Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 25, 2024, 02:36:09 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: spionage door de overheid  (gelezen 12824 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Huertecilla
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: Mei 14, 2008, 16:19:55 »

Controle = veiligheid ,denk daar ook maar eens over na.

Dat is een verkoopargument ja.
Het enige wat bereikt wordt is dat de zich toch al heel redelijk gedragende brave burger nog strakker in diens keurslijf geperst wordt.
De misdadiger echter is per definitie niet aan regels gebonden en valt buiten het systeem, buiten de controle waardoor van toegenomen veiligheid nauwelijks sprake kan zijn.
Dan krijg je dat 'jij' een stroomstoot of automatische boete bij snelheidsovertreding krijgt en dat de camera bij 'jou' voor de deur registreert hoe de buurvrouw door een niet gechipte gemaskerde man verkracht wordt.

Ik heb liever dat ik voor mezelf kan/mag zorgen. Omdat ik niets te verbergen heb/geen skelet in de kast heb, heb ik keurig een vuurwapenvergunning voor mijn eigenbouw donderbus Grin
Verder ben ik onschuldig met recht op een prive-leven wat NIEMAND iets aan gaat; ook Grote Broer niet.

peter
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #31 Gepost op: Mei 14, 2008, 16:25:01 »

De chip moet dan ook direct bij de geboorte ingebracht worden 

Gelogd
Grandia
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: Mei 14, 2008, 16:29:21 »

Van mij mag het in nederland zo ver gaan dat we onderhuids gechiped worden. Ik heb net als Rolf niets te verbergen. Poortjes bij schiphol, poortjes bij het voetbal en poortjes bij de kroeg. Zo zie je snel en gemakkelijk wie (potentieel) ellende veroorzaken en kun je hen weigeren.
Jij bent eng :/
Gelogd
Huertecilla
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: Mei 14, 2008, 17:29:29 »

Jij bent eng :/

Ik denk zelf dat het eerder gekke praat is dan onderbouwde overtuiging. RSVFrank moet het maar corrigeren als ik hem overschat.
Wat ik 'eng' vind dat ondanks de actuele topics daarover dit zonder remming op het wereldwijdeweb geetaleerd wordt.

peter
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #34 Gepost op: Mei 14, 2008, 18:18:22 »

Echt eng wordt het pas wanneer iemand de ander continu van diens ongelijk of foute levenswijze wil overtuigen!

Ik denk dat je hier qua forum een beetje op een dwaalspoor gekomen bent, proberen eens wat te googlen ,dan kom je vast een leuk forum tegen waar je ideeƫn beter tot z'n recht komen .
« Laatste verandering: Mei 14, 2008, 18:31:49 door rsvfrank » Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #35 Gepost op: Mei 14, 2008, 19:23:42 »


Ik denk dat je hier qua forum een beetje op een dwaalspoor gekomen bent, proberen eens wat te googlen ,dan kom je vast een leuk forum tegen waar je ideeƫn beter tot z'n recht komen .

i agree.  Smiley

Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #36 Gepost op: Mei 14, 2008, 19:30:32 »

  With stupid
Gelogd
Huertecilla
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: Mei 14, 2008, 19:32:36 »

Echt eng wordt het pas wanneer iemand de ander continu van diens ongelijk of foute levenswijze wil overtuigen!

Ik denk dat je hier qua forum een beetje op een dwaalspoor gekomen bent, proberen eens wat te googlen ,dan kom je vast een leuk forum tegen waar je ideeƫn beter tot z'n recht komen .


Je had toch gelijk Grandia.

Beste RSVFrank (en Melanie), het recht op vrije meningsuiting geldt niet alleen voor uitingen die jullie bevallen. Daarbij komt dat je niet het recht hebt om ALLES te uiten. Er staan hier regelmatig uitspraken die de rechten van anderen schenden. Soms zelfs uitspraken waar een moderator tegen zou moeten optreden omdat ze strafbaar zijn.
Ook kan je alleen een mening uiten als je die kan hebben, dus enige basis hebt om die op te baseren, anders is het een inhoudsloze opmerking.

Al met al een zichzelf onderbouwend topiconderwerp dit  

peter
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #38 Gepost op: Mei 14, 2008, 19:37:10 »

Heb je nu nog niet door dat dit niet het soort forum is waarbij alles anderbouwd moet worden, 't was hier altijd zo gezellig en ongedwongen met veel gelijk gestemden dus hou nu a.u.b op met flauwekul te posten o.k.? 
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #39 Gepost op: Mei 14, 2008, 19:59:19 »

Jongens laten we het gezellig houden, jullie discussies baren me al enige tijd zorgen
Gelogd

rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #40 Gepost op: Mei 14, 2008, 20:05:58 »

Ik deel je zorgen, maar ik probeer het beschaafd te houden, 1 persoon veroorzaakt hier de laatste tijd veel ergenis laten we proberen het hier leuk te houden
anders krijgen we hier van die motor-forum taferelen 
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #41 Gepost op: Mei 14, 2008, 20:06:40 »

Ik stop de discussie. Was redelijk maar krijgt een vervelend bijsmaakje.

Zodra er "op de man" gereageerd gaat worden, gaat het topic op slot.

 


zeeslot
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10033 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182248 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25431 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 45090 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura
Na veel prutsen een perfect werkende achterrem... « 1 2 3 4 5 » ldeijkva 63 39555 Laatste bericht Januari 25, 2015, 13:26:42
door Snijboon

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!