Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 30, 2024, 05:18:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kom maar op met de verhalen en fotos van de experience  (gelezen 46675 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: Mei 19, 2008, 19:33:44 »

Wie is er het eerste thuis om met een verhaal te starten. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 19, 2008, 19:44:23 »

Nou, zal ik de spits maar afbijten. Ben een aantal malen ingehaald door appie's op de E25. Kwam van een dagje / nachtje Luxemburg terugrijden met onze rode renault 19, uiteraard met ARA stikker! Jullie hebben in ieder geval mazzel met het weer gehad!!! gr Daan
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
schoubbie
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 19, 2008, 21:06:46 »

Het was een fantastische droge dag!!!!

open uitlaten waren precies geen probleem (mijne kwam uit op 98db en dat kon nog net zeide ze) k gaf wel bijna geen gas ma da maakte precies ni veel uit. 

fijn gereden, soms waren de sessie's wat kort... Maar de laatste sessie was echt mooi... Samen constant
met maurice gereden (alhoewel hij op het laatste wat weg reed)... en toen kwam Jarno... Man man wat gaat die hard!! 

ook weinig valpartijen vandaag, en denk al bij al dat het onschuldige schuivertjes waren...

ps. wou jullie (maurice/Jarno) nog goeiedag komen zeggen, maar jullie waren al snel door... 

op naar de volgende Aprilia circuitdag!! 
Gelogd
Flippie
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 19, 2008, 21:09:32 »

Hier staan wat foto's van vandaag

http://members.home.nl/marco.moes/spa%202008/
Gelogd
alpina
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 19, 2008, 21:32:17 »

Er was er eentje gevallen met 306 km erop !!!!!

Toch spijtig zo'n machine tegen de grond zien liggen.

Gelogd
Kusanagi
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 19, 2008, 21:37:52 »

Dus ik kom die bocht uit....  Wink
Gelogd
Ronald-RS
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 19, 2008, 22:35:23 »

ja zeer leuke dag gehad zelf op een RS250
Gelogd
Miccie
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 19, 2008, 22:37:27 »

Wauw wat een dag !
Het was voor mij mijn circuitontmaagding, en dat ik het op deze manier mee mocht maken  
Alles was top ! de reis erheen (met Tomba la bomba), het ontvangst, de biertjes en de slaapplaats bij Maurice.
De goede sfeer om 5.45 uur smorgens ! Daarna op naar het circuit. Een wat gehaaste aankomst-briefing-afladen en bestickeren motor (een bedankje voor onze achterburen hierbij). Direct de eerste sessie. (stiekem langs de geluidsmeting afgereden met mijn sl carbons)
Opstellen in de pit-lane en gas erop ! Pffff effe wennen ! onwerkelijk dat je zo HARD mag als je wilt. eerste sessie en rondjes rustig aan gedaan en gewoon genoten van de bochtjes en het strakke asfalt.
Sessie 2,3 en 4 veel progressie gemaakt. Eindelijk kreeg ik ook mijn knieen aan de grond! de 4 bochten na rouge zijn formidabel neergelegd.
Bijna sessie 5 niet kunnen rijden door een achterband die de sessies 1-4 net had overleefd. Maar met de inspanningen van (wat een super club om bij te mogen horen) Maurice, zwager, Anne en Robz toch de fiets op tijd klaar gekregen voor sessie 5 in de snelle groep. Baancommisaris liet me pas in rondje drie de baan op (had natuurlijk in de sessie eerder moeten rijden, maar hij vond mijn lekke band verhaal ok). deze groep was echt sneller ! Eerste ronde als een dweil op de nieuwe bandjes gereden maar vanaf ronde 2 ging het super. Kon gewoon goed aansluiten en inhalen. De laatste twee ronden ook in een stralend zonnetje met een smile van oor tot oor gereden !
Al met al echt gewoon helemaaaaaaal TOP ! Met speciale dank aan Tomba voor de lift en gezelligheid, en Maurice en eerder genoemden voor de bandenwissel.
Volgend jaar zeker weer..............maar ben "bang" dat ik geen jaar ga wachten !

nu nog hopen dat deze of gene actie foto's heeft gemaakt als aandenken ! En natuurlijk alle sterkte aan John.......die helaas in sessie 5 van de baan af schoot en zijn sleutelbeen brak !
Gelogd
nitro-kevin
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.288


Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 19, 2008, 23:44:19 »

Bij mij ging het cker erg goed
Ik ben weer erg onder de indruk van mijn rs250, wat gaat dat ding plat
en miccie: inhalen? Je rijstijl was erg goed, helemaal vergeten te zeggen, maar kon je gelukkig nog net even pakken

groeten kevin
Gelogd

Wie A zegt, moet ook PRILIA of GUSTA(Cheesy) zeggen!
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 19, 2008, 23:57:07 »

Hier staan wat foto's van vandaag

http://members.home.nl/marco.moes/spa%202008/

Dat is nog eens een mooie binnenkomer op dit forum. Jouw foto's?

Arius ging in ieder geval goed Wink



Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 20, 2008, 00:11:14 »

De thuisblijvers kregen gelijk: HET WAS FANTASTISCH!!!

