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/15817/MotoGP-KTM+als+gevolg+van+politieke+situatie+in+andere+kleuren%3F.html

De chinezen zijn lekker bezig.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: April 18, 2008, 08:31:59 »

Ik zou als coureur oproepen om alle motoren tijdens de GP van China in de kleur oranje te spuiten, ff die Chinezen tiefen 
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Huertecilla
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: April 18, 2008, 13:16:31 »

In China is geen recht op vrije meningsuiting. Het niet kunnen uiten door westerse coureurs van hun mening over de politiek in China is een consequentie daarvan.
DAAROM zouden interantionale sportevenementen niet in China georganiseerd moeten worden.
Organiseer je die daar wel, dan wordt daardoor de individuele sporter geconfronteert met levensbeschouwelijke beslissingen die niets met diens sport te maken hebben. Dat is fundamenteel verkeerd. Dat is een politieke zaak en de politici moeten dit voorkomen.

Geen races in China en geen Olympische Spelen in China dus. Vanwegen commerciele belangen worden die wel georganiseerd en dan krijg je DUS politieke chantage van individuele sporters en teams.
Rossi en Capirossi worden zonder enige twijfel onder druk gezet niets te ondernemen en olympische sporters hebben de keuze hun enorme opoffering is hun sportcarriere weg te gooien of hun pricipes overboord te zetten.

Persoonlijk zou ik het een stoere actie vinden als bv. Rossi besluit WEL voor de cameras van de wereldpers een protest aan te tekenen en zich terug te trekken als dit niet mag. HIJ is een van de weinigen die zich dit in alle opzichten kan permitteren en zijn actie of terugtrekken zouden beiden vette aandacht krijgen

peter
 
Gelogd
rs125 power
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: April 18, 2008, 19:16:28 »

ze hebbe daar een andere cultuur als hier. dus moete we er niet me bemoeie vind ik. dus van mijn mag de gp en de olympische spelen gewoon doorgaan. mzzls leon
Gelogd
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #4 Gepost op: April 19, 2008, 11:52:34 »

ze hebbe daar een andere cultuur als hier. dus moete we er niet me bemoeie vind ik. dus van mijn mag de gp en de olympische spelen gewoon doorgaan. mzzls leon

Ben ik opzich met je eens, maar dit is geen cultuur, dit is een regiem dat de bevlking al jaren onderdrukt om controle te houden en zelf aan de macht te blijven. En daar gaan ze dus heel ver mee. Voor mij dus ook geen sport in dat land zonder je mening over andere zaken te kunnen geven.

Ik geloof trouwens niks van het verhaal dat de KTM's een andere kleur moeten worden. Dan zou alles wat oranje is in China niet meer kunnen. Gaat de NL sporters ook lekker in het wit dan?

Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
rs125 power
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: April 19, 2008, 12:02:35 »

 
het is natuurlijk niet goed wat er gebeurt. maar om nou gelijk alles te gaan boycotten vindt ik wat ver gaan. mzzls leon
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
autoscout 24 arius 14 15325 Laatste bericht Januari 27, 2013, 10:40:46
door rsvfrank
eindelijk stel ik mij even voor... Dierick 10 5238 Laatste bericht Januari 28, 2012, 16:40:07
door Dierick
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 164508 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
Aanmeldtopic m.b.t. de crematie van RenĂ© « 1 2 3 4 » Sjaakie 57 26023 Laatste bericht April 30, 2010, 19:06:15
door FastJ
Modellen Tuono 2002-2011 « 1 2 » MatthijsA 16 18219 Laatste bericht Augustus 29, 2014, 20:07:58
door Skipovski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!