Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 23:06:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wat zijn de nadelen van de Garmin 2610 t.o.v. 550 of 500  (gelezen 3122 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Gepost op: April 20, 2008, 10:44:45 »

Hoi,

Ik wil graag weten wat de nadelen zijn van een ouder navigatiesysteem ten opzichte van de nieuwere. Ik wil er een 2e hands kopen omdat ik een beetje verdrietig wordt van de prijzen. En aangezien iedere winkel of webshop verteld van de voordelen, zou ik wel eens willen weten waar je tegenaan loopt bij dit soort apparaten. En als zij goed zijn, waarom doe je ze dan in godsnaam weg?

Ik hoor graag eerlijke reacties.

Groetjes Motorgirl

Bytheway, mocht je er nog een hebben liggen die je kwijt wilt, heb ik misschien wel interesse
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
wolly
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: April 20, 2008, 12:55:45 »

Bij de 2610 worden de straatnamen niet genoemd. (wel bij 2720 en 2820)
Kunt de kaart niet bekijken op het terras zonder extra accupack (geld ook voor 2720 en 2820)
Standaard geen bleutooth verbinding met helm

Mijn broer heeft ook een 2610. Die bevalt hem erg goed.
Hij heeft een extra kastje ernaast van Waypoint uit Notter zodat het geluid via bluetooth naar zijn helm gaat.

Ik heb zelf de 2720 zonder bluetooth. Ik heb eigenlijk nooit last van de kabel.

Ik denk dat veel mensen ze weer weg doen om weer wat nieuws te hebben en soms wat extra mogelijkheden zoals verbinding met je telefoon en een ingebouwde mp3 speler.

suc6 met je speurtocht.

Rob
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: April 20, 2008, 18:26:37 »

Ben het helemaal met Rob eens. Ook ik heb geen bluetooth en heb geen last van het kabeltje.

Ik heb zelfs vernomen dat mensen die wel bluetooth hebben ontevreden zijn over de geluidsoverdracht.

Heb 'm net geupdate met het nieuwste kaartmateriaal.

Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: April 20, 2008, 18:30:33 »

Ik heb een paar keer gereden met de blauwe tand, is in één woord kl... Geluid word zachter, dus op hoge snelheden niet te horen. Plus dat die onderweg uit kan vallen omdat de baterij leeg is. Vandaag wederom met een touwtje eraan gereden, totaal geen last van
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
koekeroe
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: April 20, 2008, 20:12:44 »

heb zelf een 2610
concept is al wat oud maar voldoet prima
dat geluid mis je niet, omdat jij nog altijd de route zelf bepaald
gps is alleen een handig hulpmiddel
en mp3 lijd alleen maar af, en je gaat er harder door rijden
niet goed als je rijbewijs je lief is
nieuwere gps systemen heben ook weer wat andere voor en nadelen
maar als de andere gps-n hoeven ze alleen de weg te wijzen
 
Gelogd
Capo-04/06
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 04, 2008, 09:08:32 »

Bluetooth, kabeltje... ik rij met m'n 2720 altijd zonder geluid. Ik gebruik hem meestal alleen als "moving map" met 'n vantevoren uitgezette route. Het geluid vind ik al snel irritant worden als elke afslag 3 keer genoemd wordt.
Gelogd
Tuono04
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 299


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 04, 2008, 11:36:26 »

Hoi Motorgirl,je moet je gewoon zelf afvragen wat jij belangrijk vindt.En waar je 'm voor wilt gebruiken.
Ik zelf heb de Quest1 puur omdat die klein is(dus mooi in te bouwen ),als ik zie hoe die Tomtom's en Zumo's
gemonteerd worden  :'(ik hoop niet dat ik nu iemand boos maak ???Buiten dat gebruik ik 'm ook bij het mountainbiken .
Je moet het GPSforum maar eens goed lezen,daar staan veel nuttige tips
Groetjes Rene
Gelogd
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 04, 2008, 18:13:41 »

Dat draadje merk je niets van. Ik rijd met de Zumo. Het ding heeft bluetooth, maar mijn voorkeur gaat uit naar 't draadje. Het volume vind ik gewoon beter. Pluspunt van de Zumo is de sterke GPS antenne.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25418 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 109753 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje
ketting aanspannen - regelen - uitlijnen (alle types) Danduy 3 6849 Laatste bericht Augustus 23, 2011, 16:00:23
door lummelke
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12901 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
Lidl heeft weer motorkleding in de aanbieding! « 1 2 3 4 » 2 Fast 2 See 50 45353 Laatste bericht Mei 13, 2011, 14:47:47
door Silke

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!