Afgelopen Donderdag op een kakelverse (0km) Dorso gereden bij ......... (geen reklame maken)
Dorso rijdt lekker soepel, geen rukkerig gedrag op rotonde's, stuurt als een mes.
De rpm begrenzer laat geen toeren toe boven de 6000 waarbij op de rijksweg maximaal 137km/h behaald werd.
De zit is ontspannen, redelijk voorop de tank, maar dat kwam wellicht door het duo-handvatriempje over het zadel, dat zou ik er direct afslopen.
Zadel is wat smal maar wel stevig, weet na 30 min. rijden nog niet hoe ass-sensitive dit item is, desnoods om laten bouwen bij Ray-Z.
http://rayz.nl/Uitlaat maakt een vette roffel en ziet er gewoon gelikt uit (gepikt van de SuperDuke990 KTM)
En dan de remmen,... tsja, hard knijpen, voorvork duikt ver in, maar ja, als je wel eens op een BMW 1200GS rijdt, duikt elke normale voorvork te ver in naar je zin, en dat gaat eigenlijk ook op voor de rembekrachtiging van die GS
Kortom, er valt echt pas wat van te zeggen als de Dorso er wat km's op heeft zitten en de rempads en de schijven elkaar wat beter hebben leren kennen en zodoende wat meer wrijving optreedt tussen die stelletjes.
Vering: normaal standaard spul, zie je ook op elk ander merk fiets van die prijs.
Nou, hoop dat e.e.a. goed overkomt, kan na woensdag pas meer vertellen
Ciao!