Wat is Francorchamps toch een prachtig circuit en wat zijn we toch een mooie en gezellige club. Ik heb vandaag weer genoten. Van de baan, de gezelligheid, hulpvaardigheid, flauwe kul, tips en hints van Miccie, nog meer flauwe kul, koffie, ventieldopjes, bandenwissels, Eau Rouge, inhaalacties, de nog betere DeGraafRacingteaminhaalacties, bedjes bij Maurice, biertjes bij Maurice, ontbijt bij Maurice, die Falco die zo loeihard loopt, McTasty Bacon, tips van Rick, tips van Rick bij Mc Donalds, Jarno aan de salade (weet is die man toch een topsporter), die tweetakt geur, Belgische gaten, Zeeslot in die laatste bocht nét nog ff wél pakken, Jarno aan de McKroket (uhhhh), aanhangertje opladen (hmm en nog maar eens een keer opnieuw), aanhangertje afladen, enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts...

We moeten in september echt weer met de hele club het circuit op mensen!

Tombaaaaaa
« Laatste verandering: Mei 20, 2008, 00:14:20 door Tomba la bomba » Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 20, 2008, 06:54:19 »

Het was een fantastische droge dag!!!!

open uitlaten waren precies geen probleem (mijne kwam uit op 98db en dat kon nog net zeide ze) k gaf wel bijna geen gas ma da maakte precies ni veel uit. 

fijn gereden, soms waren de sessie's wat kort... Maar de laatste sessie was echt mooi... Samen constant
met maurice gereden (alhoewel hij op het laatste wat weg reed)... en toen kwam Jarno... Man man wat gaat die hard!! 

ook weinig valpartijen vandaag, en denk al bij al dat het onschuldige schuivertjes waren...

ps. wou jullie (maurice/Jarno) nog goeiedag komen zeggen, maar jullie waren al snel door... 

op naar de volgende Aprilia circuitdag!! 

Inderdaad de laatste sessie was helemaal top............doen we nog eens over.

Ik vond het een prachtige dag,wat heb ik ervan genoten! Jammer dat john de laatste sessie nog net ff gevallen was. In ieder geval beterschap!
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Miccie
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 20, 2008, 08:34:56 »

Bij mij ging het cker erg goed
Ik ben weer erg onder de indruk van mijn rs250, wat gaat dat ding plat
en miccie: inhalen? Je rijstijl was erg goed, helemaal vergeten te zeggen, maar kon je gelukkig nog net even pakken

groeten kevin

Jow Kevin ! Dank voor het compliment ! en idd.......je had me dan toch te pakken in de (een na?) laatste ronde ! Ik heb vreselijk mijn best gedaan om de verdedigende lijnen te rijden (ik heb werkelijk geen lijn gezien  Lips Sealed ) Maar toch kwam de GoldenRain buitenom langs ! Is dat trouwens geen idee om je naam te veranderen ? ipv nitro Kevin -----> GoldenRain check anders deze pic maar eens:


* DSC_2119.jpg (25.12 KB, 600x399 - bekeken 407 keer.)
Gelogd
jerkules
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 20, 2008, 08:49:43 »

voor mij ging het ietsie minder......voordat ik nog maar een sessie had gereden...btrak mij sleutel af in het contactslot....die hebben de jongens van tricolore overigens hel mooi gebypassed....tweede sessie lekker gereden....benzinelampje gaat branden...ik denk k*t ken natuurlijk ook niet tanke....dus daar zij ze ook een hele tijd mee bezig geweest die kon ik uitijndelijk openen met en schroevendraaier...sessie drie ging goed.....toen sessie 4...helemaal tegen het eind onderuit in bruxelles (zo heet die bocht geloof ik) die beetje scherpe ronde rechter die iets beneden afloopt...   die kon dus niet sneller worden genomen dan ik dacht..   wel een aparte ervaring overigens hoor se grindbak inglijden.. schade: topkuip gebroken en rechteclipon....dus schade valt op zich wel mee... dus ik weer naar die jongens van tricolore...omdat de motor niet meer van het alarm ging (spyball) ....uiteindelijk motor meegenomen door startwin...en ik tuisgebracht  door iemand van tricolore die ook in a' dam woonde...

al met al vond ik het toch een topervaring met al die appies op spa.... 

p.s. als iemand een recterclipon heeft liggen...
Gelogd
nitro-kevin
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.288


Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 20, 2008, 09:00:45 »

Bij mij ging het cker erg goed
Ik ben weer erg onder de indruk van mijn rs250, wat gaat dat ding plat
en miccie: inhalen? Je rijstijl was erg goed, helemaal vergeten te zeggen, maar kon je gelukkig nog net even pakken

groeten kevin

Jow Kevin ! Dank voor het compliment ! en idd.......je had me dan toch te pakken in de (een na?) laatste ronde ! Ik heb vreselijk mijn best gedaan om de verdedigende lijnen te rijden (ik heb werkelijk geen lijn gezien  Lips Sealed ) Maar toch kwam de GoldenRain buitenom langs ! Is dat trouwens geen idee om je naam te veranderen ? ipv nitro Kevin -----> GoldenRain check anders deze pic maar eens:


die foto is echt super
Gelogd

Wie A zegt, moet ook PRILIA of GUSTA(Cheesy) zeggen!
Pagina's: [1] 2 3 ... 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Olie specificatie Bikeman 1 5708 Laatste bericht Maart 10, 2009, 19:59:26
door koekeroe
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12921 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
HOW TO ; Bougies vervangen RSV Mille « 1 2 » Kogeltje 16 16822 Laatste bericht Februari 21, 2014, 20:56:26
door Jolafa
Bevrijdingsrit ROTS -5 mei- RSVrobin 6 4087 Laatste bericht Mei 05, 2012, 13:57:30
door Arie
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 165202 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!