Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 30, 2024, 05:48:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kom maar op met de verhalen en fotos van de experience  (gelezen 46677 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Reggiani
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 186


funfactor 10

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 20, 2008, 09:08:01 »

Het was een super dag, al was de laatste sessie iets minder door John z'n valpartij Cry

Maar daarvoor super genoten, Spa is een top circuit
M'n RS ging als een speer, liep harder dan de 3 andere RS-sen in mijn groep , maar ik heb dan ook een top monteur
Ook fantastisch om de 125 cc mannen aan het werk te zien, niet normaal hoe hard die de baan over gaan op alles op twee wielen waar Aprilia op staat.

Helaas zag ik in de laatste sessie John langs de kant staan, hij werd met een gebroken sleutelbeen naar het ziekenhuis gebracht. Gelukkig kreeg ik hulp bij het laden van de motoren, en was Frank(Heuveltje) zo vriendelijk om met me mee te rijden naar het ziekenhuis in Malmedy  
Daar aangekomen zat John al op ons te wachten, en kon meteen mee naar huis.
Hij heeft er weinig last van, alleen kan nu niet zoveel met Ă©Ă©n arm dus.

Jolanda
Gelogd

RS250  Reggiani
Shiver  Rosso
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 20, 2008, 09:37:58 »

De thuisblijvers kregen gelijk: HET WAS FANTASTISCH!!!

Wat is Francorchamps toch een prachtig circuit en wat zijn we toch een mooie en gezellige club. Ik heb vandaag weer genoten. Van de baan, de gezelligheid, hulpvaardigheid, flauwe kul, tips en hints van Miccie, nog meer flauwe kul, koffie, ventieldopjes, bandenwissels, Eau Rouge, inhaalacties, de nog betere DeGraafRacingteaminhaalacties, bedjes bij Maurice, biertjes bij Maurice, ontbijt bij Maurice, die Falco die zo loeihard loopt, McTasty Bacon, tips van Rick, tips van Rick bij Mc Donalds, Jarno aan de salade (weet is die man toch een topsporter), die tweetakt geur, Belgische gaten, Zeeslot in die laatste bocht nét nog ff wél pakken, Jarno aan de McKroket (uhhhh), aanhangertje opladen (hmm en nog maar eens een keer opnieuw), aanhangertje afladen, enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts...

We moeten in september echt weer met de hele club het circuit op mensen!

Tombaaaaaa

helemaal mee eens!  super daggie gehad, mooi weer even het gevoel voor de snelheid kunnen vinden zo vlak voor de Ducati clubrace. Maurice bedankt voor de les bandje om een velg leggen, Rolf bedankt voor de noodhulp oliedopje zoeken onderin een kuip, Gert Jan bedankt voor de mooie battle iedereen bedankt voor de gezelligheid was helemaal goed.

tussen de bedrijven door ook nog even met daniel door de omgeving getoured op een Mana. Niks mis mee , best grappig concept maar voor mij persoonlijk iets te weinig "bite".

@John W  ik hoorde pas laat van je schuivertje!  suc6 met herstel
Gelogd
nitro-kevin
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.288


Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 20, 2008, 09:39:00 »

Inderdaad erg jammer dat john dat nog had in de laatste sessie Undecided
hopen dat het snel weer in orde is
Gelogd

Wie A zegt, moet ook PRILIA of GUSTA(Cheesy) zeggen!
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 20, 2008, 09:44:36 »


 en toen kwam Jarno... Man man wat gaat die hard!! 


the man to beat....

ik heb roke vandaag reeds gebeld en gevraagd waarom ze zijn motor zo mooi hebben afgesteld!  niet leuk meer voor de rest!  Wink Cheesy Grin

Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 20, 2008, 09:46:22 »

ja vond het ook een top dag alleen jammer dat ik zelf niet heb kunnen rijden maarja volgende keer beter maar mijn shiver heeft genoten met mijn maat op zijn gele rossi pak hahaha wat een combinatie ach alle twee italiaans en leon je hebt het netjes gedaan jammer dat ik niet meer reed dan had je het achterlich van de shiver kunnen bekijken zoals gewoonlijk greetz allemaal
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
My-life
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 20, 2008, 10:40:22 »

[KNIP]
M'n RS ging als een speer, liep harder dan de 3 andere RS-sen in mijn groep
[KNIP]
Ik heb je anders niet voorbij zien komen Jolanda  Cheesy . (Stond naast je op het terrein, grijze RS250)

Ik heb ook nog foto's gemaakt van andere. Iig de meeste zijn van de 900 serie. Hopelijk ziet iemand zichzelf terug (en hopelijk heeft er misschien nog iemand foto's van mij  laugh):
http://picasaweb.google.nl/MylifeNL/ApriliaExperience2008
Gelogd
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 20, 2008, 11:43:39 »

Uuh ik heb zojuist het T-shirt gepast wat ik gisteren gekocht heb. Het valt wel erg strak op mijn bourgondisch lijf ondanks dat ik dezelfde maat als vorig jaar heb genomen.
Weet iemand of er t-shirts zijn na te bestellen via de ARA-club?

Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 20, 2008, 12:11:21 »

Ik ook maar even:

Ik heb geweldig genoten!!!!!!!!!!! Wat een mega-circuit is dit zeg en die eau rouge  Jammer dat ik na discussie met Breed  en FastJ er pas in de laatste sessie achter kwam hoe je dat stuk toch veel sneller kan nemen. Het is toch wel heel bijzonder.

Ook heb ik genoten van de hechtheid van de club. Iedereen helpt elkaar en de sfeer is super. Ik vond het ook verschrikkelijk leuk dat de mannen die niet konden rijden er juist WEL waren....... Top Bart en Rene (ehhhh Rene... hoeveel keer heb je me wel niet opgebokt  Grin Thanks!!). En ik heb ook even kunnen aanschouwen hoe verschrikkelijk goed de meeste clubleden kunnen rijden  Tom stak mij zelfs nog een keertje voorbij terwijl hij een ronde of wat ervoor een "toeristisch uitstapje" had gemaakt.

Persoonlijk ook weer veel geleerd en de tip van Jack om maar eerst weer eens pilonnen te gaan rijden was in de roos: daarna weer wat zorgvuldiger gereden.

Al met al een fantastische dag geweest  Grin Lekker dagje gestuurd (600km auto en nog wat km's on track) Het biertje smaakte goed bij thuiskomst  Grin

Tot slot  nog even Tricolore: Top geregeld en de mannen zijn hard bezig geweest: demonstratie, demo's, kofiie met koek...... netjes hoor 

En wat is die Dorsuduro mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii in het echt  Evil

Gelogd
Miccie
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 20, 2008, 13:32:09 »

weet iemand al of en waar er foto's staan van deze dag vanuit de organisatie?
Gelogd
Reggiani
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 186


funfactor 10

Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 20, 2008, 14:14:59 »

[KNIP]
M'n RS ging als een speer, liep harder dan de 3 andere RS-sen in mijn groep
[KNIP]
Ik heb je anders niet voorbij zien komen Jolanda  Cheesy . (Stond naast je op het terrein, grijze RS250)

Nee ging ik ook niet, maar jij kwam mij voorbij in een bocht, reed toen dus achter je maar liep op het rechte stuk na au rouge snel op je in. M'n bochtensnelheid laat nog wat te wensen over dus kwam ik je niet meer voorbij.
Gelogd

RS250  Reggiani
Shiver  Rosso
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Mei 20, 2008, 14:24:37 »

Ondanks dat ik niet kon rijden wel een mooi dagje gehad. Wat een gaaf ding is dat die Dorsoduro, rijdt erg lekker!!!
Heb een hoop foto’s gemaakt, vanavond is ff kijken of het wat geworden is, zet ik ze wel online.
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
aprilia racer
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Mei 20, 2008, 14:28:17 »

Weet er toevallig iemand waar je de foto's kan bekijken van Aprilia experience dag ?
Heb gezien dat er een fotograaf rondliep maar was het iemand van Tricolore of iemand van Bikersday zelf ?

Ciao
Roberto
Gelogd
Kusanagi
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Mei 20, 2008, 14:56:07 »

Plaatjes ondermeer op:

http://www.bikersdays.com/Gal_Days/index.php?Lng=Nl&Rub=galerie

Helaas sta ik er zelf maar 2 keer op.

Maar ik heb heerlijk gereden! Echt een fantastich (en gevaarlijk) circuit.
Wel lachen als je vol Eau Rouge uitkomt dat de kop dan zo lekker licht kan worden bovenop.
En dan gelijk over de 250 op het rechte(?) eind daarachter. (makkelijk dat de teller de max speed onthoud)
Ankertje uit en dan de chicane in. Echt heel mooi circuit!
Gelogd
aprilia racer
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: Mei 20, 2008, 15:52:59 »

Plaatjes ondermeer op:

http://www.bikersdays.com/Gal_Days/index.php?Lng=Nl&Rub=galerie


Hoi,
Bedankt hoor

Ben al gaan kijken en er staan wat mooie foto's van mijn aprilia (nr821) 

Ciao
R


Helaas sta ik er zelf maar 2 keer op.

Maar ik heb heerlijk gereden! Echt een fantastich (en gevaarlijk) circuit.
Wel lachen als je vol Eau Rouge uitkomt dat de kop dan zo lekker licht kan worden bovenop.
En dan gelijk over de 250 op het rechte(?) eind daarachter. (makkelijk dat de teller de max speed onthoud)
Ankertje uit en dan de chicane in. Echt heel mooi circuit!
Gelogd
Miccie
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Mei 20, 2008, 15:55:13 »

wauw dank je idd. ik hoop natuurlijk dat er meer zijn maar heb nu 3 piccies van mezelf gevonden. was ik echt de enige met een 700 nummer in de 800 serie 
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Olie specificatie Bikeman 1 5708 Laatste bericht Maart 10, 2009, 19:59:26
door koekeroe
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12921 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
HOW TO ; Bougies vervangen RSV Mille « 1 2 » Kogeltje 16 16822 Laatste bericht Februari 21, 2014, 20:56:26
door Jolafa
Bevrijdingsrit ROTS -5 mei- RSVrobin 6 4087 Laatste bericht Mei 05, 2012, 13:57:30
door Arie
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 165203 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!