Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 26, 2024, 06:52:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 17   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Rubberbutt 2008 lustrumeditie! 20 juni 2008  (gelezen 66145 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Gepost op: April 20, 2008, 21:20:13 »

INSCHRIJVING GEOPEND!

Is 500km een freakrallye?  Is 1000km dan een rallye voor superfreaks? Nee het is de RUBBERBUTT!

Ook dit jaar vertrekken we weer op 20 juni (vrijdag) op alle soorten en maten van motoren om een inmiddels beproefd parcours van 1000km , grotendeels over binnendoorwegen, weg te rijden. We doen dit natuurlijk voor ons plezier (alhoewel je aan het eind van de dag wel blij bent dat je er weer bent!! Wink ) maar ook om  geld bijeen te brengen voor KIKA . ( http://www.kika.nl

De formule en de afstanden (500-750-1000km zijn onderhand bekend maar lees anders de bijlage (pdf) bij dit topic eens rustig door dan weet je genoeg. Nieuw is dat we dit jaar een zeer roemruchte mede(s)rijder hebben nl. niemand minder dan Sjaak Lucassen ( R1 sjaak  http://www.sjaaklucassen.nl/) . Hij zal alle deelnemers een handje gaan helpen  bij hun "sponsoring" (alle inschrijvers ontvangen uitleg per email)

We willen het eerste lustrum natuurlijk vieren door met een grote groep van start te gaan en roepen jullie dan ook allemaal op om in te schrijven. Neem partners vrienden en vriendinnen met motoren mee dan maken we er een groot spektakel van!

Heb je vragen/ opmerkingen dan is dit topic de plek!  Voor inschrijven zie de bijlage

* RB2008-promo.pdf (175.13 KB - gedownload 514 keer.)
* RB2008-sponsor2.doc (52 KB - gedownload 407 keer.)
* RB2008-inschrijving2.doc (114 KB - gedownload 406 keer.)
« Laatste verandering: Mei 31, 2008, 14:18:00 door Sjaakie » Gelogd
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: April 20, 2008, 22:09:39 »

Heb al een rubberbutt gereden vandaag !! 1233 Km uit en thuis Prima Vera  Grin Grin
Maar goed ........... heb alleen maar weinig ARA leden gezien  Undecided Cry

Laat mij dan maar Als eerste inschrijven !!!


(1.)  Ab v Es                                   Jacky v Breda                           Jarno Veldkamp
Rick Honig                                       Anne Schurer                           Rob Z (urlohe)
Gerrit v K                                       Harry van Til                            René Bruggemann
Jos (eifeljoep)                                  Eric v B (raptor)                       Marco (kapitein)
Koekeroe                                         Tom D (tomba)                        Jos Hansen
Bas Kentrop                                    Jorrit Willemse                           Jarno v Osch
Sjaak Lucassen                                  Peter v Raalte                         Gerrit v Nes
Klaas Hofman                                   Jaap Haverkamp                        Han v/d Weerden
Gertjan Roes                                     Peter Holthuis                             Joep Knook
Reco Roijers                                      Jos Dirkx                                   Gerard (Gfactory)
Onno                                              Whitebee                                     Lambal

« Laatste verandering: Mei 28, 2008, 16:26:24 door robz » Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #2 Gepost op: April 21, 2008, 07:15:19 »

ik doe dit jaar ook weer mee,

500km en waarschijnlijk met de mille
Gelogd

FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: April 21, 2008, 07:18:39 »

Ik heb er nog geen één gemist, gisteren de vakantieplannen aangepast zodat ik deze Rubberbutt ook niet hoef te missen. Waarschijnlijk niet op een APrilia dit jaar, maar wel de 1000!

Groeten, Jarno
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Harrie van Til
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: April 21, 2008, 17:28:28 »

zeker van de partij 

(zowel bij het voor- als afrijden )

Harrie van Til, shiverslaafd
Gelogd
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: April 21, 2008, 20:49:08 »

Voor we het weten is het zover.

Anne
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: April 22, 2008, 18:27:54 »


Kom.............. laat ik eens gek doen................ 1000 km in hele snelle groep...............
Gelogd
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: April 22, 2008, 19:32:09 »

Zonder bijlage te lezen,ga ik ook weer mee.
Welke groep , welke afstand ?
2x raden  Evil

Groetsels

                  Jos
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: April 22, 2008, 20:56:48 »

Count me in voor de 500...
Is me vorig jaar prima bevallen, en uiteindelijk waren het er alsnog 650 ofzo. Wink
Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #9 Gepost op: April 22, 2008, 21:42:45 »

Ook ik ben dit jaar weer van de partij natuurlijk , samen met 2 collega's waarschijnlijk..

Ben benieuwd hoe de route zal gaan lopen..

grt Marco..

Gelogd

koekeroe
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: April 23, 2008, 15:45:39 »

doe ook mee voor de houten kont 500km
ook weer op de sxv
tegen die tijd zal die wel weer rijden
blok is in revisie Cry
Gelogd
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #11 Gepost op: April 23, 2008, 17:11:09 »

Ja, zet mij er maar bij voor de 5e keer Smiley

Tomba (la bomba)
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: April 25, 2008, 00:47:08 »

Zonder bijlage te lezen,ga ik ook weer mee.
Welke groep , welke afstand ?
2x raden  Evil

Groetsels

                  Jos

Ik heb aan 1 gok genoeg....... de 100 in groep slow_.......  Grin.. zoals ik me nu voel red ik dat niet eens 
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #13 Gepost op: April 25, 2008, 08:21:53 »

Heb al een rubberbutt gereden vandaag !! 1233 Km uit en thuis Prima Vera  Grin Grin
Maar goed ........... heb alleen maar weinig ARA leden gezien  Undecided Cry

Laat mij dan maar Als eerste inschrijven !!!


(1.)  Ab v Es                                   Jacky v Breda                           Jarno Veldkamp
Rick Honig                                       Anne Schurer                           Rob Z (urlohe)
Gerrit v K                                       Harry van Til                            Rene Bruggeman
Jos (eifeljoep)                                  Eric v B (raptor)                       Marco (kapitein)
Koekeroe                                         Tom D (tomba)                        Jos Hansen
Bas Kentrop

gaat lekker zo,  als we elke 5 dagen 15 man blijven inschrijven komt het nieuwe record er wel denk ik zo!  terecht want wie wil er nu de jubileumuitvoering missen?  De eerste meerijdende journalist heeft zich ook al gemeld!  Smiley
Gelogd
Renébagpipe
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: April 26, 2008, 10:06:13 »


Ab, ik heb even m'n naam aangepast............... ik moet toch ergens een beetje 'trots' op zijn.

Die journalist..... is dat er 1 van het 'filmende type'.......... die wil ik wel achterop........... heb daar ervaring mee.  Evil
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 17   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25434 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35524 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 26718 Laatste bericht December 26, 2008, 09:54:16
door *Thomas*
Barman is klaar met motorrijden. « 1 2 3 » Barman 40 23794 Laatste bericht Juni 11, 2009, 18:05:59
door zeeslot
Guzzi Trackday 6 Juni 2011 Mettet - Alle Italiaanse motoren welkom! muja 7 5128 Laatste bericht Maart 08, 2011, 10:19:47
door Zattara

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!