Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 23:20:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Inschrijving "Aprilia Experience 2008" geopend!!!  (gelezen 8287 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
TuonoBen
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Maart 28, 2008, 17:28:39 »

Hallo allemaal,


het is een vrijrijdendag hoor, alleen nu voor aprilia`s, dus ook de 125 cc, iedereen moet weer met zijn eigen motor naar huis, alleen de snelle jongens zitten echt in de snelle groep, elke beslissing maak jezelf, dus als je erg snel op een deelnemer inloopt hoop ik dat je soms even kan wachten op een goede inhaal plaats/ beslissing, als je dit niet kunt blijf dan lekker thuis  ,


grtjes arius

Denk dat dit verleden jaar al redelijk opgevolgd is....ik voelde me toch op m'n gemak bij mijn eerste circuitervaring

 
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Maart 28, 2008, 17:37:19 »

Denk dat het gaat om de snelheidsverschillen. Als een Tuono met 240 op de klok een RS125 inhaalt die 140 rijdt, heb je toch een verschil van 100 km.

da's best pittig. Is veiligheid neem ik aan dat dat soort bepalingen erin worden gezet.

Blijft wel dat een RS125 toch echt een motor is en dat die ook recht heeft om op het circuit rond te knallen. Aparte klasse lukt denk ik gewoonweg niet. Embarrassed


ik ben op ledenon heel hard ingehaald door een 125cc tje.... Embarrassed

scheelde wel dat die bestuurd werd door joey litjens......



Dit heb ik gelukkig niet mee hoeven maken, zal dan 19 mei wel gebeuren. ALhoewel..... zijn tijd lag niet zo ver van de mijn af geloof ik.

In ieder geval was hij sneller...tsja, moet ik nou ook op een 125 stappen
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Maart 29, 2008, 18:26:36 »

wat als Hugo vd Berg even tussen jullie door komt knallen. Grin
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: Maart 30, 2008, 22:12:15 »

wat als Hugo vd Berg even tussen jullie door komt knallen. Grin

hmm dat zal wel loslopen....  wat zal zo'n 125cc doen op Spa qua rondetijd?  die moeten we daar toch wel kunnen hebben?
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 09, 2008, 11:52:34 »

Er is nog plaats om in te schrijven, dus als we dit lekkere weer nog even een weekje vast houden komt dat goed.

De groepsindeling wordt dit jaar anders geregeld. Iedereen schrijft zich nu in en geeft een groep aan. Wat er vervolgens gedaan wordt is kijken of mensen wel in de juiste groep qua niveau en rondetijden zitten. Iedereen krijgt dit jaar ook een transponder op de motor, zodat dit gevolgd kan worden. Dit heeft meerdere voordelen: ook al zit de groep waarin je in wil schrijven nu vol, je kunt gewoon in een andere groep inschrijven. Als dan blijkt dat je te snel of net niet snel genoeg bent voor die groep, krijg je dit te horen van de organisatie en wordt je naar een andere groep geplaatst.

Ander voordeel is dat je in een groep rijdt van mensen met ongeveer hetzelfde niveau. Dat rijdt veel leuker dan wanneer er grote verschillen zijn.

Dus gewoon inschrijven!

Groeten, Jarno
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 15, 2008, 20:25:49 »

neem je standaarddemper of dB killer mee, want er gaan geluiden rond dat ook francochamps aan een limiet vast (gaat) zitten.

Gelogd
aprilia racer
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 16, 2008, 09:37:45 »

Ik heb net een mailtje gehad dat op Franco geen race uitlaten zijn toegestaan .... Angry
Wat is beste, db kilers plaatsen of voorlopig de originele uitlaat monteren ??

Ciao
Roberto
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 16, 2008, 17:50:55 »

tja wat het beste is Huh ik neem dB killers mee.

rolf
Gelogd
sterrie
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 168

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 18, 2008, 09:34:35 »

Er is nog plaats om in te schrijven, dus als we dit lekkere weer nog even een weekje vast houden komt dat goed.

De groepsindeling wordt dit jaar anders geregeld. Iedereen schrijft zich nu in en geeft een groep aan. Wat er vervolgens gedaan wordt is kijken of mensen wel in de juiste groep qua niveau en rondetijden zitten. Iedereen krijgt dit jaar ook een transponder op de motor, zodat dit gevolgd kan worden. Dit heeft meerdere voordelen: ook al zit de groep waarin je in wil schrijven nu vol, je kunt gewoon in een andere groep inschrijven. Als dan blijkt dat je te snel of net niet snel genoeg bent voor die groep, krijg je dit te horen van de organisatie en wordt je naar een andere groep geplaatst.

Ander voordeel is dat je in een groep rijdt van mensen met ongeveer hetzelfde niveau. Dat rijdt veel leuker dan wanneer er grote verschillen zijn.

Dus gewoon inschrijven!

Groeten, Jarno

Geldt dit ook voor bikerschool ?
En kan je ook een uitraai van de tijden krijgen?
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39500 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35481 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Dynamo vervangen RSV06 bij 10k op de klok, nu nog afstellen........waar? RSV-Rene 11 8634 Laatste bericht Augustus 06, 2009, 06:59:24
door B-Art
Klustopic Capo lummelke « 1 2 » lummelke 21 11124 Laatste bericht April 26, 2010, 07:48:39
door wout750
Verslag ZAC Zolder 1 juli 2009 emille 14 8833 Laatste bericht Juli 05, 2009, 07:18:04
door cees

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!