Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 23, 2024, 08:52:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: SNELLE HULP GEVRAAGD: Wie helpt mij een afbeeling in .EPS file om te zetten?!!!  (gelezen 4113 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Gepost op: April 18, 2008, 09:48:38 »

Zoals de titel al zegt,
Ik heb ff snelle hulp nodig 

Er moet een afbeelding in een gezipte .EPS file omgezet worden, liefste vandaag of morgen nog! 
Naja, liefste Gister nog...maar dat gaat beetje moeilijk  Grin

Wie o Wie kan mij hierbij helpen!!

Groeten,

Jelmer
« Laatste verandering: April 18, 2008, 09:54:36 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Vincent
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: April 18, 2008, 10:16:59 »

Kan je hier wat mee http://www.ivanview.com/Advanced-Batch-Converter.html

kan je een  gratis proefprogramma downloaden.

Typ dit maar in bij google dan krijg je nog meer converters "convert zip to EPS"

Vincent
« Laatste verandering: April 18, 2008, 10:20:54 door Vincent » Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: April 18, 2008, 10:51:34 »

ik heb het met een (ander) pogramma omgezet naar .EPS  maar dat was nog niet goed...
het moet echt uit 3 lagen bestaan!  Undecided Kreeg namelijk het volgende antwoord:

Nee een "plaatje"  opslaan als EPS of PDF maakt het bestand niet bruikbaar. Je wijzigd alleen de bestandsextensie.
 
Het bestand is bruikbaar indien het een "bestand in vectoren" is... dit houdt in dat je kunt inzoomen tot oneindig zonder pixels te zien maar met behoudt van vloeiende lijnen.
Veelal bij drukkerijen, PR afdelingen, reclamebedrijfven etc. op te vragen.


Iemand anders een idee? 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: April 18, 2008, 13:22:21 »

schop!
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: April 18, 2008, 14:17:49 »

wat moet er om gezet worden Huh
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: April 18, 2008, 14:19:08 »

Er is weer wat opgestuurd met dank aan Cor, nu wachten op reactie of het zo goed is 

@rolf: Wat er moet worden opgestuurd? jahaaaa... geheimpje van de Jubileumcommissie  Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
tuono-w
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 759

Gas der bie !

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: April 18, 2008, 20:50:22 »

@rolf: Wat er moet worden opgestuurd? jahaaaa... geheimpje van de Jubileumcommissie  Grin

Jelmer gaat shirtjes drukken Evil Evil Evil Evil
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: April 18, 2008, 22:14:49 »

@rolf: Wat er moet worden opgestuurd? jahaaaa... geheimpje van de Jubileumcommissie  Grin

Jelmer gaat shirtjes drukken Evil Evil Evil Evil

Nope geen shirts, maar wat anders  Grin 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: April 19, 2008, 06:03:03 »

@rolf: Wat er moet worden opgestuurd? jahaaaa... geheimpje van de Jubileumcommissie  Grin

Jelmer gaat shirtjes drukken Evil Evil Evil Evil

Nope geen shirts, maar wat anders  Grin 

Was toch hier voor
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: April 19, 2008, 06:39:18 »

Mischien kunnen Xnview of Ghostscript gebruikt worden.

Anne
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: April 19, 2008, 08:51:40 »

Mischien kunnen Xnview of Ghostscript gebruikt worden.

Anne

Ben ik niet mee bekend  Huh

Heb nu eerst weer ff iemand waar ik het aan kan vragen, als die het ook niet lukt,
zal ik me daar eens in verdiepen... 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Redmer
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 494


Australia
« Antwoord #11 Gepost op: April 19, 2008, 13:46:23 »

Ik kan het wel maar volgens mij, stuur maar naar redmer at tpg.com.au dan kijk ik ff of het lukt
Gelogd

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28501 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10070 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31331 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44052 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
HOWTO: achterrem ontluchten RSV Mille « 1 2 » Chakotay 19 16180 Laatste bericht Mei 21, 2013, 13:50:12
door Bart-Jan

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!